Diplomová práce se zabývá tématem marketingového auditu ve vybraném podniku. V první části práce vymezuje a popisuje základní a stěžejní pojmy v oblasti marketingového auditu, jejich problematiku, význam a hodnotu pro marketingový audit. V druhé části práce jsou teoretické poznatky prakticky aplikovány na podnik Podlahy Blanket, s. r. o. a jeho činnost. Informace získané praktickým provedením marketingového auditu slouží v závěru práce k celkovému shrnutí nasbíraných poznatků, zhodnocení současného stavu a k následným návrhům nových opatření, která by pro podnik mohla být v budoucnu přínosná.
Anotace v angličtině
Master thesis deals with the topic of marketing audit in selected company. In the first part the thesis defines and describes basic and key terms in the marketing audit problematics, its importance and value for marketing audit. In the second part of the thesis, the theoretical knowledge is practically applied to the company Blanket Floors, Ltd. and its activities. At the end of the work information obtained through the practical implementation of the marketing audit are subsequently used to summarize and evaluate the current situation and to propose new measures that could be beneficial for the company in the future.
Diplomová práce se zabývá tématem marketingového auditu ve vybraném podniku. V první části práce vymezuje a popisuje základní a stěžejní pojmy v oblasti marketingového auditu, jejich problematiku, význam a hodnotu pro marketingový audit. V druhé části práce jsou teoretické poznatky prakticky aplikovány na podnik Podlahy Blanket, s. r. o. a jeho činnost. Informace získané praktickým provedením marketingového auditu slouží v závěru práce k celkovému shrnutí nasbíraných poznatků, zhodnocení současného stavu a k následným návrhům nových opatření, která by pro podnik mohla být v budoucnu přínosná.
Anotace v angličtině
Master thesis deals with the topic of marketing audit in selected company. In the first part the thesis defines and describes basic and key terms in the marketing audit problematics, its importance and value for marketing audit. In the second part of the thesis, the theoretical knowledge is practically applied to the company Blanket Floors, Ltd. and its activities. At the end of the work information obtained through the practical implementation of the marketing audit are subsequently used to summarize and evaluate the current situation and to propose new measures that could be beneficial for the company in the future.
1. Charakteristika marketingového auditu
2. Marketingový audit interního marketingového prostředí v podniku
3. Marketingový audit externího marketingového prostředí v podniku
4. Návrh nové marketingové strategie
5. Ekonomické zhodnocení návrhů
Zásady pro vypracování
1. Charakteristika marketingového auditu
2. Marketingový audit interního marketingového prostředí v podniku
3. Marketingový audit externího marketingového prostředí v podniku
4. Návrh nové marketingové strategie
5. Ekonomické zhodnocení návrhů
Seznam doporučené literatury
LYKOVÁ, J. Marketingový audit a kontrola. Praha: Grada Publising, 2000. ISBN 80-7169-720-6.
DVOŘÁČEK, J. Interní audit a kontrola. Praha: C. H. Beck, 2003.
ISBN 80-7179-805-3.
PARMERLEE, D. Auditing Markets, Products and Marketing Plans, Auditování trhů, produktů a plánů 2. vyd. Chicago: NTC, Conterporary Publishing Group. ISBN 0-658-00133-7.
WILSON, A.The marketing audit handbook Učebnice marketingového auditu
2. vyd. London: Kogan Page Ltd., 2002. ISBN 0 7494 3735 9.
Elektronická databáze článků ProQuest (knihovna.tul.cz)
Seznam doporučené literatury
LYKOVÁ, J. Marketingový audit a kontrola. Praha: Grada Publising, 2000. ISBN 80-7169-720-6.
DVOŘÁČEK, J. Interní audit a kontrola. Praha: C. H. Beck, 2003.
ISBN 80-7179-805-3.
PARMERLEE, D. Auditing Markets, Products and Marketing Plans, Auditování trhů, produktů a plánů 2. vyd. Chicago: NTC, Conterporary Publishing Group. ISBN 0-658-00133-7.
WILSON, A.The marketing audit handbook Učebnice marketingového auditu
2. vyd. London: Kogan Page Ltd., 2002. ISBN 0 7494 3735 9.
Elektronická databáze článků ProQuest (knihovna.tul.cz)
Přílohy volně vložené
o
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.