Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem společnosti Autoparts při vstupu na zahraniční trh. V teoretické části jsou popsány základní prvky marketingového mixu, možné formy vstupu na zahraniční trh a potřebné analýzy pro mezinárodní výzkum trhu. Praktická část je zaměřena na stručné představení vybrané společnost, SWOT analýzu podniku a PEST analýzu Ukrajiny. Na základě získaných údajů byl navrhnut marketingový mix pro podnik Autoparts, včetně formy vstupu na zahraniční trh. Výsledkem bakalářské práce je sestavení vhodného marketingového mixu pro vstup firmy na vybraný trh.
Anotace v angličtině
This bachelor work deals with marketing mix of company Autoparts during its entry to the foreign market. In a theoretical part there are described the basic instruments of marketing mix, possible entry forms to the foreign market and analysis necessary for foreign market research. The practical part briefly introduces a chosen company, SWOT analysis of the firm and PEST analysis of Ukraine. On the basis of acquired data, there was proposed the marketing mix for Autoparts, including the form of entry to the foreign market. The result of the bachelor thesis is the analysis of the appropriate marketing mix for the firm´s entry to the foreign market.
Klíčová slova
Analýza, marketingový mix, mezinárodní trh, vstup, Ukrajina.
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem společnosti Autoparts při vstupu na zahraniční trh. V teoretické části jsou popsány základní prvky marketingového mixu, možné formy vstupu na zahraniční trh a potřebné analýzy pro mezinárodní výzkum trhu. Praktická část je zaměřena na stručné představení vybrané společnost, SWOT analýzu podniku a PEST analýzu Ukrajiny. Na základě získaných údajů byl navrhnut marketingový mix pro podnik Autoparts, včetně formy vstupu na zahraniční trh. Výsledkem bakalářské práce je sestavení vhodného marketingového mixu pro vstup firmy na vybraný trh.
Anotace v angličtině
This bachelor work deals with marketing mix of company Autoparts during its entry to the foreign market. In a theoretical part there are described the basic instruments of marketing mix, possible entry forms to the foreign market and analysis necessary for foreign market research. The practical part briefly introduces a chosen company, SWOT analysis of the firm and PEST analysis of Ukraine. On the basis of acquired data, there was proposed the marketing mix for Autoparts, including the form of entry to the foreign market. The result of the bachelor thesis is the analysis of the appropriate marketing mix for the firm´s entry to the foreign market.
Klíčová slova
Analýza, marketingový mix, mezinárodní trh, vstup, Ukrajina.
1. Teoretická vychodiska marketingového mixu pro vstup firmy na zahraniční trh.
2. Charakteristika vybraného podnikatelského subjektu.
3. Situační analýza prostředí vybraných nových trhů.
4. Navrh marketingového mixu pro vstup firmy na nový trh.
5. Závěrečné vyhodnocení.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická vychodiska marketingového mixu pro vstup firmy na zahraniční trh.
2. Charakteristika vybraného podnikatelského subjektu.
3. Situační analýza prostředí vybraných nových trhů.
4. Navrh marketingového mixu pro vstup firmy na nový trh.
5. Závěrečné vyhodnocení.
Seznam doporučené literatury
ALBAUM, Gerald, Edwin DUERR, Alexander JOSIASSEN. 2016. International Marketing and Export Management. Eighth edition. Harlow, England: Pearson Education Limited, 2016. ISBN 978-1-292-01692-4.
MACHKOVÁ, Hana. Mezinárodní marketing. 4. vyd. Praha: Grada, 2015. ISBN 978-80-247-5366-9.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada, 2004. ISBN 80-247-0513-3.
DĚDKOVÁ, Jaroslava a Iveta HONZÁKOVÁ. Základy marketingu: pro kombinované studium. 3. vyd., doplň. a aktualiz. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2012. ISBN 978-80-7372-897-7.
PROQUEST. 2017. Databáze článků ProQuest [online]. Ann Arbor, MI, USA: ProQuest. [cit. 2017-09-28]. Dostupné z: http://knihovna.tul.cz/
Seznam doporučené literatury
ALBAUM, Gerald, Edwin DUERR, Alexander JOSIASSEN. 2016. International Marketing and Export Management. Eighth edition. Harlow, England: Pearson Education Limited, 2016. ISBN 978-1-292-01692-4.
MACHKOVÁ, Hana. Mezinárodní marketing. 4. vyd. Praha: Grada, 2015. ISBN 978-80-247-5366-9.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada, 2004. ISBN 80-247-0513-3.
DĚDKOVÁ, Jaroslava a Iveta HONZÁKOVÁ. Základy marketingu: pro kombinované studium. 3. vyd., doplň. a aktualiz. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2012. ISBN 978-80-7372-897-7.
PROQUEST. 2017. Databáze článků ProQuest [online]. Ann Arbor, MI, USA: ProQuest. [cit. 2017-09-28]. Dostupné z: http://knihovna.tul.cz/
Přílohy volně vložené
o
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.