Cílem této diplomové práce je prozkoumat aktuální trendy v oblasti internetových obchodů, nalezení konkrétních nástrojů a navržení jejich využití. První teoretická část popisuje obchodní modely a povinnosti živnostníka při založení obchodu. Další část je věnována internetovým a marketingovým nástrojům, jež jsou využívány internetovými obchody. Praktická část práce se zabývá rozborem internetového obchodu Propohodu.cz. Nejdříve je popsán současný stav obchodu a dále následují návrhy na vylepšení jeho funkcí a služeb pro zákazníky podle nejnovějších trendů v oboru. Účelem je představit jednoduché a nákladově nenáročné řešení pro malou firmu, aby byla schopna držet krok s konkurenty.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to explore actual trends in internet businesses, find particular tools and illustrate their utilization. First, the teoretical part describes business models and an entrepreneur´s duties while starting a new business. In the next part are named internet and marketing tools used by e-shops. Finally, the practical part of this paper describes the e-shop Propohodu.cz, its present condition and possibilities for future improvments in functions and services for customers. The purpose of this thesis is to find easy and low cost solutions for small business in order to keep pace with competitors.
Klíčová slova
Internetový obchod, e-shop, podnikání, obchodní modely, internetový marketing, služby pro zákazníky, internetové nástroje
Klíčová slova v angličtině
Internet business, e-shop, entrepreneur, business models, internet marketing, service for customers, internet tools
Rozsah průvodní práce
85
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je prozkoumat aktuální trendy v oblasti internetových obchodů, nalezení konkrétních nástrojů a navržení jejich využití. První teoretická část popisuje obchodní modely a povinnosti živnostníka při založení obchodu. Další část je věnována internetovým a marketingovým nástrojům, jež jsou využívány internetovými obchody. Praktická část práce se zabývá rozborem internetového obchodu Propohodu.cz. Nejdříve je popsán současný stav obchodu a dále následují návrhy na vylepšení jeho funkcí a služeb pro zákazníky podle nejnovějších trendů v oboru. Účelem je představit jednoduché a nákladově nenáročné řešení pro malou firmu, aby byla schopna držet krok s konkurenty.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to explore actual trends in internet businesses, find particular tools and illustrate their utilization. First, the teoretical part describes business models and an entrepreneur´s duties while starting a new business. In the next part are named internet and marketing tools used by e-shops. Finally, the practical part of this paper describes the e-shop Propohodu.cz, its present condition and possibilities for future improvments in functions and services for customers. The purpose of this thesis is to find easy and low cost solutions for small business in order to keep pace with competitors.
Klíčová slova
Internetový obchod, e-shop, podnikání, obchodní modely, internetový marketing, služby pro zákazníky, internetové nástroje
Klíčová slova v angličtině
Internet business, e-shop, entrepreneur, business models, internet marketing, service for customers, internet tools
Zásady pro vypracování
1. Specifika internetového podnikání.
2. Obchodní model elektronického podnikání.
3. Trendy v elektronickém podnikání.
4. Případová studie - návrh zavedení nových technologií, trendů a marketingových možností pro internetový obchod.
Zásady pro vypracování
1. Specifika internetového podnikání.
2. Obchodní model elektronického podnikání.
3. Trendy v elektronickém podnikání.
4. Případová studie - návrh zavedení nových technologií, trendů a marketingových možností pro internetový obchod.
Seznam doporučené literatury
CRAIG, R. Everything Guide to Starting an Online Business. United States of America: Adams Media Corporation, 2013. ISBN 978-1-4405-5530-5.
STAR-LEONARD, S. Jak s pomocí internetu vytvořit pravidelný příjem za 12 měsíců. Praha: IFP Publishing, 2013. ISBN 978-80-87383-27-8.
UNGERMAN, O. Využití sociálních médií malými a středními podniky v komunikaci se spotřebitelem. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2014. ISBN 978-80-7494-157-3.
SCHUMANN, D. W., E. THORSON. Internet Advertising. New York: Psychology Press, 2012. ISBN 978-041565-526-2.
Elektronická databáze článků ProQuest (knihovna.tul.cz)
Seznam doporučené literatury
CRAIG, R. Everything Guide to Starting an Online Business. United States of America: Adams Media Corporation, 2013. ISBN 978-1-4405-5530-5.
STAR-LEONARD, S. Jak s pomocí internetu vytvořit pravidelný příjem za 12 měsíců. Praha: IFP Publishing, 2013. ISBN 978-80-87383-27-8.
UNGERMAN, O. Využití sociálních médií malými a středními podniky v komunikaci se spotřebitelem. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2014. ISBN 978-80-7494-157-3.
SCHUMANN, D. W., E. THORSON. Internet Advertising. New York: Psychology Press, 2012. ISBN 978-041565-526-2.
Elektronická databáze článků ProQuest (knihovna.tul.cz)
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.