Cílem mé bakalářské práce je navrhnout optimální podobu desek pro palubní literaturu, Základem pro návrh desek byly představy uživatelů automobilů, tedy "čtenářů" palubní literatury, které byly zjišťovány pomocí dotazníkové ankety. Otázky v dotazníku byly směřovány jednak k užitným vlastnostem desek a k jejich běžnému používání. Respondenti hodnotili devět typů desek pro palubní literaturu od různých automobilových značek Ford, Citroën, Seat, Škoda Auto a Volkswagen, přičemž u některých z nich byly hodnoceny desky z různých časových období. Aby zůstala zachována diskrétnost značky vozu a ta nijak neovlivňovala respondenta při vyplňování dotazníku, loga jednotlivých desek byla přelepena a popsána písmeny A I. Následně byla získaná data vyhodnocena a výsledky jednotlivých otázek byly zpracovány do grafů. Na základě výsledků dotazování byla formulována doporučení k jednotlivým deskám a navržena optimální skladba ideálních desek dle představ uživatelů.
Anotace v angličtině
The aim of my thesis is to propose the optimal form of dashboards for on-board literature. As a basis for the design of such dashboards the ideas expressed by car users in the questionnaire survey were used, since they are the "readers" of the on-board literature. The questions in the questionnaire were focused both on utility properties of the boards and their everyday use. The respondents evaluated nine types of dashboards for the on-board literature from various automobile brands - Ford, Citroen, Seat, Skoda Auto and Volkswagen, while for some of them boards from different time periods were evaluated. To maintain the confidentiality of the car brand and to avoid its biasing the respondents in completing the questionnaire, the original logo of each company on the board was concealed and the boards were marked by letters A - I. Subsequently, the collected data were evaluated and the results of individual questions were processed into graphs. On the basi of the survey results recommendations for individual boards were formulated and the optimum construction of ideal dashboards was designed as seen by the end-users.
Klíčová slova
palubní literatura, marketing, zákazník, marketingový výzkum, osobní dotazování, dotazník
Klíčová slova v angličtině
on-board literature, marketing, customer, marketing research, personal interviews,questionnaires
Rozsah průvodní práce
51 s. (69 000 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem mé bakalářské práce je navrhnout optimální podobu desek pro palubní literaturu, Základem pro návrh desek byly představy uživatelů automobilů, tedy "čtenářů" palubní literatury, které byly zjišťovány pomocí dotazníkové ankety. Otázky v dotazníku byly směřovány jednak k užitným vlastnostem desek a k jejich běžnému používání. Respondenti hodnotili devět typů desek pro palubní literaturu od různých automobilových značek Ford, Citroën, Seat, Škoda Auto a Volkswagen, přičemž u některých z nich byly hodnoceny desky z různých časových období. Aby zůstala zachována diskrétnost značky vozu a ta nijak neovlivňovala respondenta při vyplňování dotazníku, loga jednotlivých desek byla přelepena a popsána písmeny A I. Následně byla získaná data vyhodnocena a výsledky jednotlivých otázek byly zpracovány do grafů. Na základě výsledků dotazování byla formulována doporučení k jednotlivým deskám a navržena optimální skladba ideálních desek dle představ uživatelů.
Anotace v angličtině
The aim of my thesis is to propose the optimal form of dashboards for on-board literature. As a basis for the design of such dashboards the ideas expressed by car users in the questionnaire survey were used, since they are the "readers" of the on-board literature. The questions in the questionnaire were focused both on utility properties of the boards and their everyday use. The respondents evaluated nine types of dashboards for the on-board literature from various automobile brands - Ford, Citroen, Seat, Skoda Auto and Volkswagen, while for some of them boards from different time periods were evaluated. To maintain the confidentiality of the car brand and to avoid its biasing the respondents in completing the questionnaire, the original logo of each company on the board was concealed and the boards were marked by letters A - I. Subsequently, the collected data were evaluated and the results of individual questions were processed into graphs. On the basi of the survey results recommendations for individual boards were formulated and the optimum construction of ideal dashboards was designed as seen by the end-users.
Klíčová slova
palubní literatura, marketing, zákazník, marketingový výzkum, osobní dotazování, dotazník
Klíčová slova v angličtině
on-board literature, marketing, customer, marketing research, personal interviews,questionnaires
Zásady pro vypracování
1) Proveďte literární rešerši ohledně používání palubní literatury
2) Navrhněte dotazník pro hodnocení desek. V návaznosti na dotazník na reprezentativním vzorku desek a s využitím panelu respondentů realizujte experiment.
3) Výsledky dotazníkového šetření vyhodnoťte.
Zásady pro vypracování
1) Proveďte literární rešerši ohledně používání palubní literatury
2) Navrhněte dotazník pro hodnocení desek. V návaznosti na dotazník na reprezentativním vzorku desek a s využitím panelu respondentů realizujte experiment.
3) Výsledky dotazníkového šetření vyhodnoťte.
Seznam doporučené literatury
1. Foret, M. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9
2. Pecáková, I. Statistika v terénních průzkumech. Praha: Professional Publishing, 2008, 231 s. ISBN 978-80-86946-74-0
Seznam doporučené literatury
1. Foret, M. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9
2. Pecáková, I. Statistika v terénních průzkumech. Praha: Professional Publishing, 2008, 231 s. ISBN 978-80-86946-74-0
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.