Bakalářská práce Podnikatelský plán Escape Room se zabývá podnikatelským plánem v oblasti únikových her. V teoretických východiscích se práce zaměřuje na podnikatelský plán, marketingový mix, komunikační mix, SWOT analýzu, trh a historii únikových her. Dále jsou vypracovány analýzy společnosti Escape Boom a návrhy na možná zlepšení. V závěru práce jsou uvedeny nejdůležitější body, které jsou potřeba změnit či zlepšit pokud chce společnost i nadále poskytovat služby v nastavené kvalitě a udržet si zájem spokojených zákazníků.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis Business Plan - Escape Room focuses on business plan in the area of escape games. The business plan, marketing mix, communication mix, SWOT analysis, history and market of escape games is described in the theoretical part. The analysis of company Escape Boom is based on the obtained materials as well as suggestions for improvement in individual areas. The most important points that need to be changed so the company maintains the quality of provided services and keep loyal and satisfied customers are mentioned in the conclusion of the thesis.
Klíčová slova
Escape room, online marketing, podnikatelský plán, únikové hry
Klíčová slova v angličtině
Business plan, escape games, escape room, online marketing
Rozsah průvodní práce
59 s (83250)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce Podnikatelský plán Escape Room se zabývá podnikatelským plánem v oblasti únikových her. V teoretických východiscích se práce zaměřuje na podnikatelský plán, marketingový mix, komunikační mix, SWOT analýzu, trh a historii únikových her. Dále jsou vypracovány analýzy společnosti Escape Boom a návrhy na možná zlepšení. V závěru práce jsou uvedeny nejdůležitější body, které jsou potřeba změnit či zlepšit pokud chce společnost i nadále poskytovat služby v nastavené kvalitě a udržet si zájem spokojených zákazníků.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis Business Plan - Escape Room focuses on business plan in the area of escape games. The business plan, marketing mix, communication mix, SWOT analysis, history and market of escape games is described in the theoretical part. The analysis of company Escape Boom is based on the obtained materials as well as suggestions for improvement in individual areas. The most important points that need to be changed so the company maintains the quality of provided services and keep loyal and satisfied customers are mentioned in the conclusion of the thesis.
Klíčová slova
Escape room, online marketing, podnikatelský plán, únikové hry
Klíčová slova v angličtině
Business plan, escape games, escape room, online marketing
Zásady pro vypracování
1. Teoretická východiska podnikatelského plánu.
2. Charakteristika trhu únikových her.
3. Představení vybrané společnosti.
4. Analýza současného stavu podnikatelského plánu společnosti se zaměřením na marketingovou část.
5. Zhodnocení současného stavu a návrh úprav v oblasti marketingové části podnikatelského plánu.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická východiska podnikatelského plánu.
2. Charakteristika trhu únikových her.
3. Představení vybrané společnosti.
4. Analýza současného stavu podnikatelského plánu společnosti se zaměřením na marketingovou část.
5. Zhodnocení současného stavu a návrh úprav v oblasti marketingové části podnikatelského plánu.
Seznam doporučené literatury
BÁRTA, Vladimír, Ladislav PÁTÍK a Milan POSTLER, 2009. Retail marketing. Praha: Management Press. Expert (Grada). ISBN 978-807-2612-079.
CLARE, Adam, 2015. Escape the game: How to make puzzles and escape rooms. Toronto: Wero Creative Press. ISBN 9780995022102.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, 2008. Strategický marketing. Praha: Grada. Expert (Grada). ISBN 978-802-4726-908.
KOTLER, Philip. a Kevin Lane KELLER, c2012. Marketing management. 14th [ed.]. Upper Saddle River, N.J.: Prentice Hall. ISBN 978-013-2102-926.
KOTLER, Philip, 2007. Moderní marketing: 4. evropské vydání. Praha: Grada. Beckova edice právo a hospodářství. ISBN 978-802-4715-452.
ŘEZNÍČKOVÁ, Martina, 2009. Franchising: podnikání pod cizím jménem. 3. vyd. V Praze: C.H. Beck. Beckova edice právo a hospodářství. ISBN 978-807-4001-741.
Seznam doporučené literatury
BÁRTA, Vladimír, Ladislav PÁTÍK a Milan POSTLER, 2009. Retail marketing. Praha: Management Press. Expert (Grada). ISBN 978-807-2612-079.
CLARE, Adam, 2015. Escape the game: How to make puzzles and escape rooms. Toronto: Wero Creative Press. ISBN 9780995022102.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, 2008. Strategický marketing. Praha: Grada. Expert (Grada). ISBN 978-802-4726-908.
KOTLER, Philip. a Kevin Lane KELLER, c2012. Marketing management. 14th [ed.]. Upper Saddle River, N.J.: Prentice Hall. ISBN 978-013-2102-926.
KOTLER, Philip, 2007. Moderní marketing: 4. evropské vydání. Praha: Grada. Beckova edice právo a hospodářství. ISBN 978-802-4715-452.
ŘEZNÍČKOVÁ, Martina, 2009. Franchising: podnikání pod cizím jménem. 3. vyd. V Praze: C.H. Beck. Beckova edice právo a hospodářství. ISBN 978-807-4001-741.
Přílohy volně vložené
žádné
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.