Bakalářská práce se zabývá moderní podporou prodeje oděvních výrobků. V úvodu teoretické části je popisován marketing a jeho základní pojmy. Je zde vysvětlen marketingový mix a marketingová komunikace, včetně jejích tradičních a moderních nástrojů, mezi které patří i stěžejní podpora prodeje. Součástí teoretické části je také krátké představení oděvního průmyslu, jelikož na něj se tato práce bude zaměřovat.
Poté práce přechází do praktické části, kde hlavním cílem je navrhnout zlepšení podpory prodeje v oblasti oděvního průmyslu. Tyto zlepšení by se následně mohly užívat v praxi, čímž by se zvýšily tržby a zároveň i spokojenost zákazníků. Aby mohl být tento cíl splněn, součástí praktické části je analyzovat stávající podporu prodeje a pomocí dotazníkového šetření odhalit její nedostatky.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis deals with modern sales promotion of clothing products. The introductory part describes marketing itself and its basic concepts. The terms such as marketing mix together with marketing communication, as well as both traditional and modern tools including key sales promotion, are explained in this part. The theoretical part covers also a short introduction to the clothing industry as the thesis is focused on this field.
The objective of a practical part of the thesis is to propose improvements in sales promotion within a clothing industry. These improvements could be put into practice which would lead into the sales increase and customer satisfaction as well. In order to meet this goal, the analysis and deficiency identification of current sales promotion through a questionnaire survey has been carried out.
Klíčová slova
podpora prodeje, oděvy, marketing, komunikace, internet, moderní technologie
Klíčová slova v angličtině
sales promotion, clothes, marketing, communitacion, internet, modern technology
Rozsah průvodní práce
60 s. (77 434 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá moderní podporou prodeje oděvních výrobků. V úvodu teoretické části je popisován marketing a jeho základní pojmy. Je zde vysvětlen marketingový mix a marketingová komunikace, včetně jejích tradičních a moderních nástrojů, mezi které patří i stěžejní podpora prodeje. Součástí teoretické části je také krátké představení oděvního průmyslu, jelikož na něj se tato práce bude zaměřovat.
Poté práce přechází do praktické části, kde hlavním cílem je navrhnout zlepšení podpory prodeje v oblasti oděvního průmyslu. Tyto zlepšení by se následně mohly užívat v praxi, čímž by se zvýšily tržby a zároveň i spokojenost zákazníků. Aby mohl být tento cíl splněn, součástí praktické části je analyzovat stávající podporu prodeje a pomocí dotazníkového šetření odhalit její nedostatky.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis deals with modern sales promotion of clothing products. The introductory part describes marketing itself and its basic concepts. The terms such as marketing mix together with marketing communication, as well as both traditional and modern tools including key sales promotion, are explained in this part. The theoretical part covers also a short introduction to the clothing industry as the thesis is focused on this field.
The objective of a practical part of the thesis is to propose improvements in sales promotion within a clothing industry. These improvements could be put into practice which would lead into the sales increase and customer satisfaction as well. In order to meet this goal, the analysis and deficiency identification of current sales promotion through a questionnaire survey has been carried out.
Klíčová slova
podpora prodeje, oděvy, marketing, komunikace, internet, moderní technologie
Klíčová slova v angličtině
sales promotion, clothes, marketing, communitacion, internet, modern technology
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši metod podpory prodeje, zaměřte se zejména na využití moderních technologií
2. Prozkoumejte stávající situaci v oblasti podpory maloprodeje oděvních výrobků a to jak v kamenných prodejnách, tak i na internetu
3. Dotazníkovým průzkumem zjistěte, co by bylo pro zákazníky přínosné, zaměřte se na zvýšení spokojenosti zákazníků s nakoupenými oděvy z hlediska střihu, módnosti a kombinovatelnosti
4. Pokuste se pomocí moderních technologií nalézt reálně dostupná řešení zjištěných nedostatků v podpoře prodeje oděvních výrobků
5. Navrhněte kroky, které povedou k uplatnění navržených technologických přístupů v praxi, možnosti uplatnění posuďte z ekonomického hlediska
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši metod podpory prodeje, zaměřte se zejména na využití moderních technologií
2. Prozkoumejte stávající situaci v oblasti podpory maloprodeje oděvních výrobků a to jak v kamenných prodejnách, tak i na internetu
3. Dotazníkovým průzkumem zjistěte, co by bylo pro zákazníky přínosné, zaměřte se na zvýšení spokojenosti zákazníků s nakoupenými oděvy z hlediska střihu, módnosti a kombinovatelnosti
4. Pokuste se pomocí moderních technologií nalézt reálně dostupná řešení zjištěných nedostatků v podpoře prodeje oděvních výrobků
5. Navrhněte kroky, které povedou k uplatnění navržených technologických přístupů v praxi, možnosti uplatnění posuďte z ekonomického hlediska
Seznam doporučené literatury
EASEY, Mike. Fashion marketing. 3rd ed. Ames, Iowa: Wiley-Blackwell, 2009. ISBN 1405139536.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha: Oeconomica, 2009. ISBN 978-80-245-1520-5.
TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. Přeložil Lidmila JANEČKOVÁ, přeložil David JANEČKA, přeložil Milan TŘASKALÍK. Praha: Grada Publishing, spol. s r.o., 2000. ISBN 80-7169-997-7.
Seznam doporučené literatury
EASEY, Mike. Fashion marketing. 3rd ed. Ames, Iowa: Wiley-Blackwell, 2009. ISBN 1405139536.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha: Oeconomica, 2009. ISBN 978-80-245-1520-5.
TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. Přeložil Lidmila JANEČKOVÁ, přeložil David JANEČKA, přeložil Milan TŘASKALÍK. Praha: Grada Publishing, spol. s r.o., 2000. ISBN 80-7169-997-7.
Přílohy volně vložené
0
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.