Bakalářská práce na téma Zlepšení propagace značky "MichaelaSkuhrava" pojednává o oděvní značce módní návrhářky Michaely Skuhravé. Je zaměřena na vnímání dané značky na českém trhu stálými zákazníky. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část je věnována marketingovým pojmům související s tematikou práce. Vysvětluje podstatu značky a její hlavní prvky. Dále zahrnuje kapitoly o komunikaci, vlivech moderní doby na informační technologii a konkurenci. Praktická část představuje návrhářku Michaelu Skuhravou, její tvorbu a působící konkurenci na trhu. Pomocí dotazníkového šetření byly získány poznatky, na kterých jsou postaveny návrhy doporučení pro upevnění pozice značky MichaelaSkuhrava a pro zlepšení propagace.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis Improving of propagation of brand "MichaelaSkuhrava" is about fashion brand of fashion designer Michaela Skuhravá. Thesis is focus on perception of loyal customer on the czech market. Thesis is divided to the two parts. The theoretical part is dedicated to marketing terminology related with the theme of the thesis. This part explaining the essence of brand and its most important elements. This part also contains chapters about comunication, influence of modern age to information technology and competition. The practical part introduces fashion designer Michaela Skuhravá, her work and competition on the market. Through a questionnaire survey were acquired knowledge which help to suggest recomendations for strenghten of brand Michaela Skuhrava and improving of its comunication.
Klíčová slova
značka, image značky, nová média, sociální sítě, Michaela Skuhravá, oděvní tvorba
Klíčová slova v angličtině
brand, image of brand, new media, social networks, Michaela Skuhravá, fashion design
Rozsah průvodní práce
76 s. (87 789 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce na téma Zlepšení propagace značky "MichaelaSkuhrava" pojednává o oděvní značce módní návrhářky Michaely Skuhravé. Je zaměřena na vnímání dané značky na českém trhu stálými zákazníky. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část je věnována marketingovým pojmům související s tematikou práce. Vysvětluje podstatu značky a její hlavní prvky. Dále zahrnuje kapitoly o komunikaci, vlivech moderní doby na informační technologii a konkurenci. Praktická část představuje návrhářku Michaelu Skuhravou, její tvorbu a působící konkurenci na trhu. Pomocí dotazníkového šetření byly získány poznatky, na kterých jsou postaveny návrhy doporučení pro upevnění pozice značky MichaelaSkuhrava a pro zlepšení propagace.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis Improving of propagation of brand "MichaelaSkuhrava" is about fashion brand of fashion designer Michaela Skuhravá. Thesis is focus on perception of loyal customer on the czech market. Thesis is divided to the two parts. The theoretical part is dedicated to marketing terminology related with the theme of the thesis. This part explaining the essence of brand and its most important elements. This part also contains chapters about comunication, influence of modern age to information technology and competition. The practical part introduces fashion designer Michaela Skuhravá, her work and competition on the market. Through a questionnaire survey were acquired knowledge which help to suggest recomendations for strenghten of brand Michaela Skuhrava and improving of its comunication.
Klíčová slova
značka, image značky, nová média, sociální sítě, Michaela Skuhravá, oděvní tvorba
Klíčová slova v angličtině
brand, image of brand, new media, social networks, Michaela Skuhravá, fashion design
Zásady pro vypracování
1. Vypracujte rešeršní část na téma značka
2. Popište historii a současnost tvorby módní návrhářky Michaely Skuhravé
3. Analyzujte její pozici na trhu i s ohledem na konkurenci
4. Navrhněte kroky vedoucí k většímu zviditelnění značky Michaela
Skuhrava na trhu
Zásady pro vypracování
1. Vypracujte rešeršní část na téma značka
2. Popište historii a současnost tvorby módní návrhářky Michaely Skuhravé
3. Analyzujte její pozici na trhu i s ohledem na konkurenci
4. Navrhněte kroky vedoucí k většímu zviditelnění značky Michaela
Skuhrava na trhu
Seznam doporučené literatury
KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1481-3
VYSEKALOVÁ, Jitka. MIKEŠ, Jiří. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-2790-5
Seznam doporučené literatury
KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1481-3
VYSEKALOVÁ, Jitka. MIKEŠ, Jiří. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-2790-5
Přílohy volně vložené
1x CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.