Diplomová práce se zabývá optimálním využitím sociálních médií, konkrétně Facebooku, Youtube a Instagramu, v marketingové komunikaci firmy Ocún, která doposud v této oblasti nerozvíjela systematickou komunikaci. Cílem této práce je navrhnout optimální marketingovou komunikaci na výše zmíněných sociálních médiích. Součástí práce je teoretická a praktická část. Teoretická část je literární rešerše věnovaná marketingu se zaměřením na online marketing a sociální média. Praktická část se zabývá sběrem dat metodou hloubkového rozhovoru a benchmarkingu. Tato data jsou následně vyhodnocena a na základě zjištěných informací jsou navržena doporučení pro optimální marketingovou komunikaci firmy. Součástí doporučení jsou konkrétní marketingové kampaně vycházející z informací zjištěných analýzou sesbíraných dat.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the optimal use of social media, particularly Facebook, Youtube and Instagram in marketing communications of company Ocún that so far in this area didn´t develop systematic communication. The aim of this work is to design the optimal marketing communication on the aforementioned social media. The work includes theoretical and practical part. The theoretical part is devoted to literature search about marketing with a focus on online marketing and social media. The practical part deals with the collection of data using in-depth interviews and benchmarking. These data are evaluated on the basis of the information gathered suggests recommendations for optimal marketing communication of company. The guidelines are specific marketing campaigns based on information established by analyzing the collected data.
Klíčová slova
Sociální sítě, sociální média, online marketing, Facebook, Instagram, Youtube, ambassadors
Klíčová slova v angličtině
Social networks, social media, online marketing, Facebook, Instagram, Youtube, ambassadors
Rozsah průvodní práce
100 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá optimálním využitím sociálních médií, konkrétně Facebooku, Youtube a Instagramu, v marketingové komunikaci firmy Ocún, která doposud v této oblasti nerozvíjela systematickou komunikaci. Cílem této práce je navrhnout optimální marketingovou komunikaci na výše zmíněných sociálních médiích. Součástí práce je teoretická a praktická část. Teoretická část je literární rešerše věnovaná marketingu se zaměřením na online marketing a sociální média. Praktická část se zabývá sběrem dat metodou hloubkového rozhovoru a benchmarkingu. Tato data jsou následně vyhodnocena a na základě zjištěných informací jsou navržena doporučení pro optimální marketingovou komunikaci firmy. Součástí doporučení jsou konkrétní marketingové kampaně vycházející z informací zjištěných analýzou sesbíraných dat.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the optimal use of social media, particularly Facebook, Youtube and Instagram in marketing communications of company Ocún that so far in this area didn´t develop systematic communication. The aim of this work is to design the optimal marketing communication on the aforementioned social media. The work includes theoretical and practical part. The theoretical part is devoted to literature search about marketing with a focus on online marketing and social media. The practical part deals with the collection of data using in-depth interviews and benchmarking. These data are evaluated on the basis of the information gathered suggests recommendations for optimal marketing communication of company. The guidelines are specific marketing campaigns based on information established by analyzing the collected data.
Klíčová slova
Sociální sítě, sociální média, online marketing, Facebook, Instagram, Youtube, ambassadors
Klíčová slova v angličtině
Social networks, social media, online marketing, Facebook, Instagram, Youtube, ambassadors
Zásady pro vypracování
1. Internet jako nástroj marketingové komunikace
2. Využití sociálních médií v marketingové komunikaci
3. Charakteristika vybraného podnikatelského subjektu
4. Analýza současné elektronické marketingové komunikace
5. Návrhy na optimalizaci elektronické marketingové komunikace
Zásady pro vypracování
1. Internet jako nástroj marketingové komunikace
2. Využití sociálních médií v marketingové komunikaci
3. Charakteristika vybraného podnikatelského subjektu
4. Analýza současné elektronické marketingové komunikace
5. Návrhy na optimalizaci elektronické marketingové komunikace
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. Praha: Grada Publishing, 2005. ISBN 80-247-1095-1.
EVANS, Dave a Jake MCKEE. Social media marketing: the next generation of business engagement. Indianapolis: Wiley Pub, 2010. ISBN 978-047-0944-202.
KOTLER, Philip. Principles of Marketing. 4th ed. Harlow: Prentice-Hall, 2005. ISBN 02-736-8456-6.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace:
jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada Publishing, 2011.
ISBN 978-80-247-3541-2.
MANZOOR, Amir. E-commerce: an introduction.Saarbrücken: LAP Lambert Acad. Publ., 2010. ISBN 978-384-3370-301.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
ZARRELLA, Dan. The social media marketing book. Sebastopol, CA: O'Reilly, 2009. ISBN 05-968-0660-4.
Elektronická databáze článků ProQuest (knihovna tul.cz).
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. Praha: Grada Publishing, 2005. ISBN 80-247-1095-1.
EVANS, Dave a Jake MCKEE. Social media marketing: the next generation of business engagement. Indianapolis: Wiley Pub, 2010. ISBN 978-047-0944-202.
KOTLER, Philip. Principles of Marketing. 4th ed. Harlow: Prentice-Hall, 2005. ISBN 02-736-8456-6.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace:
jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada Publishing, 2011.
ISBN 978-80-247-3541-2.
MANZOOR, Amir. E-commerce: an introduction.Saarbrücken: LAP Lambert Acad. Publ., 2010. ISBN 978-384-3370-301.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
ZARRELLA, Dan. The social media marketing book. Sebastopol, CA: O'Reilly, 2009. ISBN 05-968-0660-4.
Elektronická databáze článků ProQuest (knihovna tul.cz).
Přílohy volně vložené
1xCD ROM
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.