Bakalářská práce s názvem "Komunikační strategie společnosti Družstevní závody Dražice strojírna s.r.o." se zabývá, jak už z názvu vyplývá, právě komunikační strategií v dané společnosti. Cílem práce je vyhodnocení používané komunikační strategie ve společnosti a následný návrh doporučení pro zlepšení této strategie. První část práce je zaměřena na teoretické vymezení marketingové komunikace a popisuje také jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Dále jsou zde zmiňovány také současné trendy marketingové komunikace. Druhá část obsahuje základní informace o vybrané společnosti, její historii a také současnou situaci firmy. Jsou zde také popsány nástroje komunikačního mixu, které společnost v současné době používá. V neposlední řadě je zde uveden návrh doporučení této strategie.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis called "Communication strategy of Družstevní závody Dražice strojírna s.r.o.", deals with the communication strategy in the given company.
The aim of the thesis is the evaluation of the communication strategy used in the company and the creation of subsequent recommendation draft to improve this strategy. The first part of the bachelor thesis is focused on the theoretical definition of marketing communication. It describes the individual tools of the communication mix. There are also mentioned current trends of the marketing communication. The second part includes basic information about the selected company, the history and the current situation of the company. There are described the communication mix tools currently used by the company. Last but not least, it includes the recommendation draft to improve this strategy.
Klíčová slova
Družstevní závody Dražice, komunikační mix, komunikační strategie, marketingová komunikace
Klíčová slova v angličtině
Communication mix, communication strategy, Družstevní závody Dražice, marketing communication
Rozsah průvodní práce
56 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce s názvem "Komunikační strategie společnosti Družstevní závody Dražice strojírna s.r.o." se zabývá, jak už z názvu vyplývá, právě komunikační strategií v dané společnosti. Cílem práce je vyhodnocení používané komunikační strategie ve společnosti a následný návrh doporučení pro zlepšení této strategie. První část práce je zaměřena na teoretické vymezení marketingové komunikace a popisuje také jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Dále jsou zde zmiňovány také současné trendy marketingové komunikace. Druhá část obsahuje základní informace o vybrané společnosti, její historii a také současnou situaci firmy. Jsou zde také popsány nástroje komunikačního mixu, které společnost v současné době používá. V neposlední řadě je zde uveden návrh doporučení této strategie.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis called "Communication strategy of Družstevní závody Dražice strojírna s.r.o.", deals with the communication strategy in the given company.
The aim of the thesis is the evaluation of the communication strategy used in the company and the creation of subsequent recommendation draft to improve this strategy. The first part of the bachelor thesis is focused on the theoretical definition of marketing communication. It describes the individual tools of the communication mix. There are also mentioned current trends of the marketing communication. The second part includes basic information about the selected company, the history and the current situation of the company. There are described the communication mix tools currently used by the company. Last but not least, it includes the recommendation draft to improve this strategy.
Klíčová slova
Družstevní závody Dražice, komunikační mix, komunikační strategie, marketingová komunikace
Klíčová slova v angličtině
Communication mix, communication strategy, Družstevní závody Dražice, marketing communication
Zásady pro vypracování
1. Teoretické vymezení marketingové komunikace
2. Komunikační mix - nástroje marketingové komunikace
3. Specifikace komunikační strategie v B2B marketingu
4. Vyhodnocení dosavadní komunikační strategie
5. Návrh doporučení komunikační strategie
Zásady pro vypracování
1. Teoretické vymezení marketingové komunikace
2. Komunikační mix - nástroje marketingové komunikace
3. Specifikace komunikační strategie v B2B marketingu
4. Vyhodnocení dosavadní komunikační strategie
5. Návrh doporučení komunikační strategie
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. a Kevin Lane KELLER. Marketing management.
Praha: Grada Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada Publishing, 2011.
ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing.
Harlow: Pearson Education Limited, 2016. ISBN 978-1-292-09248-5.
DAHLÉN, Micael, Fredrik LANGE a Terry SMITH. Marketing communications: a brand narrative approach. Hoboken: Wiley, 2010.
ISBN 978-0-470-31992-5
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3432-0.
Elektronická databáze článků ProQuest
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. a Kevin Lane KELLER. Marketing management.
Praha: Grada Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada Publishing, 2011.
ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing.
Harlow: Pearson Education Limited, 2016. ISBN 978-1-292-09248-5.
DAHLÉN, Micael, Fredrik LANGE a Terry SMITH. Marketing communications: a brand narrative approach. Hoboken: Wiley, 2010.
ISBN 978-0-470-31992-5
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3432-0.
Elektronická databáze článků ProQuest
Přílohy volně vložené
0
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.