Cílem této diplomové práce je analyzovat firemní identitu, kulturu a image společnosti Pekařství a cukrářství Jiří Bláha s.r.o. Jak již název napovídá, tato společnost se zabývá především výrobou a prodejem pečiva a zákusků. Práce se nejprve zabývá teoretickou stránkou firemní identity, image a kultury, ze které následně vyplývá praktická část. V části teoretické jsou podrobněji vysvětleny klíčové pojmy této práce firemní identita, kultura a image. V části praktické je nejprve analyzována identita a kultura podniku a poté image, která byla zhodnocena na základě dotazníkového šetření. Dotazníkové šetření má za úkol zjistit, jak zákazníci pekařství a cukrářství Bláha vnímají, a určit slabé stránky; na jejich základě práce formuluje návrhy na vylepšení image. V poslední části této diplomové práce jsou uvedeny doporučení, která by měla sloužit nejen k vylepšení firemní image, ale také kultury a identity.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is to analyse the corporate identity, culture and image of Pekařství a cukrářství Jiří Bláha s.r.o. The company is mainly focused on a pastry production and its sale. The first part of the thesis, which is the theoretical part, is focused on the corporate identity, culture and image. The theoretical part also deals with the meaning of key words of the thesis, such as the corporate identity, culture and image. The other part of the thesis, which is the practical part, deals with the analysis of the corporate identity, culture and image evaluated by a survey. Purpose of the survey is to figure out how customers of Pekařství a cukrářství Jiří Bláha s.r.o. feel about the company and to determine its strengths and weaknesses. Based on the outcome of the survey propositions to improve the corporate image are told. The final part of the thesis consists of propositions to the corporate identity, culture and image.
Klíčová slova
Pekařství a cukrářství Jiří Bláha s.r.o., firemní identita, firemní kultura, firemní image, analýza image
Klíčová slova v angličtině
Pekařství a cukrářství Jiří Bláha s.r.o., corporate identity, corporate culture, corporate image, image analysis
Rozsah průvodní práce
90 s. (123 834 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je analyzovat firemní identitu, kulturu a image společnosti Pekařství a cukrářství Jiří Bláha s.r.o. Jak již název napovídá, tato společnost se zabývá především výrobou a prodejem pečiva a zákusků. Práce se nejprve zabývá teoretickou stránkou firemní identity, image a kultury, ze které následně vyplývá praktická část. V části teoretické jsou podrobněji vysvětleny klíčové pojmy této práce firemní identita, kultura a image. V části praktické je nejprve analyzována identita a kultura podniku a poté image, která byla zhodnocena na základě dotazníkového šetření. Dotazníkové šetření má za úkol zjistit, jak zákazníci pekařství a cukrářství Bláha vnímají, a určit slabé stránky; na jejich základě práce formuluje návrhy na vylepšení image. V poslední části této diplomové práce jsou uvedeny doporučení, která by měla sloužit nejen k vylepšení firemní image, ale také kultury a identity.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is to analyse the corporate identity, culture and image of Pekařství a cukrářství Jiří Bláha s.r.o. The company is mainly focused on a pastry production and its sale. The first part of the thesis, which is the theoretical part, is focused on the corporate identity, culture and image. The theoretical part also deals with the meaning of key words of the thesis, such as the corporate identity, culture and image. The other part of the thesis, which is the practical part, deals with the analysis of the corporate identity, culture and image evaluated by a survey. Purpose of the survey is to figure out how customers of Pekařství a cukrářství Jiří Bláha s.r.o. feel about the company and to determine its strengths and weaknesses. Based on the outcome of the survey propositions to improve the corporate image are told. The final part of the thesis consists of propositions to the corporate identity, culture and image.
Klíčová slova
Pekařství a cukrářství Jiří Bláha s.r.o., firemní identita, firemní kultura, firemní image, analýza image
Klíčová slova v angličtině
Pekařství a cukrářství Jiří Bláha s.r.o., corporate identity, corporate culture, corporate image, image analysis
Zásady pro vypracování
1. Teoretické vymezení pojmů firemní identita a image
2. Teoretické vymezení pojmu firemní kultura
3. Vztah hlavních pojmů k marketingové komunikaci
4. Analýza firemní identity, image a kultury vybraného podniku
5. Výzkum trhu
6. Vyhodnocení výzkumu trhu a návrh opatření pro firmu
Zásady pro vypracování
1. Teoretické vymezení pojmů firemní identita a image
2. Teoretické vymezení pojmu firemní kultura
3. Vztah hlavních pojmů k marketingové komunikaci
4. Analýza firemní identity, image a kultury vybraného podniku
5. Výzkum trhu
6. Vyhodnocení výzkumu trhu a návrh opatření pro firmu
Seznam doporučené literatury
ALVESSON, Mats. Understanding organizational culture. 2nd ed. London:
Sage Publications Ltd, 2013. ISBN 978-0-85702-557-9.
CORNELISSEN, Joep. Corporate Communication: A Guide to Theory and Practice. 3rd ed. London: Sage Publications Ltd, 2011. ISBN 978-0-85702-242-4.
LUKÁŠOVÁ, Růžena. Organizační kultura a její změna. Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-2951-0.
LUKÁŠOVÁ, Růžena a Ivan NOVÝ. Organizační kultura: od sdílených hodnot a cílů k vyšší výkonnosti podniku. Praha: Grada Publishing, 2004.
ISBN 80-247-0648-2.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Image a firemní identita. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-2790-5.
Elektronická databáze článků ProQuest (knihovna.tul.cz).
Seznam doporučené literatury
ALVESSON, Mats. Understanding organizational culture. 2nd ed. London:
Sage Publications Ltd, 2013. ISBN 978-0-85702-557-9.
CORNELISSEN, Joep. Corporate Communication: A Guide to Theory and Practice. 3rd ed. London: Sage Publications Ltd, 2011. ISBN 978-0-85702-242-4.
LUKÁŠOVÁ, Růžena. Organizační kultura a její změna. Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-2951-0.
LUKÁŠOVÁ, Růžena a Ivan NOVÝ. Organizační kultura: od sdílených hodnot a cílů k vyšší výkonnosti podniku. Praha: Grada Publishing, 2004.
ISBN 80-247-0648-2.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Image a firemní identita. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-2790-5.
Elektronická databáze článků ProQuest (knihovna.tul.cz).
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.