Cílem této bakalářské práce je navrhnout společnosti ELEVEN Sportswear s.r.o. nová doporučení a zlepšení pro zviditelnění značky na trhu. Společnost se zaměřuje především na výrobu a prodej cyklistických dresů. Vyrábí ale také oblečení pro běh, volný čas a doplňky, jako např. čepice, čelenky, apod.
Úkolem bylo analyzovat jednotlivé nástroje marketingového mixu firmy ELEVEN Sportswear s.r.o. a provést marketingový výzkum, kterým se zjistí známost této společnosti a zájem veřejnosti o další prodejnu. Na základě shromážděných dat pak provést vyhodnocení a navrhnout další možnosti jak firmu rozšířit a zviditelnit.
Anotace v angličtině
The aim of this Bachelor thesis is to propose new recommendations and improvements to the company Eleven Sportswear s.r.o. how to draw attention of the brand on the market.
The company focuses mainly on production and sales of bicycle jerseys. But they also produce clothes for running,leisure time and accessories, e.g. sweatbands,caps etc.
The task was to analyse individual tools of the marketing mixture of the company Eleven Sportswear s.r.o. and to carry out marketing research,whereby the awareness of this company and the public interest will be found out.
Based on the gathered data to carry out evaluation and propose other possibilities how to expand and increase the visibility of the company.
Cílem této bakalářské práce je navrhnout společnosti ELEVEN Sportswear s.r.o. nová doporučení a zlepšení pro zviditelnění značky na trhu. Společnost se zaměřuje především na výrobu a prodej cyklistických dresů. Vyrábí ale také oblečení pro běh, volný čas a doplňky, jako např. čepice, čelenky, apod.
Úkolem bylo analyzovat jednotlivé nástroje marketingového mixu firmy ELEVEN Sportswear s.r.o. a provést marketingový výzkum, kterým se zjistí známost této společnosti a zájem veřejnosti o další prodejnu. Na základě shromážděných dat pak provést vyhodnocení a navrhnout další možnosti jak firmu rozšířit a zviditelnit.
Anotace v angličtině
The aim of this Bachelor thesis is to propose new recommendations and improvements to the company Eleven Sportswear s.r.o. how to draw attention of the brand on the market.
The company focuses mainly on production and sales of bicycle jerseys. But they also produce clothes for running,leisure time and accessories, e.g. sweatbands,caps etc.
The task was to analyse individual tools of the marketing mixture of the company Eleven Sportswear s.r.o. and to carry out marketing research,whereby the awareness of this company and the public interest will be found out.
Based on the gathered data to carry out evaluation and propose other possibilities how to expand and increase the visibility of the company.
1. V teoretické části práce se zaměřte na marketingový mix
2. Analyzujte současný marketingový mix společnosti Eleven Sportswear
3. Navrhněte nový marketingový mix
4. Navrženou strategii ekonomicky zhodnoťte.
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části práce se zaměřte na marketingový mix
2. Analyzujte současný marketingový mix společnosti Eleven Sportswear
3. Navrhněte nový marketingový mix
4. Navrženou strategii ekonomicky zhodnoťte.
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003. ISBN 80-7179-577-1.
JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008.ISBN 978-80-247-2690-8.
KOTLER, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, P. a ARMSTRONG, G. Marketing. 6. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3.
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003. ISBN 80-7179-577-1.
JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008.ISBN 978-80-247-2690-8.
KOTLER, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, P. a ARMSTRONG, G. Marketing. 6. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.