Bakalářská práce je věnována tématu vstupu společnosti na maloobchodní trh a jeho inovačních činností s tím spojených. Celá analýza je zaměřena na konkrétní podnik. Práce je koncipována do pěti kapitol. První dvě kapitoly se věnují teoretické části práce, a to vymezení obchodu, inovací a konkurenceschopnosti. Další kapitoly se již věnují samotné analýze vstupu podniku na pro ni nový maloobchodní trh a s tím souvisejícími kroky. Jsou představeny veškeré kroky a rozhodnutí na základě primárních dat, jako například analýza současného trhu, vhodné stanovení maloobchodního partnera, výběr vhodných produktů k prodeji a především finanční analýza. Tato analýza pojednává o výši vynaložených nákladů k podniknutí tohoto kroku a jejich návratnosti. Veškerá primární data jsou z období let 2010-2016.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is dedicated to the topic of Company's entry to the retail market and development of its innovation activities. The whole analysis is focused on a specific company. The thesis is divided into five chapters. The first two chapters pay attention to the theoretical part of the thesis definition of trade, innovation and competitiveness. Another chapters point to the analysis of company's entry to the new retail market and its related steps. All steps and decisions are explained regarding to primary data, for example analysis of current market, appropriate selection of retail partner, selection of suitable products for sale and especially financial analysis. This analysis solves the amount of costs for this activity and its payback. All the primary data are from the years 2010-2016.
Bakalářská práce je věnována tématu vstupu společnosti na maloobchodní trh a jeho inovačních činností s tím spojených. Celá analýza je zaměřena na konkrétní podnik. Práce je koncipována do pěti kapitol. První dvě kapitoly se věnují teoretické části práce, a to vymezení obchodu, inovací a konkurenceschopnosti. Další kapitoly se již věnují samotné analýze vstupu podniku na pro ni nový maloobchodní trh a s tím souvisejícími kroky. Jsou představeny veškeré kroky a rozhodnutí na základě primárních dat, jako například analýza současného trhu, vhodné stanovení maloobchodního partnera, výběr vhodných produktů k prodeji a především finanční analýza. Tato analýza pojednává o výši vynaložených nákladů k podniknutí tohoto kroku a jejich návratnosti. Veškerá primární data jsou z období let 2010-2016.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is dedicated to the topic of Company's entry to the retail market and development of its innovation activities. The whole analysis is focused on a specific company. The thesis is divided into five chapters. The first two chapters pay attention to the theoretical part of the thesis definition of trade, innovation and competitiveness. Another chapters point to the analysis of company's entry to the new retail market and its related steps. All steps and decisions are explained regarding to primary data, for example analysis of current market, appropriate selection of retail partner, selection of suitable products for sale and especially financial analysis. This analysis solves the amount of costs for this activity and its payback. All the primary data are from the years 2010-2016.
1. Stanovení cílů práce.
2. Teoretické inovační činnosti.
3. Analýza podniku pro vstup na maloobchodní trh.
4. Inovační činnosti podniku.
5. Komparace podniku s konkurencí.
Zásady pro vypracování
1. Stanovení cílů práce.
2. Teoretické inovační činnosti.
3. Analýza podniku pro vstup na maloobchodní trh.
4. Inovační činnosti podniku.
5. Komparace podniku s konkurencí.
Seznam doporučené literatury
KRIŽAN, František, Kristina BILKOVÁ, Pavol KITA a Tomáš SIVIČEK. Transformation of retailing in post-communist Slovakia in the context of globalization. E+M. Ekonomie a Management. 2016, 19(1): 148-164.
ISSN 1212-3609.
JÁČ, Ivan, Petra RYDVALOVÁ a Miroslav ŽIŽKA. Inovace v malém a středním podnikání. Brno: Computer Press, 2005. ISBN 80-251-0853-8.
MATĚJOVSKÁ, Petra. Zkoumání faktorů inovační schopnosti malých a středních podniků. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2012.
ISBN 978-80-7372-916-5.
MILLER, Dale. Retail marketing: a branding and innovation approach. Prahran, Vic.: Tilde University Press, 2008. ISBN 9780734610584.
CASTALDO, Sandro. Retail and channel marketing. Northampton, MA: Edward Elgar Pub., 2013. ISBN 9781782546184.
KRAFFT, Manfred. a Murali K. MANTRALA. Retailing in the 21st century: current and future trends. New York: Springer, 2010. ISBN 3540720030.
Elektronická databáze článků ProQuest (knihovna.tul.cz)
Seznam doporučené literatury
KRIŽAN, František, Kristina BILKOVÁ, Pavol KITA a Tomáš SIVIČEK. Transformation of retailing in post-communist Slovakia in the context of globalization. E+M. Ekonomie a Management. 2016, 19(1): 148-164.
ISSN 1212-3609.
JÁČ, Ivan, Petra RYDVALOVÁ a Miroslav ŽIŽKA. Inovace v malém a středním podnikání. Brno: Computer Press, 2005. ISBN 80-251-0853-8.
MATĚJOVSKÁ, Petra. Zkoumání faktorů inovační schopnosti malých a středních podniků. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2012.
ISBN 978-80-7372-916-5.
MILLER, Dale. Retail marketing: a branding and innovation approach. Prahran, Vic.: Tilde University Press, 2008. ISBN 9780734610584.
CASTALDO, Sandro. Retail and channel marketing. Northampton, MA: Edward Elgar Pub., 2013. ISBN 9781782546184.
KRAFFT, Manfred. a Murali K. MANTRALA. Retailing in the 21st century: current and future trends. New York: Springer, 2010. ISBN 3540720030.
Elektronická databáze článků ProQuest (knihovna.tul.cz)
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.