Diplomová práce na téma "Řízení procesů v nevýrobním podniku" je zaměřena na zlepšování procesů ve společnosti HOTEL.CZ a.s., která se zabývá zprostředkováním ubytování v České republice a na Slovensku. Cílem diplomové práce je na základě analýzy současného stavu vybraných procesů na callcentru a v návaznosti na zjištěné skutečnosti navrhnout opatření, která povedou k zefektivnění těchto procesů. Rešeršní část diplomové práce je věnována teoretickým východiskům z oblasti procesů a jejich zlepšování. V praktické části je nejprve představena společnost HOTEL.CZ a.s. Následně je provedena analýza vybraných procesů a jsou navržena opatření, která přispějí k zefektivnění procesů v podniku, a je provedeno jejich ekonomické zhodnocení.
Anotace v angličtině
This master´s thesis on "Process management in a non-productive company" is focused on the improvement of processes in the company HOTEL.CZ a.s., which is engaged in the mediation of accommodation in the Czech Republic and Slovakia. The aim of the thesis is to analyze the selected processes in call center and in response to the findings suggest possible recommendations for effective improvements of these processes. The theoretical part of the thesis decribes theoretical starting-points of processes and their improvements. In the practical part of thesis the company HOTEL.CZ a.s. is introduced. Further the analysis of selected processes follows and certain measures are suggested to make them more efficient. In conclusion suggested measures are economically evaluated.
Klíčová slova
Nevýrobní procesy, plýtvání, zlepšování, office kaizen, DMAIC, týmová práce
Diplomová práce na téma "Řízení procesů v nevýrobním podniku" je zaměřena na zlepšování procesů ve společnosti HOTEL.CZ a.s., která se zabývá zprostředkováním ubytování v České republice a na Slovensku. Cílem diplomové práce je na základě analýzy současného stavu vybraných procesů na callcentru a v návaznosti na zjištěné skutečnosti navrhnout opatření, která povedou k zefektivnění těchto procesů. Rešeršní část diplomové práce je věnována teoretickým východiskům z oblasti procesů a jejich zlepšování. V praktické části je nejprve představena společnost HOTEL.CZ a.s. Následně je provedena analýza vybraných procesů a jsou navržena opatření, která přispějí k zefektivnění procesů v podniku, a je provedeno jejich ekonomické zhodnocení.
Anotace v angličtině
This master´s thesis on "Process management in a non-productive company" is focused on the improvement of processes in the company HOTEL.CZ a.s., which is engaged in the mediation of accommodation in the Czech Republic and Slovakia. The aim of the thesis is to analyze the selected processes in call center and in response to the findings suggest possible recommendations for effective improvements of these processes. The theoretical part of the thesis decribes theoretical starting-points of processes and their improvements. In the practical part of thesis the company HOTEL.CZ a.s. is introduced. Further the analysis of selected processes follows and certain measures are suggested to make them more efficient. In conclusion suggested measures are economically evaluated.
Klíčová slova
Nevýrobní procesy, plýtvání, zlepšování, office kaizen, DMAIC, týmová práce
1) Teoretická východiska zkoumané problematiky.
2) Charakteristika vybraného nevýrobního podniku.
3) Analýza současného stavu se zaměřením na vybrané procesy.
4) Návrhy doporučení.
5) Vyhodnocení návrhů včetně ekonomického zhodnocení.
Zásady pro vypracování
1) Teoretická východiska zkoumané problematiky.
2) Charakteristika vybraného nevýrobního podniku.
3) Analýza současného stavu se zaměřením na vybrané procesy.
4) Návrhy doporučení.
5) Vyhodnocení návrhů včetně ekonomického zhodnocení.
Seznam doporučené literatury
BAUER, Miroslav. 2012. Kaizen: cesta ke štíhlé a flexibilní firmě. Brno: BizBooks. ISBN 978-80-265-0029-2.
HAMMER, Michael a Lisa W. HERSMAN. 2013. Rychleji, levněji, lépe: devět faktorů účinné transformace podnikových procesů. Praha: Management Press. ISBN 978-80-7261-253-6.
LEOPOLD, Klaus a Siegfried KALTENECKER. 2015. Kanban change leadership: creating a culture of continuous improvement. Hoboken, New Jersey: John Wiley & Sons. ISBN 978-1-119-01971-8.
MILLER, Ivan. 2016. Kapesní příručka Six Sigma. 3. vyd. Praha: Interquality. ISBN 978-80-905414-1-2.
PODSKĽAN, Adrián, et al. 2015. Adaptivní organizace: inspirace od Bati po Jobse na cestě k firemní dlouhověkosti. Praha: Management Press. ISBN 978-80-7261-336-6.
PROQUEST. 2017. Databáze článků ProQuest [online]. Ann Arbor, MI, USA: ProQuest. [cit. 2017-09-28]. Dostupné z: http://knihovna.tul.cz/
Seznam doporučené literatury
BAUER, Miroslav. 2012. Kaizen: cesta ke štíhlé a flexibilní firmě. Brno: BizBooks. ISBN 978-80-265-0029-2.
HAMMER, Michael a Lisa W. HERSMAN. 2013. Rychleji, levněji, lépe: devět faktorů účinné transformace podnikových procesů. Praha: Management Press. ISBN 978-80-7261-253-6.
LEOPOLD, Klaus a Siegfried KALTENECKER. 2015. Kanban change leadership: creating a culture of continuous improvement. Hoboken, New Jersey: John Wiley & Sons. ISBN 978-1-119-01971-8.
MILLER, Ivan. 2016. Kapesní příručka Six Sigma. 3. vyd. Praha: Interquality. ISBN 978-80-905414-1-2.
PODSKĽAN, Adrián, et al. 2015. Adaptivní organizace: inspirace od Bati po Jobse na cestě k firemní dlouhověkosti. Praha: Management Press. ISBN 978-80-7261-336-6.
PROQUEST. 2017. Databáze článků ProQuest [online]. Ann Arbor, MI, USA: ProQuest. [cit. 2017-09-28]. Dostupné z: http://knihovna.tul.cz/
Přílohy volně vložené
0
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.