Tématem této bakalářská práce je Marketingová studie firmy ELITE a.s. vedoucí ke zlepšení obchodních výsledků společnosti. Vlastním návrhům předchází analýza současného marketingového mixu a situační analýza vnitřního a vnějšího prostředí společnosti, která vede k vytvoření SWOT analýzy. Konkrétní návrhy se opírají
o výsledky SWOT analýzy a zohledňují výstupy z realizovaného marketingového průzkumu.
Anotace v angličtině
The topic of this bachelor thesis is Marketing case study of ELITE a.s. leading to improvement of sales targets. SWOT analysis is coming from marketing mix and situation analysis of external and internal environment of the company. Specific suggestions are based on SWOT analysis results as well as marketing research.
analysis, marketing, product, range of goods, hosiery, customer, sales
Rozsah průvodní práce
66
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem této bakalářská práce je Marketingová studie firmy ELITE a.s. vedoucí ke zlepšení obchodních výsledků společnosti. Vlastním návrhům předchází analýza současného marketingového mixu a situační analýza vnitřního a vnějšího prostředí společnosti, která vede k vytvoření SWOT analýzy. Konkrétní návrhy se opírají
o výsledky SWOT analýzy a zohledňují výstupy z realizovaného marketingového průzkumu.
Anotace v angličtině
The topic of this bachelor thesis is Marketing case study of ELITE a.s. leading to improvement of sales targets. SWOT analysis is coming from marketing mix and situation analysis of external and internal environment of the company. Specific suggestions are based on SWOT analysis results as well as marketing research.
analysis, marketing, product, range of goods, hosiery, customer, sales
Zásady pro vypracování
1. Charakterizujte firmu ELITE a.s. a její výrobkový sortiment
2. Proveďte vlastní průzkum trhu
3. Navrhněte kroky ke zvýšení prodejnosti punčochových výrobků firmy ELITE a.s.
Zásady pro vypracování
1. Charakterizujte firmu ELITE a.s. a její výrobkový sortiment
2. Proveďte vlastní průzkum trhu
3. Navrhněte kroky ke zvýšení prodejnosti punčochových výrobků firmy ELITE a.s.
Seznam doporučené literatury
Dědková, J. a Honzáková, I.: Základy marketingu pro kombinované studium, Liberec: TUL 2012, ISBN: ISBN 978-80-7372-0514-3
Kotler, P. a Armstrong, G.: Marketing, Praha, Grada Publishing, a.s., 2004, ISBN: 978-80-247-0513-2
Mallya, T.: Základy strategického řízení a rozhodování, 1. vydání Praha: Grada Publishing, a.s., 2007, 252 s., ISBN 978-80-247-1911-5
Seznam doporučené literatury
Dědková, J. a Honzáková, I.: Základy marketingu pro kombinované studium, Liberec: TUL 2012, ISBN: ISBN 978-80-7372-0514-3
Kotler, P. a Armstrong, G.: Marketing, Praha, Grada Publishing, a.s., 2004, ISBN: 978-80-247-0513-2
Mallya, T.: Základy strategického řízení a rozhodování, 1. vydání Praha: Grada Publishing, a.s., 2007, 252 s., ISBN 978-80-247-1911-5
Přílohy volně vložené
0
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.