Tato bakalářská práce se zabývá psychologií chování spotřebitelů při výběru oděvu pro snowboarding. Teoretická část seznamuje čtenáře s psychologií prodeje a chování, s pojmem snowboarding a oblečením pro tento sport. Praktická část se zabývá marketingovým vyzkumem, jehož cílem bylo zjistit spokojenost a zkušenosti uživatele při výběru oblečení pro snowboarding. Také bylo provedeno měření na vzorku oblečení na prodyšnost a paropropustnost.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the psychology of consumer behavior when choosing clothing for snowboarding. The theoretical part introduces the reader with the psychology of sales and behavior, with the concept of snowboarding and clothing for this sport. The practical part deals with the marketing knowledge, whose goal was to determine the satisfaction and experience of the user in the selection of clothes for snowboarding. It was also performed measurements on a sample of clothes on the breathability and the vapor permeability.
Psychology of behavior, snowboarding, marketing, marketing research, breathability, vapor permeability.
Rozsah průvodní práce
56 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá psychologií chování spotřebitelů při výběru oděvu pro snowboarding. Teoretická část seznamuje čtenáře s psychologií prodeje a chování, s pojmem snowboarding a oblečením pro tento sport. Praktická část se zabývá marketingovým vyzkumem, jehož cílem bylo zjistit spokojenost a zkušenosti uživatele při výběru oblečení pro snowboarding. Také bylo provedeno měření na vzorku oblečení na prodyšnost a paropropustnost.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the psychology of consumer behavior when choosing clothing for snowboarding. The theoretical part introduces the reader with the psychology of sales and behavior, with the concept of snowboarding and clothing for this sport. The practical part deals with the marketing knowledge, whose goal was to determine the satisfaction and experience of the user in the selection of clothes for snowboarding. It was also performed measurements on a sample of clothes on the breathability and the vapor permeability.
Psychology of behavior, snowboarding, marketing, marketing research, breathability, vapor permeability.
Zásady pro vypracování
1. V rešeršní části práce proveďte seznámení se snowboardingem, s jeho historií a typem oblečení pro tento sport.
2. Na vzorku oblečení naměřte vybrané komfortní vlastnosti.
3. Sestavte dotazník pro zákazníky, zjistěte jejich zkušenosti a spokojenost s tímto zbožím.
4. Vyhodnoťe naměřená data a porovnejte je s názory uživatelů.
Zásady pro vypracování
1. V rešeršní části práce proveďte seznámení se snowboardingem, s jeho historií a typem oblečení pro tento sport.
2. Na vzorku oblečení naměřte vybrané komfortní vlastnosti.
3. Sestavte dotazník pro zákazníky, zjistěte jejich zkušenosti a spokojenost s tímto zbožím.
4. Vyhodnoťe naměřená data a porovnejte je s názory uživatelů.
Seznam doporučené literatury
1. Dědková, J. Honzáková, I.: Základy marketingu. TUL: Liberec, 2005, ISBN 80-7083-908-2.
2. Růžičková, D.: Oděvní materiály. TUL. skripta. 2003. ISBN 80-7083-682-2.
3. Binter, L.: Snowboarding. 4., upr. vyd. Praha: Grada, 2012. 160 s. ISBN 978-80-247-3981-6.
Seznam doporučené literatury
1. Dědková, J. Honzáková, I.: Základy marketingu. TUL: Liberec, 2005, ISBN 80-7083-908-2.
2. Růžičková, D.: Oděvní materiály. TUL. skripta. 2003. ISBN 80-7083-682-2.
3. Binter, L.: Snowboarding. 4., upr. vyd. Praha: Grada, 2012. 160 s. ISBN 978-80-247-3981-6.
Přílohy volně vložené
0
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.