Bakalářská práce porovnává odlišné styly výuky (frontální výuka a zážitková pedagogika). Posléze bakalářská práce popisuje experiment, který pomáhá ověřit efektivitu metody zážitkové pedagogiky vzhledem k definované cílové skupině.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis compares the different learning styles (frontal teaching and experiential learning). Later bachelor thesis describes experiment which helps to validate the effectiveness of experiential learning methods due to a defined targered group.
Klíčová slova
zážitková pedagogika, frontální výuka, první pomoc
Klíčová slova v angličtině
frontal teaching, experiential learning, first aid
Rozsah průvodní práce
65 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce porovnává odlišné styly výuky (frontální výuka a zážitková pedagogika). Posléze bakalářská práce popisuje experiment, který pomáhá ověřit efektivitu metody zážitkové pedagogiky vzhledem k definované cílové skupině.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis compares the different learning styles (frontal teaching and experiential learning). Later bachelor thesis describes experiment which helps to validate the effectiveness of experiential learning methods due to a defined targered group.
Klíčová slova
zážitková pedagogika, frontální výuka, první pomoc
Klíčová slova v angličtině
frontal teaching, experiential learning, first aid
Zásady pro vypracování
Cíl:
Vytvořit, realizovat a zhodnotit dva metodicky odlišné kurzy první pomoci - s využitím a bez využití metodiky zážitkové pedagogiky. Experimentálně ověřit vyšší efektivitu metody zážitkové pedagogiky vzhledem k učení účastníků.
Požadavky:
1) práce s odbornou literaturou
2) odborné vedení kurzů první pomoci v souladu s cílem práce
3) pravidelné konzultace
Cíl:
Vytvořit, realizovat a zhodnotit dva metodicky odlišné kurzy první pomoci - s využitím a bez využití metodiky zážitkové pedagogiky. Experimentálně ověřit vyšší efektivitu metody zážitkové pedagogiky vzhledem k učení účastníků.
Požadavky:
1) práce s odbornou literaturou
2) odborné vedení kurzů první pomoci v souladu s cílem práce
3) pravidelné konzultace
ČINČERA, J., 2007. Práce s hrou: pro profesionály. Praha: Grada. ISBN 978-802-4719-740.
GAVORA, P., 2008. Úvod do pedagogického výskumu. 4. rozš. vyd. Bratislava: Vydavateľstvo UK. ISBN 978-80-223-2391-8.
HANUŠ, R., CHYTILOVÁ, L., 2009. Zážitkově pedagogické učení. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-2816-2.
CHRÁSKA, M., 2007. Metody pedagogického výzkumu: základy kvantitativního výzkumu. ISBN 978-80-247-1369-4.
ŠTĚPÁNEK, K., BÍLEK, J., 2009. První pomoc zážitkem. 9. zcela přeprac. a dopl. vyd. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2564-9.
Seznam doporučené literatury
ČINČERA, J., 2007. Práce s hrou: pro profesionály. Praha: Grada. ISBN 978-802-4719-740.
GAVORA, P., 2008. Úvod do pedagogického výskumu. 4. rozš. vyd. Bratislava: Vydavateľstvo UK. ISBN 978-80-223-2391-8.
HANUŠ, R., CHYTILOVÁ, L., 2009. Zážitkově pedagogické učení. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-2816-2.
CHRÁSKA, M., 2007. Metody pedagogického výzkumu: základy kvantitativního výzkumu. ISBN 978-80-247-1369-4.
ŠTĚPÁNEK, K., BÍLEK, J., 2009. První pomoc zážitkem. 9. zcela přeprac. a dopl. vyd. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2564-9.
Přílohy volně vložené
disk DVD - výuková videa, brožura
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.