Bakalářská práce se zabývá vzděláváním zaměstnanců ve společnosti ŠKODA AUTO, a. s. Klade důraz na přechod ze školení v učebnách na interaktivní způsob vzdělávání. Z hlediska obsahového členění z počátku zmiňuje teorii o školení zaměstnanců, historii termínu e-learning a souvisejících pojmů. V návaznosti na teorii pojednává o popisu současného stavu vzdělávání zaměstnanců ve společnosti a uvádí důvody přechodu na interaktivní způsob.
Výhody interaktivního způsobu vzdělávání byly impulsem k vytvoření e-learningového kurzu pro koncernový informační systém ve společnosti. Uvádí kritéria výběru specializovaného softwaru, na jejichž základě porovnává pět vybraných řešení pro tvorbu kurzu. V poslední fázi se věnuje procesu tvorby e-learningového kurzu a práci v programu Adobe Captivate 9.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with education of employees in ŠKODA AUTO, a. s. company. It is focused on a transition from training courses in classrooms to an interactive method of education. In the beginning it mentions theory about lecturing employees, the term "e-learning" and its related concepts. In addition to theory it describes current state of lecturing in the company and mentions reasons for using interactive method.
The advantages of interactive method of education were an impulse to make an e-learning course for an information system in the company. It states criteria for choosing the specialized software on which basis it compares five selected solutions for creating the course. In the last part it mainly focuses on making e-learning course and working in Adobe Captivate 9.
Adobe Captivate, e-learning, information systems, KPM, training course
Rozsah průvodní práce
60
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá vzděláváním zaměstnanců ve společnosti ŠKODA AUTO, a. s. Klade důraz na přechod ze školení v učebnách na interaktivní způsob vzdělávání. Z hlediska obsahového členění z počátku zmiňuje teorii o školení zaměstnanců, historii termínu e-learning a souvisejících pojmů. V návaznosti na teorii pojednává o popisu současného stavu vzdělávání zaměstnanců ve společnosti a uvádí důvody přechodu na interaktivní způsob.
Výhody interaktivního způsobu vzdělávání byly impulsem k vytvoření e-learningového kurzu pro koncernový informační systém ve společnosti. Uvádí kritéria výběru specializovaného softwaru, na jejichž základě porovnává pět vybraných řešení pro tvorbu kurzu. V poslední fázi se věnuje procesu tvorby e-learningového kurzu a práci v programu Adobe Captivate 9.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with education of employees in ŠKODA AUTO, a. s. company. It is focused on a transition from training courses in classrooms to an interactive method of education. In the beginning it mentions theory about lecturing employees, the term "e-learning" and its related concepts. In addition to theory it describes current state of lecturing in the company and mentions reasons for using interactive method.
The advantages of interactive method of education were an impulse to make an e-learning course for an information system in the company. It states criteria for choosing the specialized software on which basis it compares five selected solutions for creating the course. In the last part it mainly focuses on making e-learning course and working in Adobe Captivate 9.
Adobe Captivate, e-learning, information systems, KPM, training course
Zásady pro vypracování
1. Analýza současných metod školení
2. Přechod na interaktivní způsob
3. Výběr software pro školení KPM
4. Zhodnocení nového řešení
Zásady pro vypracování
1. Analýza současných metod školení
2. Přechod na interaktivní způsob
3. Výběr software pro školení KPM
4. Zhodnocení nového řešení
Seznam doporučené literatury
SPEJCHALOVÁ, Dana. Management kvality. 3. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, 2011. ISBN 978-80-86730-68-4.
ZOUNEK, Jiří a Petr SUDICKÝ. E-learning: učení (se) s online technologiemi. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2012. ISBN 978-80-7357-903-6.
BASL, Josef a Roman BLAŽÍČEK. Podnikové informační systémy: podnik
v informační společnosti. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2012.
ISBN 978-80-247-4307-3.
LIMAYE, M. G. Software engineering: principles and practice. New Delhi: Tata McGraw-Hill Education, 2009. ISBN 9780070139909.
Elektronická databáze článku ProQuest (knihovna.tul.cz).
Seznam doporučené literatury
SPEJCHALOVÁ, Dana. Management kvality. 3. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, 2011. ISBN 978-80-86730-68-4.
ZOUNEK, Jiří a Petr SUDICKÝ. E-learning: učení (se) s online technologiemi. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2012. ISBN 978-80-7357-903-6.
BASL, Josef a Roman BLAŽÍČEK. Podnikové informační systémy: podnik
v informační společnosti. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2012.
ISBN 978-80-247-4307-3.
LIMAYE, M. G. Software engineering: principles and practice. New Delhi: Tata McGraw-Hill Education, 2009. ISBN 9780070139909.
Elektronická databáze článku ProQuest (knihovna.tul.cz).
Přílohy volně vložené
1x CD disk
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.