Bakalářská práce se zabývá analýzou současné marketingové komunikace společnosti Alpine Pro se zákazníky. Práce se také věnuje působení nástrojů a médií marketingové komunikace na generaci Y. Za tímto účelem práce obsahuje marketingový výzkum. Závěrečná část přináší shrnutí výsledků z marketingového výzkumu, jeho vyhodnocení a navržení doporučení, jak by měla společnost Alpine Pro s generací Y komunikovat
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with analysis of current marketing communication of the company Alpine Pro. The thesis also deals with the effects of instruments and media communication on the Y generation. For this purpose the thesis contains marketing research. The final part summarizes the results of marketing research, its evaluation and suggestions how should the company communicate with generation Y.
Klíčová slova
marketingová komunikace, Alpine Pro, generace Y
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, Alpine Pro, Y generation
Rozsah průvodní práce
60 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá analýzou současné marketingové komunikace společnosti Alpine Pro se zákazníky. Práce se také věnuje působení nástrojů a médií marketingové komunikace na generaci Y. Za tímto účelem práce obsahuje marketingový výzkum. Závěrečná část přináší shrnutí výsledků z marketingového výzkumu, jeho vyhodnocení a navržení doporučení, jak by měla společnost Alpine Pro s generací Y komunikovat
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with analysis of current marketing communication of the company Alpine Pro. The thesis also deals with the effects of instruments and media communication on the Y generation. For this purpose the thesis contains marketing research. The final part summarizes the results of marketing research, its evaluation and suggestions how should the company communicate with generation Y.
Klíčová slova
marketingová komunikace, Alpine Pro, generace Y
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, Alpine Pro, Y generation
Zásady pro vypracování
1)Teoreticky definujte pojem marketingové komunikace.
2) Analyzujte současnou marketingovou komunikaci společnosti Alpine Pro.
3) Prostřednictvím marketingového výzkumu zjistěte, jaké nástroje a média na generaci Y působí nejvíce.
4) Navrhněte, jak by mohla společnost Alpine Pro svou marketingovou komunikaci se zákazníkem generace Y posílit.
Zásady pro vypracování
1)Teoreticky definujte pojem marketingové komunikace.
2) Analyzujte současnou marketingovou komunikaci společnosti Alpine Pro.
3) Prostřednictvím marketingového výzkumu zjistěte, jaké nástroje a média na generaci Y působí nejvíce.
4) Navrhněte, jak by mohla společnost Alpine Pro svou marketingovou komunikaci se zákazníkem generace Y posílit.
Seznam doporučené literatury
1)DĚDKOVÁ, Jaroslava a Iveta HONZÁKOVÁ. Základy Marketingu pro kombinované studium. Liberec, 2008. ISBN 978-80-7372-411-5.
2)Marketing principy a nástroje. Vysoká škola ekonomie a managmentu. Praha, 2007. ISBN 978-80-86730-19-6.
3)SIMOVÁ,Jozefína. Marketingový výzkum. Liberec,2010.ISBN 978-80-7372-662-1.
Seznam doporučené literatury
1)DĚDKOVÁ, Jaroslava a Iveta HONZÁKOVÁ. Základy Marketingu pro kombinované studium. Liberec, 2008. ISBN 978-80-7372-411-5.
2)Marketing principy a nástroje. Vysoká škola ekonomie a managmentu. Praha, 2007. ISBN 978-80-86730-19-6.
3)SIMOVÁ,Jozefína. Marketingový výzkum. Liberec,2010.ISBN 978-80-7372-662-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.