Předkládaná diplomová práce se zabývá sběrem, zpracováním a vyhodnocením dat z dotazníkového šetření, zaměřeného na zaměstnanecké benefity v konkrétních podnicích. V první části práce je teoreticky charakterizována motivace zaměstnanců prostřednictvím benefitů, tvorba dotazníku a statistické metody, používané pro vyhodnocování dat z dotazníkového šetření. Praktická část práce je zaměřena na vytvoření dotazníku, který vyplnili zaměstnanci podniků Doprava na paletách s. r. o. a Vít Logistics s. r. o. Získaná data jsou následně zpracována a vyhodnocena za pomoci vhodných statistických postupů. Na základě výsledků, získaných z dotazníkového šetření, jsou podniky v této oblasti porovnány, a na závěr jsou navržena doporučení na případné zlepšení situace ve zkoumané oblasti.
Anotace v angličtině
The thesis presented deals with collecting; processing and evaluating data gathered with the help of a survey questionnaire aimed at employee benefits in particular companies. The first part of the thesis presents a theoretical characterization of employee motivation through benefits; survey questionnaire creation and statistical methods used for evaluating the data from the survey questionnaire. The theoretical part is aimed at creating the survey questionnaire which has subsequently been filled in by employees of Doprava na paletách s.r.o. and Vít Logistics s.r.o. companies. The data collected are then processed and evaluated with the help of appropriate statistical methods. Based on the survey questionnaire findings the two companies are then compared and to conclude various recommendations of how to improve the situation in the surveyed area suggested.
Předkládaná diplomová práce se zabývá sběrem, zpracováním a vyhodnocením dat z dotazníkového šetření, zaměřeného na zaměstnanecké benefity v konkrétních podnicích. V první části práce je teoreticky charakterizována motivace zaměstnanců prostřednictvím benefitů, tvorba dotazníku a statistické metody, používané pro vyhodnocování dat z dotazníkového šetření. Praktická část práce je zaměřena na vytvoření dotazníku, který vyplnili zaměstnanci podniků Doprava na paletách s. r. o. a Vít Logistics s. r. o. Získaná data jsou následně zpracována a vyhodnocena za pomoci vhodných statistických postupů. Na základě výsledků, získaných z dotazníkového šetření, jsou podniky v této oblasti porovnány, a na závěr jsou navržena doporučení na případné zlepšení situace ve zkoumané oblasti.
Anotace v angličtině
The thesis presented deals with collecting; processing and evaluating data gathered with the help of a survey questionnaire aimed at employee benefits in particular companies. The first part of the thesis presents a theoretical characterization of employee motivation through benefits; survey questionnaire creation and statistical methods used for evaluating the data from the survey questionnaire. The theoretical part is aimed at creating the survey questionnaire which has subsequently been filled in by employees of Doprava na paletách s.r.o. and Vít Logistics s.r.o. companies. The data collected are then processed and evaluated with the help of appropriate statistical methods. Based on the survey questionnaire findings the two companies are then compared and to conclude various recommendations of how to improve the situation in the surveyed area suggested.
1. Formulace cílů práce
2. Teoretická východiska práce
3. Profil a charakteristika vybraných podniků
4. Vytvoření dotazníku a jeho předložení respondentům
5. Zpracování a vyhodnocení dat z dotazníkového šetření
6. Závěrečné shrnutí a formulace doporučení, vyplývajících ze získaných poznatků
Zásady pro vypracování
1. Formulace cílů práce
2. Teoretická východiska práce
3. Profil a charakteristika vybraných podniků
4. Vytvoření dotazníku a jeho předložení respondentům
5. Zpracování a vyhodnocení dat z dotazníkového šetření
6. Závěrečné shrnutí a formulace doporučení, vyplývajících ze získaných poznatků
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael. Odměňování pracovníků. Praha: GRADA Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-2890-2.
BÁRTOVÁ, Hilda a Vladimír BÁRTA. Marketingový výzkum trhu.
Praha: Economia, 1991. ISBN 80-853-7809-4.
KÁBA, Bohumil a Libuše SVATOŠOVÁ. Statistické metody 2. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, 2008. ISBN 978-80-213-1736-9.
MALHOTRA, Naresh K. Marketing research: an applied orientation. 6th ed. Boston: Global Edition, 2010. ISBN 978-01-360-9423-4.
MALÝ, Václav. Marketingový výzkum. Teorie a praxe. Praha: Oeconomica, 2004. ISBN 80-245-0761-7.
ŘEZANKOVÁ, Hana. Analýza dat z dotazníkového šetření. Praha: Professional Publishing, 2007. ISBN 978-80-86946-49-8.
Elektronická databáze článků ProQuest a EBSCO (knihovna.tul.cz).
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael. Odměňování pracovníků. Praha: GRADA Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-2890-2.
BÁRTOVÁ, Hilda a Vladimír BÁRTA. Marketingový výzkum trhu.
Praha: Economia, 1991. ISBN 80-853-7809-4.
KÁBA, Bohumil a Libuše SVATOŠOVÁ. Statistické metody 2. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, 2008. ISBN 978-80-213-1736-9.
MALHOTRA, Naresh K. Marketing research: an applied orientation. 6th ed. Boston: Global Edition, 2010. ISBN 978-01-360-9423-4.
MALÝ, Václav. Marketingový výzkum. Teorie a praxe. Praha: Oeconomica, 2004. ISBN 80-245-0761-7.
ŘEZANKOVÁ, Hana. Analýza dat z dotazníkového šetření. Praha: Professional Publishing, 2007. ISBN 978-80-86946-49-8.
Elektronická databáze článků ProQuest a EBSCO (knihovna.tul.cz).
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.