Diplomová práce Internetový marketing nevýrobní společnosti se věnuje redesignu
webových stránek online agregátoru pojištění. Dochází k použití analýzy, měření
a vyhodnocení projektu v rámci společnosti. Použitá opatření vedou ke zvýšení výkonnosti a ziskovosti projektu firmy. Práce popisuje vliv dílčích grafických prvků i celých stránek na konverzní poměr při online sjednání pojištění. V dalších částech jsou na základě teoreticky popsaných základů, aplikována doporučení a metody vedoucí k prosazení společnosti pomocí internetového marketingu. V práci jsou popsány klíčové metriky staré a nové webové prezentace s analýzou jednotlivých příčin a dopadů. V rámci e-mailingu společnosti je popsán náhled na dílčí kampaně s návazností na jejich vyhodnocení.
Případová studie je zaměřena na celý cyklus internetového marketingu. Od redesignu webové prezentace, přes analýzu a měření dílčích metrik, až po vyhodnocení a uvedení doporučení pro další rozvoj společnosti v rámci online marketingu.
Anotace v angličtině
Diploma thesis Internet marketing of non-manufacturing company is devoted to the web page redesign of online insurance aggregator. In diploma thesis is described analysis, measurement and evaluation of project as a part of marketing strategy in company PFP s.r.o. Used techniques leads to increase performance and profitability of company project. In thesis is described the impact of graphic elements and diversity of web pages to conversion rate of online insurance calculator. In the following parts is application of recommendation and methods based on theoretical principles, which leads to enforce of company in internet marketing. In diploma thesis are described key performance indicators of old and redesigned web page with analysis of causes and impacts. As a part of company e-maling is explained a look on individual campaigns with connection on their evaluation. The case study is focused on the whole process of internet marketing. From web page redesign, over analysis and measurement individual metrics to the report and creating of recommendation for future development of company in online marketing field.
A/B testing, redesign, e-commerce, internet marketing, e-mailing, optimization, analysis
Rozsah průvodní práce
115 s. (150 000 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce Internetový marketing nevýrobní společnosti se věnuje redesignu
webových stránek online agregátoru pojištění. Dochází k použití analýzy, měření
a vyhodnocení projektu v rámci společnosti. Použitá opatření vedou ke zvýšení výkonnosti a ziskovosti projektu firmy. Práce popisuje vliv dílčích grafických prvků i celých stránek na konverzní poměr při online sjednání pojištění. V dalších částech jsou na základě teoreticky popsaných základů, aplikována doporučení a metody vedoucí k prosazení společnosti pomocí internetového marketingu. V práci jsou popsány klíčové metriky staré a nové webové prezentace s analýzou jednotlivých příčin a dopadů. V rámci e-mailingu společnosti je popsán náhled na dílčí kampaně s návazností na jejich vyhodnocení.
Případová studie je zaměřena na celý cyklus internetového marketingu. Od redesignu webové prezentace, přes analýzu a měření dílčích metrik, až po vyhodnocení a uvedení doporučení pro další rozvoj společnosti v rámci online marketingu.
Anotace v angličtině
Diploma thesis Internet marketing of non-manufacturing company is devoted to the web page redesign of online insurance aggregator. In diploma thesis is described analysis, measurement and evaluation of project as a part of marketing strategy in company PFP s.r.o. Used techniques leads to increase performance and profitability of company project. In thesis is described the impact of graphic elements and diversity of web pages to conversion rate of online insurance calculator. In the following parts is application of recommendation and methods based on theoretical principles, which leads to enforce of company in internet marketing. In diploma thesis are described key performance indicators of old and redesigned web page with analysis of causes and impacts. As a part of company e-maling is explained a look on individual campaigns with connection on their evaluation. The case study is focused on the whole process of internet marketing. From web page redesign, over analysis and measurement individual metrics to the report and creating of recommendation for future development of company in online marketing field.
A/B testing, redesign, e-commerce, internet marketing, e-mailing, optimization, analysis
Zásady pro vypracování
1. Charakteristika internetového marketingu a jeho nástrojů
2. Analýza marketingové strategie a vybraných kampaní firmy
3. Zhodnocení přínosu vybraných nástrojů internetového marketingu
4. Shrnutí a doporučení
Zásady pro vypracování
1. Charakteristika internetového marketingu a jeho nástrojů
2. Analýza marketingové strategie a vybraných kampaní firmy
3. Zhodnocení přínosu vybraných nástrojů internetového marketingu
4. Shrnutí a doporučení
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7.
STERNE, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích: metriky sociálních médií od A do Z. Brno: Computer Press, 2011.
ISBN 978-80-251-3340-8.
SUCHÁNEK, Petr. E-commerce: elektronické podnikání a koncepce elektronického obchodování. Praha: Ekopress, 2012. ISBN 978-80-86929-84-2.
KAUSHIK, Avinash. Webová analytika 2.0: kompletní průvodce analýzami návštěvnosti. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-2964-7.
TONKIN, Sebastian, Caleb WHITMORE a Justin CUTRONI. Výkonnostní marketing s Google Analytics. Brno: Computer Press, 2011.
ISBN 978-80-251-3339-2.
SIROKER, Dan a Pete KOOMEN. A/B Testing: The Most Powerful Way
to Turn Clicks Into Customers. Hoboken: Wiley, 2013. ISBN 978-1118536094.
FOX, Vanessa. Marketing in the Age of Google: Your Online Strategy IS Your Business Strategy, Revised and Updated. Queensland: John Wiley & Sons, 2012. ISBN 978-1-118-23193-7.
Elektronická databáze článků ProQuest (knihovna.tul.cz).
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7.
STERNE, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích: metriky sociálních médií od A do Z. Brno: Computer Press, 2011.
ISBN 978-80-251-3340-8.
SUCHÁNEK, Petr. E-commerce: elektronické podnikání a koncepce elektronického obchodování. Praha: Ekopress, 2012. ISBN 978-80-86929-84-2.
KAUSHIK, Avinash. Webová analytika 2.0: kompletní průvodce analýzami návštěvnosti. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-2964-7.
TONKIN, Sebastian, Caleb WHITMORE a Justin CUTRONI. Výkonnostní marketing s Google Analytics. Brno: Computer Press, 2011.
ISBN 978-80-251-3339-2.
SIROKER, Dan a Pete KOOMEN. A/B Testing: The Most Powerful Way
to Turn Clicks Into Customers. Hoboken: Wiley, 2013. ISBN 978-1118536094.
FOX, Vanessa. Marketing in the Age of Google: Your Online Strategy IS Your Business Strategy, Revised and Updated. Queensland: John Wiley & Sons, 2012. ISBN 978-1-118-23193-7.
Elektronická databáze článků ProQuest (knihovna.tul.cz).
Přílohy volně vložené
1x CD-ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.