Tato diplomová práce se zabývá aplikací experimentální ekonomie v oblasti marketingové komunikace internetového obchodu. Cílem práce je prokázat vliv personalizace internetových reklam na jejich celkovou výkonnost. Toho je dosaženo pomocí testování v praxi provedeném ve službě Google AdWords. První část práce se věnuje popisu marketingové komunikace, experimentálních her a několika případových studií, které mají přímou návaznost na experiment. V druhé části práce je popsána metodologie a proces zpracování experimentu včetně výsledků a ověření předpokladů uvedených v úvodu práce. V závěru jsou vyvozeny důsledky z výsledků experimentu a jejich aplikace do praxe.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with the application of experimental economics in the field of marketing communication of internet business. The aim of this work is to demonstrate the impact of personalization of Internet ads on their overall performance. This is achieved by working in a Google AdWords service. The first part of the thesis deals with the description of marketing communication, experimental games and several case studies that are directly related to the experiment. The second part of the thesis describes the methodology and process of conducting the experiment, including the results and verification of the assumptions given in the introduction of the thesis. Finally, the results of the experiment and its application into practice are deduced.
Klíčová slova
Analýza, behaviorální ekonomie, experiment, Google AdWords, informační systém, komunikace, marketing, náklady, případová studie, reklama, statistika, teorie her, vyhodnocení, výkonnost
Klíčová slova v angličtině
Analysis, behavioural economics, experiment, Google AdWords, information system, communication, marketing, cost, case study, advertising, statistics, game theory, evaluation, performance
Rozsah průvodní práce
83 s. (127 857 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá aplikací experimentální ekonomie v oblasti marketingové komunikace internetového obchodu. Cílem práce je prokázat vliv personalizace internetových reklam na jejich celkovou výkonnost. Toho je dosaženo pomocí testování v praxi provedeném ve službě Google AdWords. První část práce se věnuje popisu marketingové komunikace, experimentálních her a několika případových studií, které mají přímou návaznost na experiment. V druhé části práce je popsána metodologie a proces zpracování experimentu včetně výsledků a ověření předpokladů uvedených v úvodu práce. V závěru jsou vyvozeny důsledky z výsledků experimentu a jejich aplikace do praxe.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with the application of experimental economics in the field of marketing communication of internet business. The aim of this work is to demonstrate the impact of personalization of Internet ads on their overall performance. This is achieved by working in a Google AdWords service. The first part of the thesis deals with the description of marketing communication, experimental games and several case studies that are directly related to the experiment. The second part of the thesis describes the methodology and process of conducting the experiment, including the results and verification of the assumptions given in the introduction of the thesis. Finally, the results of the experiment and its application into practice are deduced.
Klíčová slova
Analýza, behaviorální ekonomie, experiment, Google AdWords, informační systém, komunikace, marketing, náklady, případová studie, reklama, statistika, teorie her, vyhodnocení, výkonnost
Klíčová slova v angličtině
Analysis, behavioural economics, experiment, Google AdWords, information system, communication, marketing, cost, case study, advertising, statistics, game theory, evaluation, performance
Zásady pro vypracování
1. Stanovení cílů a formulace výzkumných předpokladů
2. Teorie her v marketingových aplikacích.
3. Specifika komunikace se zákazníkem v on-line prostředí v kontextu teorie her
4. Aplikace teorie her na konkrétní situace při komunikaci se zákazníkem v on-line prostředí
5. Formulace závěrů a ověření výzkumných předpokladů
Zásady pro vypracování
1. Stanovení cílů a formulace výzkumných předpokladů
2. Teorie her v marketingových aplikacích.
3. Specifika komunikace se zákazníkem v on-line prostředí v kontextu teorie her
4. Aplikace teorie her na konkrétní situace při komunikaci se zákazníkem v on-line prostředí
5. Formulace závěrů a ověření výzkumných předpokladů
Seznam doporučené literatury
BINMORE, Ken. Teorie hera jak může změnit váš život. Praha: Dokořán, 2014. ISBN 978-80-7363-549-7.
ARIELY, Dan. Jak drahá je intuice: proč nás selský rozum často vede ke ztrátovým rozhodnutím. Praha: Práh, 2011. ISBN 978-80-7252-327-6.
ARIELY, Dan. Predictably Irrational: The Hidden Forces That Shape Our Decisions. New York: Harper Collins Publishers, 2009. ISBN 978-0-06-185454-5.
CHVOJ, Martin. Pokročilá teorie her ve světě kolem nás. Praha: GRADA Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4620-3.
BAČUVČÍK, Radim. Teorie a praxe v marketingové komunikaci.
Zlín: VeRBuM, 2015. ISBN 978-80-87500-68-2.
Elektronická databáze ProQuest.
Seznam doporučené literatury
BINMORE, Ken. Teorie hera jak může změnit váš život. Praha: Dokořán, 2014. ISBN 978-80-7363-549-7.
ARIELY, Dan. Jak drahá je intuice: proč nás selský rozum často vede ke ztrátovým rozhodnutím. Praha: Práh, 2011. ISBN 978-80-7252-327-6.
ARIELY, Dan. Predictably Irrational: The Hidden Forces That Shape Our Decisions. New York: Harper Collins Publishers, 2009. ISBN 978-0-06-185454-5.
CHVOJ, Martin. Pokročilá teorie her ve světě kolem nás. Praha: GRADA Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4620-3.
BAČUVČÍK, Radim. Teorie a praxe v marketingové komunikaci.
Zlín: VeRBuM, 2015. ISBN 978-80-87500-68-2.
Elektronická databáze ProQuest.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.