Práce je zaměřena na prodej dětského zboží. Cílem ekonomické zhodnocení možnosti zřízení prodejny s dětským zbožím v Nové Pace. Je proveden průzkum konkurence, navržen vhodný sortiment, náklady na zřízení. Je vypočítána rentabilita obchodu. Návrh je vypracován pro kamennou prodejnu i internetový obchod.
Anotace v angličtině
The work is focused on selling children's goods. The objective economic evaluation of the possibility of setting up shop with children's goods in Nova Paka. A competition survey is carried out, a suitable range, the cost of setting up. The profitability of the trade is calculated. The proposal is developed for a shop and an online store.
Klíčová slova
Dětské zboží
Sortiment
Ekonomické zhodnocení
Reklama
Klíčová slova v angličtině
Children's goods
Range of goods
Economic evaluation
Advertisement
Rozsah průvodní práce
63 s. ( znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Práce je zaměřena na prodej dětského zboží. Cílem ekonomické zhodnocení možnosti zřízení prodejny s dětským zbožím v Nové Pace. Je proveden průzkum konkurence, navržen vhodný sortiment, náklady na zřízení. Je vypočítána rentabilita obchodu. Návrh je vypracován pro kamennou prodejnu i internetový obchod.
Anotace v angličtině
The work is focused on selling children's goods. The objective economic evaluation of the possibility of setting up shop with children's goods in Nova Paka. A competition survey is carried out, a suitable range, the cost of setting up. The profitability of the trade is calculated. The proposal is developed for a shop and an online store.
Klíčová slova
Dětské zboží
Sortiment
Ekonomické zhodnocení
Reklama
Klíčová slova v angličtině
Children's goods
Range of goods
Economic evaluation
Advertisement
Zásady pro vypracování
1.Definujte sortiment zboží k navrhovanému prodeji a jejich dodavatele.
2.Navrhněte vlastní podnikatelský záměr.
3.Proveďte průzkum trhu.
4.Proveďte průzkum konkurence.
5.Navrhněte vhodnou reklamu.
6.Ekonomicky zhodnoťte návrhy.
Zásady pro vypracování
1.Definujte sortiment zboží k navrhovanému prodeji a jejich dodavatele.
2.Navrhněte vlastní podnikatelský záměr.
3.Proveďte průzkum trhu.
4.Proveďte průzkum konkurence.
5.Navrhněte vhodnou reklamu.
6.Ekonomicky zhodnoťte návrhy.
Seznam doporučené literatury
1.Švandová,Z.Úvod do marketingové strategie.Liberec:Technická univerzita v Liberci,2005.ISBN 80-7083-918-X.
2.Foret.M., Stávková, J.: Marketingový výzkum. Jak poznávat své zákazníky. Grada, Praha, 2003. ISBN 80-247-0385-8.
3.Kraft,J., Bednářová. P., Kocourek, A., Laboutková, Š. Ekonomie i pro neekonomické studijní obory. Liberec, 2012. ISBN 978-80-7372-904-2.
4.Strnad, P., Dědková, J.: Strategický marketing. TU Liberec, 2007. ISBN 978-80-7372-197-8.
Seznam doporučené literatury
1.Švandová,Z.Úvod do marketingové strategie.Liberec:Technická univerzita v Liberci,2005.ISBN 80-7083-918-X.
2.Foret.M., Stávková, J.: Marketingový výzkum. Jak poznávat své zákazníky. Grada, Praha, 2003. ISBN 80-247-0385-8.
3.Kraft,J., Bednářová. P., Kocourek, A., Laboutková, Š. Ekonomie i pro neekonomické studijní obory. Liberec, 2012. ISBN 978-80-7372-904-2.
4.Strnad, P., Dědková, J.: Strategický marketing. TU Liberec, 2007. ISBN 978-80-7372-197-8.
Přílohy volně vložené
1 CD.
Přílohy vázané v práci
mapy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.