Bakalářská práce popisuje aktuální možnosti internetového marketingu. V teoretické části je stěžejním tématem PPC reklama a SEO. Praktická část uplatňuje teoretické poznatky v praxi. Nejprve je založena SWOT analýza pro přípravu marketingového plánu. Jsou založeny reálné kampaně pro podporu webu za cílem zvýšení návštěvnosti. Popsán je proces optimalizace jednotlivých reklamních sestav a vyhodnocení úspěšnosti založených kampaní.
Anotace v angličtině
Bachelor's thesis describes the current possibilities of Internet marketing . The theoretical part's keystone is PPC advertising and SEO. The practical part applies theoretical knowledge in practice. Firstly is created SWOT analysis for building a marketing plan. Real campaignes are created for promoting the site for the goal of increasing visitors. the optimization process is described of each ad group and evaluating succes created campaigns.
Klíčová slova
Reklama, PPC, marketing, SEO, kampaň, vyhledávací nástroj
Klíčová slova v angličtině
Advertisement, PPC, marketing, SEO, campaign, search engine
Rozsah průvodní práce
53
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce popisuje aktuální možnosti internetového marketingu. V teoretické části je stěžejním tématem PPC reklama a SEO. Praktická část uplatňuje teoretické poznatky v praxi. Nejprve je založena SWOT analýza pro přípravu marketingového plánu. Jsou založeny reálné kampaně pro podporu webu za cílem zvýšení návštěvnosti. Popsán je proces optimalizace jednotlivých reklamních sestav a vyhodnocení úspěšnosti založených kampaní.
Anotace v angličtině
Bachelor's thesis describes the current possibilities of Internet marketing . The theoretical part's keystone is PPC advertising and SEO. The practical part applies theoretical knowledge in practice. Firstly is created SWOT analysis for building a marketing plan. Real campaignes are created for promoting the site for the goal of increasing visitors. the optimization process is described of each ad group and evaluating succes created campaigns.
Klíčová slova
Reklama, PPC, marketing, SEO, kampaň, vyhledávací nástroj
Klíčová slova v angličtině
Advertisement, PPC, marketing, SEO, campaign, search engine
Zásady pro vypracování
1. Úvod do problematiky
2. Krátkodobé online marketingové přístupy
3. Dlouhodobé online marketingové přístupy
4. Srovnání přístupů v praxi, přínosy a zhodnocení
Zásady pro vypracování
1. Úvod do problematiky
2. Krátkodobé online marketingové přístupy
3. Dlouhodobé online marketingové přístupy
4. Srovnání přístupů v praxi, přínosy a zhodnocení
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7.
PROCHÁZKA, Tomáš a Josef ŘEZNÍČEK. Obsahový marketing. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4152-6.
BAKER, Michael John. Marketing strategy and management. 5th ed. Basingstoke: Palgrave Macmillan, 2014. ISBN 978-1-137-02582-1.
CLARK, James. Fashion merchandising: principles and practice. Basingstoke: Palgrave Macmillan, 2015. ISBN 978-1-137-41387-1.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7.
PROCHÁZKA, Tomáš a Josef ŘEZNÍČEK. Obsahový marketing. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4152-6.
BAKER, Michael John. Marketing strategy and management. 5th ed. Basingstoke: Palgrave Macmillan, 2014. ISBN 978-1-137-02582-1.
CLARK, James. Fashion merchandising: principles and practice. Basingstoke: Palgrave Macmillan, 2015. ISBN 978-1-137-41387-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.