Předmětem této bakalářské práce je navrhnout nové formy propagace prodejny Lion sport a jejich výrobků.
V teoretické části jsou popsány druhy komunikace se zákazníky a veřejností, popis komunikačního mixu, jakou roli hrají v marketingu blogy, strategie firmy Adidas a Reebok, analýza současného stavu včetně propagace a nakonec věrnostní programy jako takové v souladu s marketingovým mixem firmy.
Praktická část se zaměřuje na samotný výzkum tedy zachycení názorů respondentů na propagaci firmy, rozdíly mezi nákupním chováním různých věkových skupin, či pohlaví, které bylo provedeno na základě dotazníkového šetření.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is to propose new forms of promotion Lion stores sport and their products.
In the theoretical section describes the types of communication with customers and the public description of the communications mix, as well as loyalty programs as such in accordance with the company´s marketing mix.
The practical part focuses on the research it self that capture respondents' opinions on the promotion of the company, the differences between shopping behavior of different age groups or gender, which was carried out based on the survey.
KEYWORDS: communication, companies, advertising, blog, customerloyalty, communication mix, strategy, brand
Rozsah průvodní práce
52 s. (55647 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem této bakalářské práce je navrhnout nové formy propagace prodejny Lion sport a jejich výrobků.
V teoretické části jsou popsány druhy komunikace se zákazníky a veřejností, popis komunikačního mixu, jakou roli hrají v marketingu blogy, strategie firmy Adidas a Reebok, analýza současného stavu včetně propagace a nakonec věrnostní programy jako takové v souladu s marketingovým mixem firmy.
Praktická část se zaměřuje na samotný výzkum tedy zachycení názorů respondentů na propagaci firmy, rozdíly mezi nákupním chováním různých věkových skupin, či pohlaví, které bylo provedeno na základě dotazníkového šetření.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is to propose new forms of promotion Lion stores sport and their products.
In the theoretical section describes the types of communication with customers and the public description of the communications mix, as well as loyalty programs as such in accordance with the company´s marketing mix.
The practical part focuses on the research it self that capture respondents' opinions on the promotion of the company, the differences between shopping behavior of different age groups or gender, which was carried out based on the survey.
KEYWORDS: communication, companies, advertising, blog, customerloyalty, communication mix, strategy, brand
Zásady pro vypracování
1)Proveďte rešerši ohledně metod, které se používají při marketingu.
2)Stručně charkterizujte prodejnu Lion sport a analyzujte současný stav včetně propagace.
3)Na základě dotazníkového šetření navrhněte nové formy propagace výrobků značky Reebok a Adidas Original.
Zásady pro vypracování
1)Proveďte rešerši ohledně metod, které se používají při marketingu.
2)Stručně charkterizujte prodejnu Lion sport a analyzujte současný stav včetně propagace.
3)Na základě dotazníkového šetření navrhněte nové formy propagace výrobků značky Reebok a Adidas Original.
Seznam doporučené literatury
-STRNAD, Pavel a Jaroslava DĚDKOVÁ. Strategický marketing. vyd. 4., Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2009. ISBN 978-80-7372-450-4.
-DĚDKOVÁ, Jaroslava a Iveta HONZÁKOVÁ. Základy marketingu. vyd. 4., Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2009. ISBN 978-80-7372-514-3.
-SIMOVÁ, Josefína. Marketingový výzkum. Technická univerzita v Liberci 2010. ISBN 978-80-7372-662-1
Seznam doporučené literatury
-STRNAD, Pavel a Jaroslava DĚDKOVÁ. Strategický marketing. vyd. 4., Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2009. ISBN 978-80-7372-450-4.
-DĚDKOVÁ, Jaroslava a Iveta HONZÁKOVÁ. Základy marketingu. vyd. 4., Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2009. ISBN 978-80-7372-514-3.
-SIMOVÁ, Josefína. Marketingový výzkum. Technická univerzita v Liberci 2010. ISBN 978-80-7372-662-1
Přílohy volně vložené
0
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.