Diplomová práce se zabývá vstupem nového výukového systému pro výuku mechatroniky na trh. Součástí práce je podrobný popis výukového systému, popis konkurenčních systémů a jejich srovnání s novým výukovým systémem. Dále jsou v práci vyhodnoceny výsledky pilotního provozu výukového systému ve třech českých středních školách, analyzována situace firmy a jsou doporučeny vhodné kroky pro vstup na trh. Pro porovnání vlastností výukových systémů je využito vícekriteriální analýzy, metody WSA, pro analýzu situace firmy je použita SWOT analýza a konfrontační matice.
Anotace v angličtině
Diploma thesis deals with market entry strategy of new learning system for educating mechatronics. The thesis consists of description of the new system, description of competing systems and comparison of learning systems. Further the thesis evaluates the results of pilot project of using the learning system for learning in three Czech high schools, analyses the situation of the manufacturer, and finally recommends appropriate activities to enter the market. The multiple-criteria decision analysis - WSA method - is used for comparing system, SWOT and confrontation matrix is used for situational analysis.
Klíčová slova
mechatronika, výukový systém, výuka mechatroniky, situační analýza, analýza konkurence
Diplomová práce se zabývá vstupem nového výukového systému pro výuku mechatroniky na trh. Součástí práce je podrobný popis výukového systému, popis konkurenčních systémů a jejich srovnání s novým výukovým systémem. Dále jsou v práci vyhodnoceny výsledky pilotního provozu výukového systému ve třech českých středních školách, analyzována situace firmy a jsou doporučeny vhodné kroky pro vstup na trh. Pro porovnání vlastností výukových systémů je využito vícekriteriální analýzy, metody WSA, pro analýzu situace firmy je použita SWOT analýza a konfrontační matice.
Anotace v angličtině
Diploma thesis deals with market entry strategy of new learning system for educating mechatronics. The thesis consists of description of the new system, description of competing systems and comparison of learning systems. Further the thesis evaluates the results of pilot project of using the learning system for learning in three Czech high schools, analyses the situation of the manufacturer, and finally recommends appropriate activities to enter the market. The multiple-criteria decision analysis - WSA method - is used for comparing system, SWOT and confrontation matrix is used for situational analysis.
Klíčová slova
mechatronika, výukový systém, výuka mechatroniky, situační analýza, analýza konkurence
- Analyzujte trh s výukovými pomůckami pro střední a vysoké školy v oboru mechatronika. Zjistěte rozmanitost nabídky trhu a zhodnoťte konkurenci v daném oboru.
- Vyberte alespoň jeden konkurenční výrobek a porovnejte jeho vlastnosti s novým výrobkem. Analyzujte zkušenosti z pilotního provozu výukového programu.
- Navrhněte vhodnou strategii pro vstup produktu na trh.
Zásady pro vypracování
- Analyzujte trh s výukovými pomůckami pro střední a vysoké školy v oboru mechatronika. Zjistěte rozmanitost nabídky trhu a zhodnoťte konkurenci v daném oboru.
- Vyberte alespoň jeden konkurenční výrobek a porovnejte jeho vlastnosti s novým výrobkem. Analyzujte zkušenosti z pilotního provozu výukového programu.
- Navrhněte vhodnou strategii pro vstup produktu na trh.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M; STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. Grada Publishing as, 2003.
[2] ŠTEFÁNEK R.: Projektové řízení pro začátečníky. Computer Press, 2011.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M; STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. Grada Publishing as, 2003.
[2] ŠTEFÁNEK R.: Projektové řízení pro začátečníky. Computer Press, 2011.
Přílohy volně vložené
žádné
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.