Tato bakalářská práce se zabývá oblastí spokojenosti zaměstnanců ve společnosti XY. Teoretická část seznamuje s pojmem pracovní spokojenosti a definuje hlavní faktory ovlivňující spokojenost zaměstnanců. Cílem práce je zjistit aktuální míru spokojenosti zaměstnanců ve vybrané společnosti a na základě zjištěných výsledků z dotazníkového šetření navrhnout případné změny, které by vedly ke zvýšení pracovní spokojenosti. Závěr práce obsahuje doporučení vedení společnosti s cílem zlepšit stav v nejproblémovějších oblastech.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on the topic of employee satisfaction at company XY. The theoretical part introduces the concept of work satisfaction and defines the key influencing factors. The aim of this thesis is to identify the current level of employee satisfaction at XY and to use the survey results to propose possible improvements. The thesis concludes with recommendations to the company leadership on how to address the most challenging items identified in the research.
adaptation, analysis, benefits, Cafeteria system, e-learning, engagement, ethics, evaluation, home office, human resources, management, motivation, organisation, strategy, survey
Rozsah průvodní práce
74
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá oblastí spokojenosti zaměstnanců ve společnosti XY. Teoretická část seznamuje s pojmem pracovní spokojenosti a definuje hlavní faktory ovlivňující spokojenost zaměstnanců. Cílem práce je zjistit aktuální míru spokojenosti zaměstnanců ve vybrané společnosti a na základě zjištěných výsledků z dotazníkového šetření navrhnout případné změny, které by vedly ke zvýšení pracovní spokojenosti. Závěr práce obsahuje doporučení vedení společnosti s cílem zlepšit stav v nejproblémovějších oblastech.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on the topic of employee satisfaction at company XY. The theoretical part introduces the concept of work satisfaction and defines the key influencing factors. The aim of this thesis is to identify the current level of employee satisfaction at XY and to use the survey results to propose possible improvements. The thesis concludes with recommendations to the company leadership on how to address the most challenging items identified in the research.
adaptation, analysis, benefits, Cafeteria system, e-learning, engagement, ethics, evaluation, home office, human resources, management, motivation, organisation, strategy, survey
Zásady pro vypracování
1. Literární rešerše spokojenosti zaměstnanců.
2. Charakteristika oblasti motivace a spokojenosti zaměstnanců ve vybrané spolešnosti.
3. Analýza výsledků na základě dotazníkového šetření a vymezení problémových oblastí.
4. Návrhy, opatření a doporučení vedoucí ke zlepšení spokojenosti zaměstnanců ve vybrané společnosti.
Zásady pro vypracování
1. Literární rešerše spokojenosti zaměstnanců.
2. Charakteristika oblasti motivace a spokojenosti zaměstnanců ve vybrané spolešnosti.
3. Analýza výsledků na základě dotazníkového šetření a vymezení problémových oblastí.
4. Návrhy, opatření a doporučení vedoucí ke zlepšení spokojenosti zaměstnanců ve vybrané společnosti.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael. Řízení lidských zdrojů: Nejnovější trendy a postupy. 10. vyd. Praha: GRADA Publishing, 2007. ISBN 9788024714073.
KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů: Základy moderní personalistiky. 5. rozšíř. a dopl. vyd. Praha: Management Press, 2015. ISBN 9788072612888.
D'AMBROSOVÁ, Hana. Abeceda personalisty 2008. 2. vyd. Olomouc: Anag, 2008. ISBN 978-80-7263-441-5.
STÝBLO, Jiří. Jak vybírat spolupracovníky. Ostrava: Montanex, 1994.
ISBN 8085780062.
BERKA, Jaroslav, Jiří KLEIBL a František PETERMANN. Personální management. 18. aktualiz. vyd. Praha: Raabe, 2005. ISBN 8086307050.
CHAPMAN, Gary D. a Paul E. WHITE. The 5 languages of appreciation in the workplace: empowering organizations by encouraging people. Rev. and updated. Chicago: Northfield Pub, 2012. ISBN 9780802461766.
LOMBARDO, Michael M. a Robert W. EICHINGER. For your improvement: A guide for development and coaching. 4th ed. Minneapolis, MN: Lominger Ltd, 2004. ISBN 0974589233.
Elektronická databáze článků ProQuest (knihovna.tul.cz)
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael. Řízení lidských zdrojů: Nejnovější trendy a postupy. 10. vyd. Praha: GRADA Publishing, 2007. ISBN 9788024714073.
KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů: Základy moderní personalistiky. 5. rozšíř. a dopl. vyd. Praha: Management Press, 2015. ISBN 9788072612888.
D'AMBROSOVÁ, Hana. Abeceda personalisty 2008. 2. vyd. Olomouc: Anag, 2008. ISBN 978-80-7263-441-5.
STÝBLO, Jiří. Jak vybírat spolupracovníky. Ostrava: Montanex, 1994.
ISBN 8085780062.
BERKA, Jaroslav, Jiří KLEIBL a František PETERMANN. Personální management. 18. aktualiz. vyd. Praha: Raabe, 2005. ISBN 8086307050.
CHAPMAN, Gary D. a Paul E. WHITE. The 5 languages of appreciation in the workplace: empowering organizations by encouraging people. Rev. and updated. Chicago: Northfield Pub, 2012. ISBN 9780802461766.
LOMBARDO, Michael M. a Robert W. EICHINGER. For your improvement: A guide for development and coaching. 4th ed. Minneapolis, MN: Lominger Ltd, 2004. ISBN 0974589233.
Elektronická databáze článků ProQuest (knihovna.tul.cz)
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.