Práce se zabývá návrhem projektu pro další ročník festivalu Majáles Dobruška. V této práci jsou popsány základní faktory, které ovlivňují pořádání festivalu. Na začátku této práce jsou popsány pojmy jako služba, marketing, nebo chování zákazníka. Další kapitola charakterizuje obec Dobruška a její ekonomickou situaci. V další části už se nachází samotný návrh festivalu, který je rozdělen do podkapitol. První podkapitola se zabývá spoluprácí mezi organizátory festivalu a obcí Dobruška. Jako druhá je zde uvedena myšlenková mapa, která slouží k základnímu rozdělení odvětví, nad nimiž je třeba se zamyslet, při plánování festivalu. Poté následuje navrhovaný rozpočet pro festival. Jako poslední je uvedena podkapitola týkající se propagace. V rámci této práce byl také vytvořen dotazník, který pomohl zodpovědět základní otázky organizátorů.
Anotace v angličtině
The thesis deals with project proposal for the next vintage of festival Majáles Dobruška. The thesis describe the basic factors influencing the organisation of the festival. At the beginning of this work, are described concepts as service, marketing or behaviour of customer. Another chapter characterizes the village Dobruška and economic situation of this village. In the next part is the festival proposal, which is divided into subchapters. The first subchapter deals with cooperation between the organizers of the festival and village Dobruška. Secondly, there is a mind map that serves as a basic partition of the industries, which should be considered. Then follows the proposed budget for the festival and lastly, the chapter of promotion. In this thesis was also created questionnaire, that helped to answer the basic questions of organizers.
Klíčová slova
Služba, marketing, cestovní ruch, zákazník, obec Dobruška, hudba, myšlenková mapa, rozpočet, propagace, festival
Klíčová slova v angličtině
Service, marketing, tourism, customer, village Dobruška, music, mind map, budget, promotion, festival
Rozsah průvodní práce
56 stran
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá návrhem projektu pro další ročník festivalu Majáles Dobruška. V této práci jsou popsány základní faktory, které ovlivňují pořádání festivalu. Na začátku této práce jsou popsány pojmy jako služba, marketing, nebo chování zákazníka. Další kapitola charakterizuje obec Dobruška a její ekonomickou situaci. V další části už se nachází samotný návrh festivalu, který je rozdělen do podkapitol. První podkapitola se zabývá spoluprácí mezi organizátory festivalu a obcí Dobruška. Jako druhá je zde uvedena myšlenková mapa, která slouží k základnímu rozdělení odvětví, nad nimiž je třeba se zamyslet, při plánování festivalu. Poté následuje navrhovaný rozpočet pro festival. Jako poslední je uvedena podkapitola týkající se propagace. V rámci této práce byl také vytvořen dotazník, který pomohl zodpovědět základní otázky organizátorů.
Anotace v angličtině
The thesis deals with project proposal for the next vintage of festival Majáles Dobruška. The thesis describe the basic factors influencing the organisation of the festival. At the beginning of this work, are described concepts as service, marketing or behaviour of customer. Another chapter characterizes the village Dobruška and economic situation of this village. In the next part is the festival proposal, which is divided into subchapters. The first subchapter deals with cooperation between the organizers of the festival and village Dobruška. Secondly, there is a mind map that serves as a basic partition of the industries, which should be considered. Then follows the proposed budget for the festival and lastly, the chapter of promotion. In this thesis was also created questionnaire, that helped to answer the basic questions of organizers.
Klíčová slova
Služba, marketing, cestovní ruch, zákazník, obec Dobruška, hudba, myšlenková mapa, rozpočet, propagace, festival
Klíčová slova v angličtině
Service, marketing, tourism, customer, village Dobruška, music, mind map, budget, promotion, festival
Zásady pro vypracování
1. Stanovení cílů a formulace výzkumných předpokladů.
2. Literární rešerše.
3. Charakteristika vybrané obce.
4. Návrh projektu.
5. Přínosy pořádání akce pro vybranou obec.
6. Formulace závěru a ověření výzkumných předpokladů.
Zásady pro vypracování
1. Stanovení cílů a formulace výzkumných předpokladů.
2. Literární rešerše.
3. Charakteristika vybrané obce.
4. Návrh projektu.
5. Přínosy pořádání akce pro vybranou obec.
6. Formulace závěru a ověření výzkumných předpokladů.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: GRADA Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
PALATKOVÁ, Monika. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu: jak získat více příjmů z cestovního ruchu. Praha: GRADA Publishing, 2006.
ISBN 80-247-1014-5.
WILSON, Alan, Valarie A. ZEITHAML, Mary Jo BITNER a Dwayne D. GREMLER. Services Marketing. 3rd ed. London: McGraw-Hill Education, 2016. ISBN 139780077169312.
VYSEKALOVÁ, Jitka, et al. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". Praha: GRADA Publishing, 2011. ISBN 978-80-247-3528-3.
Elektronická databáze ProQuest (knihovna.tul.cz)
Interní materiály vybrané obce
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: GRADA Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
PALATKOVÁ, Monika. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu: jak získat více příjmů z cestovního ruchu. Praha: GRADA Publishing, 2006.
ISBN 80-247-1014-5.
WILSON, Alan, Valarie A. ZEITHAML, Mary Jo BITNER a Dwayne D. GREMLER. Services Marketing. 3rd ed. London: McGraw-Hill Education, 2016. ISBN 139780077169312.
VYSEKALOVÁ, Jitka, et al. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". Praha: GRADA Publishing, 2011. ISBN 978-80-247-3528-3.
Elektronická databáze ProQuest (knihovna.tul.cz)
Interní materiály vybrané obce
Přílohy volně vložené
0
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.