Thesis info Možnosti využití osobnostní a sociální výchovy na letním táboře pro děti mladšího školního věku k rozvoji kreativity a posílení vztahů ve skupině
- The following mandatory fields are not filled in for this Thesis.: Enclosed appendices
Main topic
Možnosti využití osobnostní a sociální výchovy na letním táboře pro děti mladšího školního věku k rozvoji kreativity a posílení vztahů ve skupině
Main topic in English
The possibilities of using personal and social education at a summer camp for school children to develop creativity and strengthen relationships within a group
Title according to student
Možnosti využití osobnostní a sociální výchovy na letním táboře pro děti mladšího školního věku k rozvoji kreativity a posílení vztahů ve skupině
English title as given by the student
The possibilities of using personal and social education at a summer camp for school children to develop creativity and strengthen relationships within a group
Tato bakalářská práce představuje návrh programu letního dětského tábora pro děti mladšího školního věku. Tento tábor se zaměřuje na rozvoj dítěte pomocí osobnostní a sociální výchovy. Bakalářská práce se dělí na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se snaží zmapovat oblasti, které se týkají mladšího školního věku, volného času a práce s kolektivem. Důraz je kladen na přiblížení osobnostní a sociální výchovy a jejím využití na letních táborech. Praktická část je zaměřena na vlastní návrh programu letního tábora pro děti mladšího školního věku, jeho realizaci a zhodnocení.
Annotation in English
This bachelor thesis introduces a suggested programme plan for a summer camp for primary school children. The camp itself focuses on developing personality traits and social skills through the methods of personal and social education. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part aims to analyze the methodology and scientific branches associated with elementary school children, the children's free time and the ways of working with a group of such individuals. The main emphasis is on the personality and social education and its utilization by summer camps.
The practical part focuses on the actual suggested programme plan for the primary school children, its realisation and evaluation.
Keywords
Osobnostní a sociální výchova, mladší školní věk, vývoj, tábor, kreativita, vztahy ve skupině.
Keywords in English
personal and social education , primary school, personality development, summer camp, creativity, relationships within a group.
Length of the covering note
88 s.
Language
CZ
Annotation
Tato bakalářská práce představuje návrh programu letního dětského tábora pro děti mladšího školního věku. Tento tábor se zaměřuje na rozvoj dítěte pomocí osobnostní a sociální výchovy. Bakalářská práce se dělí na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se snaží zmapovat oblasti, které se týkají mladšího školního věku, volného času a práce s kolektivem. Důraz je kladen na přiblížení osobnostní a sociální výchovy a jejím využití na letních táborech. Praktická část je zaměřena na vlastní návrh programu letního tábora pro děti mladšího školního věku, jeho realizaci a zhodnocení.
Annotation in English
This bachelor thesis introduces a suggested programme plan for a summer camp for primary school children. The camp itself focuses on developing personality traits and social skills through the methods of personal and social education. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part aims to analyze the methodology and scientific branches associated with elementary school children, the children's free time and the ways of working with a group of such individuals. The main emphasis is on the personality and social education and its utilization by summer camps.
The practical part focuses on the actual suggested programme plan for the primary school children, its realisation and evaluation.
Keywords
Osobnostní a sociální výchova, mladší školní věk, vývoj, tábor, kreativita, vztahy ve skupině.
Keywords in English
personal and social education , primary school, personality development, summer camp, creativity, relationships within a group.
Research Plan
CÍLE:
1. Vytvoření programu letního tábora s využitím OSV pro děti mladšího školního věku se zaměřením na rozvoj kreativity a posílení vztahů ve skupině
2. Realizace programu
3. Hodnocení programu a metodické poznámky
METODY:
1. Pozorování
2. Rozhovor
3. Metody a techniky dramatické výchovy
Research Plan
CÍLE:
1. Vytvoření programu letního tábora s využitím OSV pro děti mladšího školního věku se zaměřením na rozvoj kreativity a posílení vztahů ve skupině
2. Realizace programu
3. Hodnocení programu a metodické poznámky
METODY:
1. Pozorování
2. Rozhovor
3. Metody a techniky dramatické výchovy
Recommended resources
MACHKOVÁ, E. Metodika dramatické výchovy: zásobník dramatických her a improvizací. Praha: Artama, 1992. ISBN: 80-7068-041-5.
HANUŠ, R. a L. CHYTILOVÁ, Zážitkové pedagogické učení: modely zkušenostního učení, motivace, prostředky zážitkové pedagogiky, projektování. Praha: Grada, 2009. ISBN: 978-80-247-2816-2.
PÁVKOVÁ, J. Pedagogika volného času: Teorie, praxe a perspektivity mimoškolních výchov a zařízení volného času. Portál, 1999. ISBN: 80-7178-295-5.
VÁGNEROVÁ, M. Kognitivní a sociální psychologie žáka základní školy. V Praze: Univerzita Karlova: Karolinum, 2001. ISBN: 80-246-0181-8.
VALENTA, J. Didaktika osobnostní a sociální výchovy. Praha: Grada, 2013. ISBN: 978-80-247-4473-5.
Recommended resources
MACHKOVÁ, E. Metodika dramatické výchovy: zásobník dramatických her a improvizací. Praha: Artama, 1992. ISBN: 80-7068-041-5.
HANUŠ, R. a L. CHYTILOVÁ, Zážitkové pedagogické učení: modely zkušenostního učení, motivace, prostředky zážitkové pedagogiky, projektování. Praha: Grada, 2009. ISBN: 978-80-247-2816-2.
PÁVKOVÁ, J. Pedagogika volného času: Teorie, praxe a perspektivity mimoškolních výchov a zařízení volného času. Portál, 1999. ISBN: 80-7178-295-5.
VÁGNEROVÁ, M. Kognitivní a sociální psychologie žáka základní školy. V Praze: Univerzita Karlova: Karolinum, 2001. ISBN: 80-246-0181-8.
VALENTA, J. Didaktika osobnostní a sociální výchovy. Praha: Grada, 2013. ISBN: 978-80-247-4473-5.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Defence procedure records are not shown to unauthorized users.