Bakalářská práce zkoumá, jak známost značky ovlivňuje zákazníka při posouzení vlastností výrobku a jeho výběru. V tomto případě je výrobkem pánský oblek. Práce obsahuje dvě části, teoretickou a experimentální.
V teoretické části je obecně popsán pojem pánský oblek, používané materiály na jeho výrobu a jejich stručná výroba a údržba. Je zde také seznámení s firmami, které poskytly textilní vzorky do praktické části. Posledním bodem je rešerše ohybové tuhosti.
Druhá, experimentální část, je rozdělena na dvě části. V první je provedeno měření ohybové tuhosti na osmi vzorcích od různých českých firem a rozbor tkanin, kde je zjišťován materiál, vazba tkaniny, dostava, zákrut nití, tloušťka, plošná hmotnost a vzor tkaniny. V druhé části je realizován průzkum ovlivnění zákazníka značkou, popis přípravy a provedení průzkumu a jeho statistické vyhodnocení v grafickém znázornění.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis examines how brand awareness affects the customer in assessing the performance of the product and its selection. In this case, the product is men´s suits. Work consists of two parts: theoretical and experimental.
The theoretical part is generally described the concept of men's suit, the materials used in its manufacture and its brief production and maintenance. There is also familiar with the companies that provide fabric samples to the practical part. The last point is the research of bending ridigity.
Second, the experimental part, is divided into two parts. The first is done measuring the bending ridigity of eight samples from various Czech companies and analysis of fabric, where the investigated material, weave fabric, texture, twist yarn, thickness, surface density and pattern fabrics. In the second part of the survey conducted influencing the customer's brand, the preparation and execution of the survey and its statistical evaluation in a graphical illustration.
Klíčová slova
Ohybová tuhost, pánské oblekové tkaniny, Blažek, Nová Mosilana, Pietro Filipi, Koutný Prostějov.
Klíčová slova v angličtině
Bending ridigity, men´s suits fabric, Blažek, Nová Mosilana, Pietro Filipi, Koutný Prostějov.
Rozsah průvodní práce
60
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce zkoumá, jak známost značky ovlivňuje zákazníka při posouzení vlastností výrobku a jeho výběru. V tomto případě je výrobkem pánský oblek. Práce obsahuje dvě části, teoretickou a experimentální.
V teoretické části je obecně popsán pojem pánský oblek, používané materiály na jeho výrobu a jejich stručná výroba a údržba. Je zde také seznámení s firmami, které poskytly textilní vzorky do praktické části. Posledním bodem je rešerše ohybové tuhosti.
Druhá, experimentální část, je rozdělena na dvě části. V první je provedeno měření ohybové tuhosti na osmi vzorcích od různých českých firem a rozbor tkanin, kde je zjišťován materiál, vazba tkaniny, dostava, zákrut nití, tloušťka, plošná hmotnost a vzor tkaniny. V druhé části je realizován průzkum ovlivnění zákazníka značkou, popis přípravy a provedení průzkumu a jeho statistické vyhodnocení v grafickém znázornění.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis examines how brand awareness affects the customer in assessing the performance of the product and its selection. In this case, the product is men´s suits. Work consists of two parts: theoretical and experimental.
The theoretical part is generally described the concept of men's suit, the materials used in its manufacture and its brief production and maintenance. There is also familiar with the companies that provide fabric samples to the practical part. The last point is the research of bending ridigity.
Second, the experimental part, is divided into two parts. The first is done measuring the bending ridigity of eight samples from various Czech companies and analysis of fabric, where the investigated material, weave fabric, texture, twist yarn, thickness, surface density and pattern fabrics. In the second part of the survey conducted influencing the customer's brand, the preparation and execution of the survey and its statistical evaluation in a graphical illustration.
Klíčová slova
Ohybová tuhost, pánské oblekové tkaniny, Blažek, Nová Mosilana, Pietro Filipi, Koutný Prostějov.
Klíčová slova v angličtině
Bending ridigity, men´s suits fabric, Blažek, Nová Mosilana, Pietro Filipi, Koutný Prostějov.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši na téma měření ohybové tuhosti oblekových tkanin. Realizujte experiment měření ohybové tuhosti tkanin.
2. Proveďte na vhodně zvoleném vzorku respondentů (odborníci a laici) subjektivní hodnocení tkaniny z hlediska její ohybové tuhosti.
3. Zjistěte, jak ovlivní známost značky hodnocení tkaniny (hodnocení měkkosti tkaniny bez možnosti vidět tkaninu, hodnocení s možností vidět tkaninu, hodnocení tkaniny označené firemní značkou, hodnocení tkaniny označené chybnou firemní značkou)
4. Získané hodnoty statisticky vyhodnoťte
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši na téma měření ohybové tuhosti oblekových tkanin. Realizujte experiment měření ohybové tuhosti tkanin.
2. Proveďte na vhodně zvoleném vzorku respondentů (odborníci a laici) subjektivní hodnocení tkaniny z hlediska její ohybové tuhosti.
3. Zjistěte, jak ovlivní známost značky hodnocení tkaniny (hodnocení měkkosti tkaniny bez možnosti vidět tkaninu, hodnocení s možností vidět tkaninu, hodnocení tkaniny označené firemní značkou, hodnocení tkaniny označené chybnou firemní značkou)
4. Získané hodnoty statisticky vyhodnoťte
Seznam doporučené literatury
[1] Přibová, M.: Strategické řízení značky. Praha: Ekopress, 2000. ISBN 80-86119-27-0
[2] Keller, K. L.: Strategické řízení značky. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1481-3
Seznam doporučené literatury
[1] Přibová, M.: Strategické řízení značky. Praha: Ekopress, 2000. ISBN 80-86119-27-0
[2] Keller, K. L.: Strategické řízení značky. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1481-3
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.