Daná bakalářská práce má za cíl, na základě možných forem vstupu na zahraniční trh, doporučit či nedoporučit vstup firmě na zahraniční trh. V dílčí teoretické části jsou popsány možné teoretické formy vstupu na zahraniční trh a jejich možné potencionální využití, včetně rizik. Praktická část zahrnuje popis společnosti Dřevovýroba TOPA, s.r.o. a její SWOT analýzu. Poté jsou představeny různé marketingové analýzy, jejichž součástí je PEST analýza prostředí, analýza zahraničního trhu a analýza odvětví. Výsledkem bakalářské práce je navrhnutí vhodné formy vstupu na zahraniční trh a zvolení správných marketingových strategií pro vybranou společnost.
Anotace v angličtině
On the basis of possible entry forms to the foreign market, this bachelor thesis attempts to suggest and recommend that the company either enters or does not enter the foreign market. The theoretical part describes likely theoretical forms of entry to the foreign market and their potential application, including the risks. The practical part focuses on the description of the company Dřevovýroba TOPA, s.r.o. and its SWOT analysis. In addition, the different marketing analyses are introduced, pointing at the PEST analysis of environment, foreign market analysis and industry analysis. The outcome of the bachelor thesis is a particular suggestion of the appropriate entry form to the foreign market and selection of suitable marketing strategies for the selected company.
Klíčová slova
Analýza, marketingová strategie, vstup, zahraniční trh.
Klíčová slova v angličtině
Analysis, entry, international trade, marketing strategy.
Rozsah průvodní práce
50 s. (68 913 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Daná bakalářská práce má za cíl, na základě možných forem vstupu na zahraniční trh, doporučit či nedoporučit vstup firmě na zahraniční trh. V dílčí teoretické části jsou popsány možné teoretické formy vstupu na zahraniční trh a jejich možné potencionální využití, včetně rizik. Praktická část zahrnuje popis společnosti Dřevovýroba TOPA, s.r.o. a její SWOT analýzu. Poté jsou představeny různé marketingové analýzy, jejichž součástí je PEST analýza prostředí, analýza zahraničního trhu a analýza odvětví. Výsledkem bakalářské práce je navrhnutí vhodné formy vstupu na zahraniční trh a zvolení správných marketingových strategií pro vybranou společnost.
Anotace v angličtině
On the basis of possible entry forms to the foreign market, this bachelor thesis attempts to suggest and recommend that the company either enters or does not enter the foreign market. The theoretical part describes likely theoretical forms of entry to the foreign market and their potential application, including the risks. The practical part focuses on the description of the company Dřevovýroba TOPA, s.r.o. and its SWOT analysis. In addition, the different marketing analyses are introduced, pointing at the PEST analysis of environment, foreign market analysis and industry analysis. The outcome of the bachelor thesis is a particular suggestion of the appropriate entry form to the foreign market and selection of suitable marketing strategies for the selected company.
Klíčová slova
Analýza, marketingová strategie, vstup, zahraniční trh.
Klíčová slova v angličtině
Analysis, entry, international trade, marketing strategy.
Zásady pro vypracování
1. Specifikace rizik při vstupu na zahraniční trh
2. Charakteristika vybraného podniku
3. Formy vstupu na zahraniční trh
4. Analýza podmínek zavedení produktu na nový zahraniční trh
5. Návrh vstupu na zahraniční trh
Zásady pro vypracování
1. Specifikace rizik při vstupu na zahraniční trh
2. Charakteristika vybraného podniku
3. Formy vstupu na zahraniční trh
4. Analýza podmínek zavedení produktu na nový zahraniční trh
5. Návrh vstupu na zahraniční trh
Seznam doporučené literatury
KALÍNSKÁ, E. Mezinárodní obchod v 21. století. Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3396-8.
SVATOŠ, M. Zahraniční obchod: teorie a praxe. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-8SvaS0-247-2708-0.
BAKER, Michael John. Marketing strategy and management. 5th ed. Basingstoke: Palgrave Macmillan, 2014. ISBN 978-1-137-02582-1.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 4. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
MACHKOVÁ, Hana, Eva ČERNOHLÁVKOVÁ a Alexej SATO. Mezinárodní obchodní operace. 6. vyd. Praha: Grada Publishing, 2014. ISBN 978-80-247-4874-0.
TOMEK, Gustav a Věra VÁVROVÁ. Marketing od myšlenky k realizaci. Praha: Professional Publishing, 2007. ISBN 978-80-86946-45-0.
FERRELL, O. C. a Michael D. HARTLINE. Marketing strategy: text and cases. 6th ed. Mason, OH: South-Western/Cengage Learning, c2014. ISBN 978-1-285-07304-0.
Seznam doporučené literatury
KALÍNSKÁ, E. Mezinárodní obchod v 21. století. Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3396-8.
SVATOŠ, M. Zahraniční obchod: teorie a praxe. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-8SvaS0-247-2708-0.
BAKER, Michael John. Marketing strategy and management. 5th ed. Basingstoke: Palgrave Macmillan, 2014. ISBN 978-1-137-02582-1.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 4. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
MACHKOVÁ, Hana, Eva ČERNOHLÁVKOVÁ a Alexej SATO. Mezinárodní obchodní operace. 6. vyd. Praha: Grada Publishing, 2014. ISBN 978-80-247-4874-0.
TOMEK, Gustav a Věra VÁVROVÁ. Marketing od myšlenky k realizaci. Praha: Professional Publishing, 2007. ISBN 978-80-86946-45-0.
FERRELL, O. C. a Michael D. HARTLINE. Marketing strategy: text and cases. 6th ed. Mason, OH: South-Western/Cengage Learning, c2014. ISBN 978-1-285-07304-0.
Přílohy volně vložené
o
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.