Záměrem této bakalářské práce bylo vypracovat stručný popis vlivu emocí na budování vztahu mezi dámskou módní značkou a jejími zákaznicemi. V teoretické části je obecné pojednání o značkách, emočním marketingu a konkurenci. Dále je představena společnost Miroslav Kandr - Elegance, která vyrábí dámskou značkovou módu Infinite. Praktickou část tvoří marketingový průzkum. Účelem dotazníku bylo analyzovat a vyhodnotit, jaké emoce zákazníky ovlivňují při výběru značky, věrnosti ke značce a k opuštění značky. V závěru je shrnutí a vyhodnocení získaných informací.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor´s thesis is to elaborate a brief description of the influence of the emotions on the forming of the relation between the brand and its female customers. The theoretic part includes general treatise about the brands, the marketing of the emotions and the competition. Further it includes the introduction of the company Miroslav Kandr - Elegance which produces the women´s fashion Infinite. The practical part includes the marketing research. The aim of the questionnaire is to analyse and evaluate what kind of emotions influence the customer´s choice of the brand, his allegiance to the brand and abandoning of the brand. In the end there is a résumé and evaluation of the gained informations.
Klíčová slova
značka, emoce, marketing, dámská móda
Klíčová slova v angličtině
brand, emotions, marketing, women´s fashion
Rozsah průvodní práce
53 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Záměrem této bakalářské práce bylo vypracovat stručný popis vlivu emocí na budování vztahu mezi dámskou módní značkou a jejími zákaznicemi. V teoretické části je obecné pojednání o značkách, emočním marketingu a konkurenci. Dále je představena společnost Miroslav Kandr - Elegance, která vyrábí dámskou značkovou módu Infinite. Praktickou část tvoří marketingový průzkum. Účelem dotazníku bylo analyzovat a vyhodnotit, jaké emoce zákazníky ovlivňují při výběru značky, věrnosti ke značce a k opuštění značky. V závěru je shrnutí a vyhodnocení získaných informací.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor´s thesis is to elaborate a brief description of the influence of the emotions on the forming of the relation between the brand and its female customers. The theoretic part includes general treatise about the brands, the marketing of the emotions and the competition. Further it includes the introduction of the company Miroslav Kandr - Elegance which produces the women´s fashion Infinite. The practical part includes the marketing research. The aim of the questionnaire is to analyse and evaluate what kind of emotions influence the customer´s choice of the brand, his allegiance to the brand and abandoning of the brand. In the end there is a résumé and evaluation of the gained informations.
Klíčová slova
značka, emoce, marketing, dámská móda
Klíčová slova v angličtině
brand, emotions, marketing, women´s fashion
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši na téma emoční marketing a známost značky. Proveďte analýzu informací o značkách a konkurenci.
2. Představte firmu Miroslav Kandr - Elegance a proveďte anlýzu, jak firma pečuje o značku INFINITE. Zacílení na zákazníka, příběh značky, potencionální konkurence.
3. Proveďte marketingový průzkum, který bude zaměřen na stávající a potencionální zákazníky značky INFINITE. Zjistěte, jaké emoce vedou zákazníky k výběru značky, k věrnosti ke značce a k opuštění značky.
4. Vytvořte návrh opatření, která by firmě umožnila upevnění pozice značky na trhu s dámskou módou.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši na téma emoční marketing a známost značky. Proveďte analýzu informací o značkách a konkurenci.
2. Představte firmu Miroslav Kandr - Elegance a proveďte anlýzu, jak firma pečuje o značku INFINITE. Zacílení na zákazníka, příběh značky, potencionální konkurence.
3. Proveďte marketingový průzkum, který bude zaměřen na stávající a potencionální zákazníky značky INFINITE. Zjistěte, jaké emoce vedou zákazníky k výběru značky, k věrnosti ke značce a k opuštění značky.
4. Vytvořte návrh opatření, která by firmě umožnila upevnění pozice značky na trhu s dámskou módou.
Seznam doporučené literatury
[1] Přibová, M.: Strategické řízení značky. Praha: Ekopress, 2000. ISBN 80-86119-27-0
[2] Keller, K. L.: Strategické řízení značky. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1481-3
Seznam doporučené literatury
[1] Přibová, M.: Strategické řízení značky. Praha: Ekopress, 2000. ISBN 80-86119-27-0
[2] Keller, K. L.: Strategické řízení značky. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1481-3
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.