Cílem této bakalářské práce je vypracování nové marketingové strategie prodeje dámského sportovního oblečení firmy Mirka Sport s. r. o.. Téměř veškerá produkce společnosti pokrývá kompletní sortiment dámského sportovního oblečení pro fitness, aerobic, jógu, pilates, zumbu a další dámské pohybové aktivity. Úkolem bylo zmapovat konkurenci a možnosti rozšíření prodeje v libereckém regionu. Provést marketingový průzkum, pomocí kterého zjistit zájem a požadavky zákaznic na tyto výrobky. Na základě shromážděných dat provést marketingovou analýzu. Navrhnout varianty propagace a možnosti rozšíření prodeje.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to develop a new marketing strategy for the sale of women's sportswear of the Mirka Sport company. Almost all production of the company covers the full range of women's sportswear for fitness, aerobics, yoga, Pilates, Zumba and other women's physical activities. The tasks were to map the competition and possibilities of sale expansion in the Liberec region, to do marketing research and by its means find out the interest and demands of customers for these products, to do the marketing analysis based on the collected data and suggest ways of promotion and possibilities of sale expansion.
Cílem této bakalářské práce je vypracování nové marketingové strategie prodeje dámského sportovního oblečení firmy Mirka Sport s. r. o.. Téměř veškerá produkce společnosti pokrývá kompletní sortiment dámského sportovního oblečení pro fitness, aerobic, jógu, pilates, zumbu a další dámské pohybové aktivity. Úkolem bylo zmapovat konkurenci a možnosti rozšíření prodeje v libereckém regionu. Provést marketingový průzkum, pomocí kterého zjistit zájem a požadavky zákaznic na tyto výrobky. Na základě shromážděných dat provést marketingovou analýzu. Navrhnout varianty propagace a možnosti rozšíření prodeje.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to develop a new marketing strategy for the sale of women's sportswear of the Mirka Sport company. Almost all production of the company covers the full range of women's sportswear for fitness, aerobics, yoga, Pilates, Zumba and other women's physical activities. The tasks were to map the competition and possibilities of sale expansion in the Liberec region, to do marketing research and by its means find out the interest and demands of customers for these products, to do the marketing analysis based on the collected data and suggest ways of promotion and possibilities of sale expansion.
1. Popište výrobní sortiment firmy, která se zaměřuje na dámské sportovní oblečení, zmapujte její konkurenci a možnosti rozšíření na českém trhu
2. Pomocí marketingového průzkumu zjistěte zájem a požadavky zákaznic na tyto výrobky
3. Navrhněte propagaci zboží a možnosti rozšíření prodeje
Zásady pro vypracování
1. Popište výrobní sortiment firmy, která se zaměřuje na dámské sportovní oblečení, zmapujte její konkurenci a možnosti rozšíření na českém trhu
2. Pomocí marketingového průzkumu zjistěte zájem a požadavky zákaznic na tyto výrobky
3. Navrhněte propagaci zboží a možnosti rozšíření prodeje
Seznam doporučené literatury
[1] SIMOVÁ a J. , Marketingový výzkum, LIBEREC: Technická univerzita v Liberci, 2010.
[2] KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[3] DĚDKOVÁ, Jaroslava a Iveta HONZÁKOVÁ. TUL. Základy marketingu pro kombinované studium, Technická univerzita v Liberci, 2012
Seznam doporučené literatury
[1] SIMOVÁ a J. , Marketingový výzkum, LIBEREC: Technická univerzita v Liberci, 2010.
[2] KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[3] DĚDKOVÁ, Jaroslava a Iveta HONZÁKOVÁ. TUL. Základy marketingu pro kombinované studium, Technická univerzita v Liberci, 2012
Přílohy volně vložené
Katalog nové kolekce Mirka Sport s. r. o.: SKOČTE SI S NÁMI ZACVIČIT,
CD - Marketingová strategie prodeje dámského sportovního oblečení
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.