Reklama se stala nedílnou součástí lidského života. Ovlivňuje nás v každodenním životě. Tato bakalářská práce je zaměřena na využití skryté reklamy u oděvů a textilních doplňků.
V rešeršní části je reklama definována, uvedeny jsou druhy reklamních médií a nástrojů a zhodnocena je jejich vhodnost při propagaci textilních produktů.
Praktická část se zabývá průzkumem v médiích, který je zaměřen na product placement a advertorial. Marketingový výzkum se zaměřil na získání informací o reklamě, na product placement a na nákupní chování respondentů. V závěru bylo vytvořeno několik vlastních návrhů, pro zvýšení povědomí o výrobcích, které se vyskytují v médiích.
Anotace v angličtině
Advertising has become an integral part of human life. It influences us in own everyday life. This bachelor thesis focuses on covert advertising in the field of garments and textile accessories. In the research part advertising is defined, types of advertising media and tool, and specified their suitability for promotion of textile products assessed.
The practical part involved media research that looked into product placement and advertorial. A questionnaire research focused on obtaining information about advertising, product placement, and purchasing behaviour of the respondents. In conclusion, several designs are created in order to improve visibility of a number of products advertised on the media.
Reklama se stala nedílnou součástí lidského života. Ovlivňuje nás v každodenním životě. Tato bakalářská práce je zaměřena na využití skryté reklamy u oděvů a textilních doplňků.
V rešeršní části je reklama definována, uvedeny jsou druhy reklamních médií a nástrojů a zhodnocena je jejich vhodnost při propagaci textilních produktů.
Praktická část se zabývá průzkumem v médiích, který je zaměřen na product placement a advertorial. Marketingový výzkum se zaměřil na získání informací o reklamě, na product placement a na nákupní chování respondentů. V závěru bylo vytvořeno několik vlastních návrhů, pro zvýšení povědomí o výrobcích, které se vyskytují v médiích.
Anotace v angličtině
Advertising has become an integral part of human life. It influences us in own everyday life. This bachelor thesis focuses on covert advertising in the field of garments and textile accessories. In the research part advertising is defined, types of advertising media and tool, and specified their suitability for promotion of textile products assessed.
The practical part involved media research that looked into product placement and advertorial. A questionnaire research focused on obtaining information about advertising, product placement, and purchasing behaviour of the respondents. In conclusion, several designs are created in order to improve visibility of a number of products advertised on the media.
1) Proveďte literární rešerši na téma reklama. Zaměřte se na reklamu textilní produktů téma
2) Proveďte analýzu používané skryté reklamy v mediích
3) Navrhněte dotazník ohledně vnímání skryté reklamy zákazníky a vyhodnoťte ho
Zásady pro vypracování
1) Proveďte literární rešerši na téma reklama. Zaměřte se na reklamu textilní produktů téma
2) Proveďte analýzu používané skryté reklamy v mediích
3) Navrhněte dotazník ohledně vnímání skryté reklamy zákazníky a vyhodnoťte ho
Seznam doporučené literatury
- FREY, P., Marketingová komunikace nové trendy 3.0. 3. rozš. vyd. Praha Management Press, 2011. 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6
- KOTLER, P., Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 258 s. ISBN 80-7261-010-4
Seznam doporučené literatury
- FREY, P., Marketingová komunikace nové trendy 3.0. 3. rozš. vyd. Praha Management Press, 2011. 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6
- KOTLER, P., Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 258 s. ISBN 80-7261-010-4
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.