Diplomová práce, jak již z názvu vyplývá, přináší návrh inovačního business modelu, který byl vytvořený na míru českému žánrovému nakladatelství Straky na vrbě.
Teoretický rámec diplomové práce je věnován obecným poznatkům a řeší proces návrhu business modelu; od analýz současného stavu, přes identifikaci možností on-line podnikání až po oblast marketingu, která zahrnuje SMART cíle firmy, logo, slogan, marketingový a komunikační mix aj. Praktická část aplikuje teoretické poznatky a navrhuje jejich efektivní využití pro potřeby malého podniku, jakým vybrané nakladatelství je. Výsledný návrh má za cíl oslovit nové čtenáře, zlepšit a zefektivnit komunikaci s již stálými zákazníky a vytvářet dojem moderního nakladatelství, které jde s dobou.
Anotace v angličtině
This thesis, as the name implies, brings an innovative business model design that was tailor-made for a Czech genre publishing house Straky na vrbě (Magpies on a Willow).
The theoretical framework of the thesis is devoted to general knowledge and solves a design process of a business model - from an analysis of the current state, through identification of on-line business opportunities, up to marketing, which includes SMART objectives of the company, logo, slogan, marketing and communications mix, etc. The practical part applies theoretical knowledge and proposes its effective application for a small business, which is represented by the selected publishing house. The final proposal aims to reach new readers, improve and streamline communication with already established customers and create an impression of a modern publishing house that moves with the times.
Klíčová slova
Business model, inovační model, malé a střední podnikání, internetový obchod, fantasy literatura, nakladatelství, Straky na vrbě
Klíčová slova v angličtině
Business model, innovation model, small and medium business, e-commerce, publishing, fantasy literature, Straky na vrbě
Rozsah průvodní práce
83 s. (105 791 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce, jak již z názvu vyplývá, přináší návrh inovačního business modelu, který byl vytvořený na míru českému žánrovému nakladatelství Straky na vrbě.
Teoretický rámec diplomové práce je věnován obecným poznatkům a řeší proces návrhu business modelu; od analýz současného stavu, přes identifikaci možností on-line podnikání až po oblast marketingu, která zahrnuje SMART cíle firmy, logo, slogan, marketingový a komunikační mix aj. Praktická část aplikuje teoretické poznatky a navrhuje jejich efektivní využití pro potřeby malého podniku, jakým vybrané nakladatelství je. Výsledný návrh má za cíl oslovit nové čtenáře, zlepšit a zefektivnit komunikaci s již stálými zákazníky a vytvářet dojem moderního nakladatelství, které jde s dobou.
Anotace v angličtině
This thesis, as the name implies, brings an innovative business model design that was tailor-made for a Czech genre publishing house Straky na vrbě (Magpies on a Willow).
The theoretical framework of the thesis is devoted to general knowledge and solves a design process of a business model - from an analysis of the current state, through identification of on-line business opportunities, up to marketing, which includes SMART objectives of the company, logo, slogan, marketing and communications mix, etc. The practical part applies theoretical knowledge and proposes its effective application for a small business, which is represented by the selected publishing house. The final proposal aims to reach new readers, improve and streamline communication with already established customers and create an impression of a modern publishing house that moves with the times.
Klíčová slova
Business model, inovační model, malé a střední podnikání, internetový obchod, fantasy literatura, nakladatelství, Straky na vrbě
Klíčová slova v angličtině
Business model, innovation model, small and medium business, e-commerce, publishing, fantasy literature, Straky na vrbě
Zásady pro vypracování
1. Analýza činnosti nakladatelství
2. Analýza současných možností prodeje a porovnání konkurence
3. Návrh inovačního modelu
4. Realizace a řízení projektu v praxi
5. Zhodnocení přínosů (vyhodnocení navržených metrik)
Zásady pro vypracování
1. Analýza činnosti nakladatelství
2. Analýza současných možností prodeje a porovnání konkurence
3. Návrh inovačního modelu
4. Realizace a řízení projektu v praxi
5. Zhodnocení přínosů (vyhodnocení navržených metrik)
Seznam doporučené literatury
KAUSHIK, A. Webová analytiky 2.0. 1. vyd. Brno: Computer Press, a.s., 2011. ISBN 978-80-251-2964-7.
CLIFTON, B. Google Analytics. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2009.
ISBN 978-80-251-2231-0.
ŠESTÁKOVÁ, L. WordPress. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2013.
ISBN 978-80-251-3832-8.
HORŇÁKOVÁ, M. Copywriting. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011. 978-80-251-3269-2.
JANOUCH, V. Internetový marketing. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010. 978-80-251-2795-7.
KUBÍČEK, M. Velký průvodce SEO. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 978-80-251-2195-5.
JOHNSON, M. W., A. G. LAFLEY Seizing the White Space: Business Model Innovation for Growth and Renewal. 1st ed. Boston: Harvard Business
Press, 2010. ISBN 978-1-4221-2481-9.
Elektronická databáze článků ProQuest (knihovna.tul.cz).
Seznam doporučené literatury
KAUSHIK, A. Webová analytiky 2.0. 1. vyd. Brno: Computer Press, a.s., 2011. ISBN 978-80-251-2964-7.
CLIFTON, B. Google Analytics. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2009.
ISBN 978-80-251-2231-0.
ŠESTÁKOVÁ, L. WordPress. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2013.
ISBN 978-80-251-3832-8.
HORŇÁKOVÁ, M. Copywriting. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011. 978-80-251-3269-2.
JANOUCH, V. Internetový marketing. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010. 978-80-251-2795-7.
KUBÍČEK, M. Velký průvodce SEO. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 978-80-251-2195-5.
JOHNSON, M. W., A. G. LAFLEY Seizing the White Space: Business Model Innovation for Growth and Renewal. 1st ed. Boston: Harvard Business
Press, 2010. ISBN 978-1-4221-2481-9.
Elektronická databáze článků ProQuest (knihovna.tul.cz).
Přílohy volně vložené
žádné
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.