Tato bakalářská práce se zabývá podporou prodeje produktu ve vybraném podniku, kterým je kavárna a cukrárna JUST.IN. Práce je rozdělena na teoretickou a syntetickou část. Teoretická část vychází z teoretických východisek marketingové komunikace. Od obecného konceptu marketingového mixu přes komunikační mix k samotné podpoře prodeje a v neposlední řadě k programu na podporu prodeje. Syntetická část popisuje vybraný podnik, jeho organizační strukturu a zvolený produkt. Dále se věnuje marketingovému výzkumu, jeho popisu a vyhodnocení. V závěru práce je na základě výsledků výzkumu navrženo doporučení, kterého může společnost využít při případné realizaci podpory prodeje.
Anotace v angličtině
Sales promotion product selected company
This bachelor work deals with the sales promotion of a product in a selected company, which is a cafe and confectioner JUST.IN. The study is divided into theoretical and synthetic parts. The theoretical part is based on the research on marketing communication from the general concept of marketing mix to communication mix and sales promotion and, finally, to the sales promotion program. The synthetic part describes a selected company, its organizational structure and a selected product. It also discusses a marketing research, its description and evaluation. At the end of the bachelor work, based on the results of the research, a recommendation is suggested, which can be used by the company for the possible realization of sales support.
Klíčová slova
marketingová komunikace, komunikační mix, podpora prodeje, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, communication mix, sales promotion, marketing research
Rozsah průvodní práce
50 s. (63 889 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá podporou prodeje produktu ve vybraném podniku, kterým je kavárna a cukrárna JUST.IN. Práce je rozdělena na teoretickou a syntetickou část. Teoretická část vychází z teoretických východisek marketingové komunikace. Od obecného konceptu marketingového mixu přes komunikační mix k samotné podpoře prodeje a v neposlední řadě k programu na podporu prodeje. Syntetická část popisuje vybraný podnik, jeho organizační strukturu a zvolený produkt. Dále se věnuje marketingovému výzkumu, jeho popisu a vyhodnocení. V závěru práce je na základě výsledků výzkumu navrženo doporučení, kterého může společnost využít při případné realizaci podpory prodeje.
Anotace v angličtině
Sales promotion product selected company
This bachelor work deals with the sales promotion of a product in a selected company, which is a cafe and confectioner JUST.IN. The study is divided into theoretical and synthetic parts. The theoretical part is based on the research on marketing communication from the general concept of marketing mix to communication mix and sales promotion and, finally, to the sales promotion program. The synthetic part describes a selected company, its organizational structure and a selected product. It also discusses a marketing research, its description and evaluation. At the end of the bachelor work, based on the results of the research, a recommendation is suggested, which can be used by the company for the possible realization of sales support.
Klíčová slova
marketingová komunikace, komunikační mix, podpora prodeje, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, communication mix, sales promotion, marketing research
Zásady pro vypracování
1. Teoretická východiska marketingové komunikace
2. Teoretická východiska podpory prodeje
3. Představení podniku
4. Analýza podpory prodeje vybraného podniku
5. Závěr a doporučení
Zásady pro vypracování
1. Teoretická východiska marketingové komunikace
2. Teoretická východiska podpory prodeje
3. Představení podniku
4. Analýza podpory prodeje vybraného podniku
5. Závěr a doporučení
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
KUMAR, Nirmalya. Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu. Praha: Grada Publishing, 2008. ISBN 978-80-247-2439-3.
McDONALD, Malcom a Hugh WILSON. Marketingový plán: příprava a úspěšná realizace. 7. vyd. Praha: Albatros Media, 2012.
ISBN 978-80-265-0014-8.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 14th ed. Harlow: Pearson, 2012. ISBN 978-0-273-75243-1.
FOTR, Jiří, et al. Tvorba strategie a strategické plánování. Praha: Grada Publishing, 2012. ISBN 978-80-247-3985-4.
Elektronická databáze článků ProQuest (knihovna.tul.cz)
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
KUMAR, Nirmalya. Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu. Praha: Grada Publishing, 2008. ISBN 978-80-247-2439-3.
McDONALD, Malcom a Hugh WILSON. Marketingový plán: příprava a úspěšná realizace. 7. vyd. Praha: Albatros Media, 2012.
ISBN 978-80-265-0014-8.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 14th ed. Harlow: Pearson, 2012. ISBN 978-0-273-75243-1.
FOTR, Jiří, et al. Tvorba strategie a strategické plánování. Praha: Grada Publishing, 2012. ISBN 978-80-247-3985-4.
Elektronická databáze článků ProQuest (knihovna.tul.cz)
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.