Cílem této bakalářské práce je prozkoumat možnosti internetové reklamy a marketingu pro internetový obchod. Dále nalézt a vyzkoušet současné nástroje Search Engine Marketing (SEM) a od SEO optimalizace pro vyhledávače se postupně přesunout k možnostem a tvorbě reklam pro internetový obchod.
Práce ukazuje jednotlivé možnosti a formy reklam na internetu, které jsou vhodné zejména pro internetové obchody. Součástí práce jsou webové analytiky dávající množství důležitých informací nejen ohledně návštěvnosti. Bakalářská práce využívá tabulkové analytiky, jako je Google Analytics a Piwik, které poskytují řadu informací ohledně počtu návštěvníků, době návštěvy, lokalitě, odkud pochází návštěvník, zdroje návštěvnosti apod. Dále se pracuje s moderními analytickými nástroji, jako je Smartlook a Hotjar, ve kterých jsou nahrané jednotlivé návštěvy uživatelů a dle těchto reálných nahrávek lze dojít k podstatným výsledkům. Tyto moderní nástroje pro analytiky dále nabízejí i teplotní mapy nebo různé formuláře či dotazníky, které lze připravit pro návštěvníky webové stránky s cílem prozkoumat záměry cílové skupiny.
Při současném vyhodnocování těchto dvou forem analytik jedné tabulkové a jedné s nahráváním přístupů, si lze vytvořit jedinečnou představu o návštěvnosti na stránce. Velmi důležitou částí těchto analytických metod je vyhodnocování placených zdrojů návštěvnosti. Je třeba důkladně zhodnotit jednotlivé reklamní kampaně z různých zdrojů reklam a následně upravit nebo případně zastavit určitý zdroj, ze kterého nejsou relevantní návštěvníci.
Závěr bakalářské práce patří implementaci řešení řadě reklam pro internetový obchod www.elektrickyohradnik.cz. V pilotním řešení reklam je využívána reklama zejména přes platformy Facebook Ads a Google AdWords, zejména jejich odnož Google Nákupy a dále je vyzkoušen Seznam Sklik a reklama přímo u provozovatele tematického webu. Reklamy jsou následně postupně vyhodnoceny přes výše zmíněné analytické nástroje, díky nimž je možno získat řadu důležitých doporučení k úpravám reklamních kampaní.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to investigate the possibilities of online advertising and marketing for an online shop. Next, find and test the current Search Engine Marketing (SEM) tools, and from SEO search engine optimization to gradually move to the possibilities and creation of ads for the online store.
The thesis shows the different possibilities and forms of advertisements on the internet, which are especially suitable for online shops. This paper includes web analytics giving a reader a lot of important information not only about traffic. The bachelor thesis uses tabular analytics such as Google Analytics and Piwik, which provide a wealth of information on the number of visitors, visittime,visitor'slocation,sourceoftraffic,etc.Italsoworkswith modern analytical tools such as Smartlook and Hotjar, Individual user visits are uploaded and substantial results can be obtained from these real-time recordings. These advanced analytics tools also offer temperature maps or various forms or questionnaires that can be prepared for visitors to a website to explore the intentions of the target group.
With the simultaneous evaluation of these two forms of analyst - one tabular and one with admissions real-time recordings, it can be created a unique idea of the site traffic. A very important part of these analytical methods is the evaluation of paid sources of traffic. It is needed to thoroughly evaluate individual ad campaigns from different ad sources, and then edit or eventually stop a source from which are irrelevant visitors.
The conclusion of this bachelor thesis is the implementation of the series of advertisements for online store www.elektrickyohradnik.cz. In the ad test pilot, ads are used primarily through Facebook Ads and Google AdWords platforms, especially their Google Shopping segments, and the Seznam Sklik and the ad is also tested directly at the thematic site operator. The ads are then gradually evaluated through the aforementioned analytical tools,which make it possible to get a number of important recommendations for editing advertising campaigns.
Klíčová slova
internetová reklama, webové analytiky, SEO optimalizace, Facebook Ads, Google AdWords, Google Nákupy
Klíčová slova v angličtině
internet advertising, web analytics, SEO optimization, Facebook Ads, Google AdWords, Google Shopping
Rozsah průvodní práce
45 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat možnosti internetové reklamy a marketingu pro internetový obchod. Dále nalézt a vyzkoušet současné nástroje Search Engine Marketing (SEM) a od SEO optimalizace pro vyhledávače se postupně přesunout k možnostem a tvorbě reklam pro internetový obchod.
Práce ukazuje jednotlivé možnosti a formy reklam na internetu, které jsou vhodné zejména pro internetové obchody. Součástí práce jsou webové analytiky dávající množství důležitých informací nejen ohledně návštěvnosti. Bakalářská práce využívá tabulkové analytiky, jako je Google Analytics a Piwik, které poskytují řadu informací ohledně počtu návštěvníků, době návštěvy, lokalitě, odkud pochází návštěvník, zdroje návštěvnosti apod. Dále se pracuje s moderními analytickými nástroji, jako je Smartlook a Hotjar, ve kterých jsou nahrané jednotlivé návštěvy uživatelů a dle těchto reálných nahrávek lze dojít k podstatným výsledkům. Tyto moderní nástroje pro analytiky dále nabízejí i teplotní mapy nebo různé formuláře či dotazníky, které lze připravit pro návštěvníky webové stránky s cílem prozkoumat záměry cílové skupiny.
