Diplomová práce je zaměřená na online marketing restauračních zařízení v Liberci. Jejím cílem je analýza současných online marketingových aktivit vybraných firem. Teoretická část práce se zabývá online marketingem, jeho rozdělením a propojením se světem Internetu. Dále se práce věnuje jednotlivým marketingovým kanálům a v závěru teoretické části je definována důležitost zákazníka a marketingový výzkum. Součástí práce jsou čtyři dotazníková šetření, která se zabývají zákaznickým hodnocením jednotlivých atributů rozvozu jídla, včetně potenciálu pro novou formu placení za objednávku. Dotazníkové šetření dále zjistilo uživatelskou spokojenost se službou "garance spokojenosti" u společnosti Dáme jídlo. Následně respondenti hodnotili slevy na jídla z aplikací v mobilním telefonu. V závěrečném dotazníkovém šetření respondenti hodnotili slevy na jídlo ze slevových portálů. Praktická část se dále věnuje dohledatelnosti webových stránek restaurací a jejímu zlepšení.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on online marketing of restaurant facilities in Liberec. The goal of the
thesis is to analyze current online marketing activities of selected companies. The theoretical
part is focused on online marketing, its division and interconnection with the world of the
Internet. Furthermore, the thesis describes individual marketing channels and the importance
of the customer and marketing research is defined at the end of the theoretical part. There
are four questionnaires that deal with customer evaluation of each attribute of food delivery
service including the potential for a new form of payment per order. In addition, one of the
surveys analyzed user satisfaction with a service called "satisfaction guarantee" provided by
Dáme jídlo. Subsequently, respondents rated food discounts available in mobile phone
applications. In the final survey, respondents valuated food discounts from the discount
portals. The practical part also deals with the traceability of websites and its improvement.
Diplomová práce je zaměřená na online marketing restauračních zařízení v Liberci. Jejím cílem je analýza současných online marketingových aktivit vybraných firem. Teoretická část práce se zabývá online marketingem, jeho rozdělením a propojením se světem Internetu. Dále se práce věnuje jednotlivým marketingovým kanálům a v závěru teoretické části je definována důležitost zákazníka a marketingový výzkum. Součástí práce jsou čtyři dotazníková šetření, která se zabývají zákaznickým hodnocením jednotlivých atributů rozvozu jídla, včetně potenciálu pro novou formu placení za objednávku. Dotazníkové šetření dále zjistilo uživatelskou spokojenost se službou "garance spokojenosti" u společnosti Dáme jídlo. Následně respondenti hodnotili slevy na jídla z aplikací v mobilním telefonu. V závěrečném dotazníkovém šetření respondenti hodnotili slevy na jídlo ze slevových portálů. Praktická část se dále věnuje dohledatelnosti webových stránek restaurací a jejímu zlepšení.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on online marketing of restaurant facilities in Liberec. The goal of the
thesis is to analyze current online marketing activities of selected companies. The theoretical
part is focused on online marketing, its division and interconnection with the world of the
Internet. Furthermore, the thesis describes individual marketing channels and the importance
of the customer and marketing research is defined at the end of the theoretical part. There
are four questionnaires that deal with customer evaluation of each attribute of food delivery
service including the potential for a new form of payment per order. In addition, one of the
surveys analyzed user satisfaction with a service called "satisfaction guarantee" provided by
Dáme jídlo. Subsequently, respondents rated food discounts available in mobile phone
applications. In the final survey, respondents valuated food discounts from the discount
portals. The practical part also deals with the traceability of websites and its improvement.
1. Vymezení základních pojmů z online marketingu - dostupné kanály, formáty reklamy
2. Představení zkoumaného segmentu trhu - geografické vymezení, počty ekonomických subjektů, tržní prostředí
3. Vytvoření výzkumného plánu - stanovení cílů výzkumu, způsob oslovení potenciálních respondentů, metody sběru dat
4. Monitoring online komunikačních strategií zvolených subjektů z cílové skupiny respondentů
5. Vyhodnocení získaných dat a formulace závěrečných doporučení
Zásady pro vypracování
1. Vymezení základních pojmů z online marketingu - dostupné kanály, formáty reklamy
2. Představení zkoumaného segmentu trhu - geografické vymezení, počty ekonomických subjektů, tržní prostředí
3. Vytvoření výzkumného plánu - stanovení cílů výzkumu, způsob oslovení potenciálních respondentů, metody sběru dat
4. Monitoring online komunikačních strategií zvolených subjektů z cílové skupiny respondentů
5. Vyhodnocení získaných dat a formulace závěrečných doporučení
Seznam doporučené literatury
-
Seznam doporučené literatury
-
Přílohy volně vložené
0
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.