Cílem této bakalářské práce je vytvořit aplikaci pro komunitní server, která bude kombinovat reálné a virtuální prostředí. K vývoji aplikace jsem použil Unity3D a SharpDevelop. Vytvořené řešení poskytuje pohyb více hráčů ve virtuálním prostředí, vzájemnou interakci uživatelů mezi sebou případně s herními prvky. Výsledkem práce je funkční a otestovaná aplikace v beta verzi.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to create a community server application that will combine real and virtual environments. I used Unity3D and SharpDevelop to develop the application. The created solution provides multiplayer movement in virtual environment, interaction of users with each other or with game elements. The result of this work is a functional and tested beta application.
Klíčová slova
Aplikace, reálné a virtuální prostředí, komunitní server, Unity3D, SharpDevelop
Klíčová slova v angličtině
Application, real and virtual environment, community server, Unity3D, SharpDevelop
Rozsah průvodní práce
29 s. (33 000 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je vytvořit aplikaci pro komunitní server, která bude kombinovat reálné a virtuální prostředí. K vývoji aplikace jsem použil Unity3D a SharpDevelop. Vytvořené řešení poskytuje pohyb více hráčů ve virtuálním prostředí, vzájemnou interakci uživatelů mezi sebou případně s herními prvky. Výsledkem práce je funkční a otestovaná aplikace v beta verzi.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to create a community server application that will combine real and virtual environments. I used Unity3D and SharpDevelop to develop the application. The created solution provides multiplayer movement in virtual environment, interaction of users with each other or with game elements. The result of this work is a functional and tested beta application.
Klíčová slova
Aplikace, reálné a virtuální prostředí, komunitní server, Unity3D, SharpDevelop
Klíčová slova v angličtině
Application, real and virtual environment, community server, Unity3D, SharpDevelop
Zásady pro vypracování
Seznamte se s prostředím Unity pro tvorbu interaktivního 3D rozhraní.
Navrhněte vhodný systém pravidel pro sociální aplikaci, která bude kombinovat reálné a virtuální prostředí.
Připravte řešení, které umožní interakci jednolitvých uživatelů přímo v navrženém interaktivním 3D prostředí.
Zásady pro vypracování
Seznamte se s prostředím Unity pro tvorbu interaktivního 3D rozhraní.
Navrhněte vhodný systém pravidel pro sociální aplikaci, která bude kombinovat reálné a virtuální prostředí.
Připravte řešení, které umožní interakci jednolitvých uživatelů přímo v navrženém interaktivním 3D prostředí.
Seznam doporučené literatury
\renewcommand{\labelenumi}{[\arabic{enumi}]}
Will Goldstone: Unity 3.x Game Development Essentials, Packt Publishing; 2 edition (December 20, 2011), ISBN-10: 1849691444
Robert Nystrom: Game Programming Patterns, Publisher: Genever Benning; 1 edition (November 2, 2014), ISBN-10: 0990582906, ISBN-13: 978-0990582908
Joe Hocking: Unity in Action: Multiplatform Game Development in C# with Unity 5, Publisher: Manning Publications; 1 edition (June 29, 2015), ISBN-10: 161729232X, ISBN-13: 978-1617292323
Seznam doporučené literatury
\renewcommand{\labelenumi}{[\arabic{enumi}]}
Will Goldstone: Unity 3.x Game Development Essentials, Packt Publishing; 2 edition (December 20, 2011), ISBN-10: 1849691444
Robert Nystrom: Game Programming Patterns, Publisher: Genever Benning; 1 edition (November 2, 2014), ISBN-10: 0990582906, ISBN-13: 978-0990582908
Joe Hocking: Unity in Action: Multiplatform Game Development in C# with Unity 5, Publisher: Manning Publications; 1 edition (June 29, 2015), ISBN-10: 161729232X, ISBN-13: 978-1617292323
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.