Při současném vyhodnocování těchto dvou forem analytik jedné tabulkové a jedné s nahráváním přístupů, si lze vytvořit jedinečnou představu o návštěvnosti na stránce. Velmi důležitou částí těchto analytických metod je vyhodnocování placených zdrojů návštěvnosti. Je třeba důkladně zhodnotit jednotlivé reklamní kampaně z různých zdrojů reklam a následně upravit nebo případně zastavit určitý zdroj, ze kterého nejsou relevantní návštěvníci.
Závěr bakalářské práce patří implementaci řešení řadě reklam pro internetový obchod www.elektrickyohradnik.cz. V pilotním řešení reklam je využívána reklama zejména přes platformy Facebook Ads a Google AdWords, zejména jejich odnož Google Nákupy a dále je vyzkoušen Seznam Sklik a reklama přímo u provozovatele tematického webu. Reklamy jsou následně postupně vyhodnoceny přes výše zmíněné analytické nástroje, díky nimž je možno získat řadu důležitých doporučení k úpravám reklamních kampaní.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to investigate the possibilities of online advertising and marketing for an online shop. Next, find and test the current Search Engine Marketing (SEM) tools, and from SEO search engine optimization to gradually move to the possibilities and creation of ads for the online store.
The thesis shows the different possibilities and forms of advertisements on the internet, which are especially suitable for online shops. This paper includes web analytics giving a reader a lot of important information not only about traffic. The bachelor thesis uses tabular analytics such as Google Analytics and Piwik, which provide a wealth of information on the number of visitors, visittime,visitor'slocation,sourceoftraffic,etc.Italsoworkswith modern analytical tools such as Smartlook and Hotjar, Individual user visits are uploaded and substantial results can be obtained from these real-time recordings. These advanced analytics tools also offer temperature maps or various forms or questionnaires that can be prepared for visitors to a website to explore the intentions of the target group.
With the simultaneous evaluation of these two forms of analyst - one tabular and one with admissions real-time recordings, it can be created a unique idea of the site traffic. A very important part of these analytical methods is the evaluation of paid sources of traffic. It is needed to thoroughly evaluate individual ad campaigns from different ad sources, and then edit or eventually stop a source from which are irrelevant visitors.
The conclusion of this bachelor thesis is the implementation of the series of advertisements for online store www.elektrickyohradnik.cz. In the ad test pilot, ads are used primarily through Facebook Ads and Google AdWords platforms, especially their Google Shopping segments, and the Seznam Sklik and the ad is also tested directly at the thematic site operator. The ads are then gradually evaluated through the aforementioned analytical tools,which make it possible to get a number of important recommendations for editing advertising campaigns.
Klíčová slova
internetová reklama, webové analytiky, SEO optimalizace, Facebook Ads, Google AdWords, Google Nákupy
Klíčová slova v angličtině
internet advertising, web analytics, SEO optimization, Facebook Ads, Google AdWords, Google Shopping
Zásady pro vypracování
Seznamte se s postupy a možnostmi, které nabízí současné nástroje internetové reklamy a internetového marketingu.
Konkrétně pak řešte oblasti Search Engine Marketing (SEM), přístupnosti webu a webové analytiky.
Připravte konkrétní řešení s využitím všech výše zmíněných oblastí, které je vhodné pro internetové obchody.
Připravte pilotní řešení, které implementujete a vyhodnotíte na internetovém obchodu http://elektrickyohradnik.cz/.
Zásady pro vypracování
Seznamte se s postupy a možnostmi, které nabízí současné nástroje internetové reklamy a internetového marketingu.
Konkrétně pak řešte oblasti Search Engine Marketing (SEM), přístupnosti webu a webové analytiky.
Připravte konkrétní řešení s využitím všech výše zmíněných oblastí, které je vhodné pro internetové obchody.
Připravte pilotní řešení, které implementujete a vyhodnotíte na internetovém obchodu http://elektrickyohradnik.cz/.
Seznam doporučené literatury
\renewcommand{\labelenumi}{[\arabic{enumi}]}
CLARKE, A: SEO 2016 Learn Search Engine Optimization With Smart Internet Marketing Strategies: Learn SEO with smart internet marketing strategies. ISBN/EAN13: 151534567X / 9781515345671
Google analytics: online https://www.google.com/analytics/
Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0, online https://www.w3.org/WAI/
Seznam doporučené literatury
\renewcommand{\labelenumi}{[\arabic{enumi}]}
CLARKE, A: SEO 2016 Learn Search Engine Optimization With Smart Internet Marketing Strategies: Learn SEO with smart internet marketing strategies. ISBN/EAN13: 151534567X / 9781515345671
Google analytics: online https://www.google.com/analytics/
Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0, online https://www.w3.org/WAI/
Přílohy volně vložené
1xCD-ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.