Předmětem této bakalářské práce je analýza současné marketingové komunikace mezi fitness centrem a konečným zákazníkem.
V rámci teoretické části se práce zabývá pojmem komunikace obecně, jejími základními nástroji a dalšími souvisejícími pojmy. V návaznosti na tyto pojmy jsou v práci rozepsány nové komunikační trendy.
Praktická část obsahuje charakteristiku konkrétní firmy, analýzu prostředí firmy a její marketingové komunikace. Poté její následné zhodnocení a návrh vlastních řešení pro zlepšení situace v oblasti komunikace.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is an analysis of current marketing communications between fitness center and the end customer.
The theoretical part deals with the concept of communication in general, its basic tools and other related concepts. Related to these mentioned terms the thesis deals with the new communication trends, that are also mentioned.
The practical part deals with the concrete example of a company, analyses the environment of the company and its marketing communication. As following the evaluation and personal suggestions has been made to improve the situation in the frame of communication.
marketing, marketing communication, advertisement, sales promotion, personal sale, Jatomi fitness, customer
Rozsah průvodní práce
54
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem této bakalářské práce je analýza současné marketingové komunikace mezi fitness centrem a konečným zákazníkem.
V rámci teoretické části se práce zabývá pojmem komunikace obecně, jejími základními nástroji a dalšími souvisejícími pojmy. V návaznosti na tyto pojmy jsou v práci rozepsány nové komunikační trendy.
Praktická část obsahuje charakteristiku konkrétní firmy, analýzu prostředí firmy a její marketingové komunikace. Poté její následné zhodnocení a návrh vlastních řešení pro zlepšení situace v oblasti komunikace.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is an analysis of current marketing communications between fitness center and the end customer.
The theoretical part deals with the concept of communication in general, its basic tools and other related concepts. Related to these mentioned terms the thesis deals with the new communication trends, that are also mentioned.
The practical part deals with the concrete example of a company, analyses the environment of the company and its marketing communication. As following the evaluation and personal suggestions has been made to improve the situation in the frame of communication.
marketing, marketing communication, advertisement, sales promotion, personal sale, Jatomi fitness, customer
Zásady pro vypracování
1. Teoretická východiska marketingové komunikace
2. Nové trendy v marketingové komunikaci
3. Charakteristika a popis firmy
4. Analýza marketingové komunikace ve firmě
5. Vyhodnocení a návrh změn marketingové komunikace
Zásady pro vypracování
1. Teoretická východiska marketingové komunikace
2. Nové trendy v marketingové komunikaci
3. Charakteristika a popis firmy
4. Analýza marketingové komunikace ve firmě
5. Vyhodnocení a návrh změn marketingové komunikace
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip, et al. Moderní marketing. 4. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007.
ISBN 978-80-247-1545-2.
HESKOVÁ, Marie. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha: Oeconomica, 2009. ISBN 978-80-245-1520-5.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. vyd. Praha: Management Press, 2008. ISBN 978-80-7261-160-7.
CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer press, 2008. ISBN 978-80-251-1769-9.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.
MANN, Evelyn P. Advertising: Types, Trends, and Controversies. Hauppauge, New York: Nova Science Publishers, 2012. ISBN 978-16-132-4679-5.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip, et al. Moderní marketing. 4. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007.
ISBN 978-80-247-1545-2.
HESKOVÁ, Marie. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha: Oeconomica, 2009. ISBN 978-80-245-1520-5.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. vyd. Praha: Management Press, 2008. ISBN 978-80-7261-160-7.
CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer press, 2008. ISBN 978-80-251-1769-9.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.
MANN, Evelyn P. Advertising: Types, Trends, and Controversies. Hauppauge, New York: Nova Science Publishers, 2012. ISBN 978-16-132-4679-5.
Přílohy volně vložené
3 reklamní plakáty
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.