Diplomová práce se zabývá problematikou Strategického řízení značky. Vychází
z teoretických poznatků, které jsou vysvětleny v první části této práce. Je popsán pojem značka, vymezen význam značky pro marketing a proces strategického řízení značky. Diplomová práce se zaměřuje na značku potravinového řetězce Lidl v České republice. Praktickou část práce tvoří představení značky Lidl a provedení dotazníkového šetření. Cílem diplomové práce je zhodnotit současný stav značky a jejího vnímání zákazníky, odhalit nevyužité příležitosti a navrhnout opatření, která povedou ke zlepšení celkové image a k odstranění případných nedostatků ve strategii řízení značky
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with issues of Brand Management Strategy. It is based on theoretical knowledge, explained in the first part of the thesis. Theoretical part describes the term brand and defines the importance of a brand for marketing and brand management strategy process. The diploma thesis is focused on the brand of the food chain Lidl Czech Republic. The practical part focuses on introduction and analysis the brand Lidl. The thesis aims to assess the current status of the brand and its perception by customers, uncover missed opportunities, and propose steps that could improve the image and will remove any deficiencies in brand management strategy.
Klíčová slova
Značka, Strategické řízení značky, Prvky značky, Marketingová strategie
Diplomová práce se zabývá problematikou Strategického řízení značky. Vychází
z teoretických poznatků, které jsou vysvětleny v první části této práce. Je popsán pojem značka, vymezen význam značky pro marketing a proces strategického řízení značky. Diplomová práce se zaměřuje na značku potravinového řetězce Lidl v České republice. Praktickou část práce tvoří představení značky Lidl a provedení dotazníkového šetření. Cílem diplomové práce je zhodnotit současný stav značky a jejího vnímání zákazníky, odhalit nevyužité příležitosti a navrhnout opatření, která povedou ke zlepšení celkové image a k odstranění případných nedostatků ve strategii řízení značky
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with issues of Brand Management Strategy. It is based on theoretical knowledge, explained in the first part of the thesis. Theoretical part describes the term brand and defines the importance of a brand for marketing and brand management strategy process. The diploma thesis is focused on the brand of the food chain Lidl Czech Republic. The practical part focuses on introduction and analysis the brand Lidl. The thesis aims to assess the current status of the brand and its perception by customers, uncover missed opportunities, and propose steps that could improve the image and will remove any deficiencies in brand management strategy.
Klíčová slova
Značka, Strategické řízení značky, Prvky značky, Marketingová strategie
1. Teoretické vymezení pojmů týkajících se značky
2. Budování a udržování hodnoty značky
3. Rozbor vybrané značky
4. Marketingová strategie vybrané značky
5. Výzkum značky - dotazníkové šetření
6. Doporučení pro značku vyplývající z výsledků dotazování
Zásady pro vypracování
1. Teoretické vymezení pojmů týkajících se značky
2. Budování a udržování hodnoty značky
3. Rozbor vybrané značky
4. Marketingová strategie vybrané značky
5. Výzkum značky - dotazníkové šetření
6. Doporučení pro značku vyplývající z výsledků dotazování
Seznam doporučené literatury
KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. Praha: Grada Publishing, 2007.
ISBN 978-80-247-1481-3.
KOTLER, Philip, et al. Principles of Marketing. 5th ed. Harlow: Pearson Eudcation Limited, 2008.
ISBN 978-0-273-71156-8.
PŘIBOVÁ, Marie, et al. Strategické řízení značky. Praha: Professional Publishing, 2003.
ISBN 80-86419-38-X.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace.
Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka, et al. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka.
Praha: Grada Publishing, 2014. ISBN 978-80-247-4843-6.
Elektronická databáze ProQuest (knihovna.tul.cz)
Seznam doporučené literatury
KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. Praha: Grada Publishing, 2007.
ISBN 978-80-247-1481-3.
KOTLER, Philip, et al. Principles of Marketing. 5th ed. Harlow: Pearson Eudcation Limited, 2008.
ISBN 978-0-273-71156-8.
PŘIBOVÁ, Marie, et al. Strategické řízení značky. Praha: Professional Publishing, 2003.
ISBN 80-86419-38-X.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace.
Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka, et al. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka.
Praha: Grada Publishing, 2014. ISBN 978-80-247-4843-6.
Elektronická databáze ProQuest (knihovna.tul.cz)
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.