Cílem této bakalářské práce je najít to, co si český spotřebitel představí pod pojmem kvalita textilního výrobku. Za pomoci dotazníkového šetření, kde bylo použito 17 vlastností textilního výrobku, byly vymezeny ty nejdůležitější pro českéhospotřebitele. Dále je český spotřebitel porovnán s polským.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to find what the Czech customer's introduces the concept of quality textile products. With the help of a questionnaire survey, which used 17 textile product characteristics have been defined the most important for Czech customers. Further is the Czech customer compared with the Polish.
Klíčová slova
Kvalita, jakost, český spotřebitel, textilní výrobek
Klíčová slova v angličtině
Quality, Czech customer, textile product
Rozsah průvodní práce
74
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je najít to, co si český spotřebitel představí pod pojmem kvalita textilního výrobku. Za pomoci dotazníkového šetření, kde bylo použito 17 vlastností textilního výrobku, byly vymezeny ty nejdůležitější pro českéhospotřebitele. Dále je český spotřebitel porovnán s polským.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to find what the Czech customer's introduces the concept of quality textile products. With the help of a questionnaire survey, which used 17 textile product characteristics have been defined the most important for Czech customers. Further is the Czech customer compared with the Polish.
Klíčová slova
Kvalita, jakost, český spotřebitel, textilní výrobek
Klíčová slova v angličtině
Quality, Czech customer, textile product
Zásady pro vypracování
1. V rešeršní části práce se především zaměřte na užitné vlastnosti textilních výrobků. Problematiku zpracujte z pohledu vnímání jejich kvality spotřebitelem na českém trhu. Definujte také základní pojmy spojené s kvalitou obecně. A dále se zaměřte také na způsoby získávání dat pomocí dotazování a metody jejich zpracování.
2. V praktické části práce navrhněte a realizujte dotazníkové šetření, jehož cílem bude zmapovat, jak vnímá a hodnotí kvalitu textilních výrobků český spotřebitel. Získaná data zpracujte s využitím vhodných statistických metod.
3. Na základě zjištěných informací a diskuse získaných výsledků formulujte závěry. Pokuste se definovat klíčové vlastnosti textilního výrobku ovlivňující vnímání kvality spotřebitele na českém trhu.
Zásady pro vypracování
1. V rešeršní části práce se především zaměřte na užitné vlastnosti textilních výrobků. Problematiku zpracujte z pohledu vnímání jejich kvality spotřebitelem na českém trhu. Definujte také základní pojmy spojené s kvalitou obecně. A dále se zaměřte také na způsoby získávání dat pomocí dotazování a metody jejich zpracování.
2. V praktické části práce navrhněte a realizujte dotazníkové šetření, jehož cílem bude zmapovat, jak vnímá a hodnotí kvalitu textilních výrobků český spotřebitel. Získaná data zpracujte s využitím vhodných statistických metod.
3. Na základě zjištěných informací a diskuse získaných výsledků formulujte závěry. Pokuste se definovat klíčové vlastnosti textilního výrobku ovlivňující vnímání kvality spotřebitele na českém trhu.
Seznam doporučené literatury
1. Salerno-Kochan, R. Consumer Approach to the Quality and Safety of Textile Products. Part 1.: Quality of Textile Products from the Point of View of Consumers, FIBRES & TEXTILES in Eastern Europe 2008, Vol. 16, No. 4(69), p. 8-12.
2. Mumel, D., Završnik, B., Prodnik, J. Shopping Patterns of Older Consumers in Slovenian Clothes Market. FIBRES & TEXTILES in Eastern Europe 2006, Vol. 14, No. 2(56), p. 8-12.
3. Nenadál, J. Měření v systémech managementu jakosti. Management Press, Praha 2004. ISBN 80-7261-110-0.
Seznam doporučené literatury
1. Salerno-Kochan, R. Consumer Approach to the Quality and Safety of Textile Products. Part 1.: Quality of Textile Products from the Point of View of Consumers, FIBRES & TEXTILES in Eastern Europe 2008, Vol. 16, No. 4(69), p. 8-12.
2. Mumel, D., Završnik, B., Prodnik, J. Shopping Patterns of Older Consumers in Slovenian Clothes Market. FIBRES & TEXTILES in Eastern Europe 2006, Vol. 14, No. 2(56), p. 8-12.
3. Nenadál, J. Měření v systémech managementu jakosti. Management Press, Praha 2004. ISBN 80-7261-110-0.
Přílohy volně vložené
0
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.