Tato bakalářská práce se zabývá jazykovou analýzou reklam na nápoje a mobilní operátory. Kromě teoretické části, která je rozdělena do dvou větších kapitol - jazykový styl a marketing, je hlavním cílem této práce analyzovat reklamní texty a zjistit, jakých jazykových prostředků je užíváno v jednotlivých rovinách pro dosažení nejen persvazivní funkce reklamy.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the language analysis of advertisements for beverages and mobile operators. Besides theoretical part, which is divided into two large chapters - language style and marketing, the main goal of this work is to analyze texts used in advertisements and find out what language means are used in each layer to achieve persuasive function of advertising and beyond.
Advertising, advertising style, advertising text, language analysis, persuasion, drinks, mobile operators
Rozsah průvodní práce
47 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá jazykovou analýzou reklam na nápoje a mobilní operátory. Kromě teoretické části, která je rozdělena do dvou větších kapitol - jazykový styl a marketing, je hlavním cílem této práce analyzovat reklamní texty a zjistit, jakých jazykových prostředků je užíváno v jednotlivých rovinách pro dosažení nejen persvazivní funkce reklamy.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the language analysis of advertisements for beverages and mobile operators. Besides theoretical part, which is divided into two large chapters - language style and marketing, the main goal of this work is to analyze texts used in advertisements and find out what language means are used in each layer to achieve persuasive function of advertising and beyond.
Advertising, advertising style, advertising text, language analysis, persuasion, drinks, mobile operators
Zásady pro vypracování
Cílem práce je vyhledat a porovnat jakých jazykových prostředků je užíváno v reklamě. Dále se pokusím objasnit, za jakým účelem byly prostředky zvoleny. Konkrétně budou v komparaci reklamy na nápoje a reklamy na mobilní operátory.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je vyhledat a porovnat jakých jazykových prostředků je užíváno v reklamě. Dále se pokusím objasnit, za jakým účelem byly prostředky zvoleny. Konkrétně budou v komparaci reklamy na nápoje a reklamy na mobilní operátory.
Seznam doporučené literatury
ČMEJRKOVÁ, S. : Reklama v češtině, čeština v reklamě. Praha : LEDA, 2000. ISBN 80-85927-75-6.
ŠEBESTA, K. : Reklamní texty. Jejich funkce a výstavba. Praha : s. n., 1990.
CRHA, Ivan a KŘÍŽEK, Zdeněk. Jak psát reklamní text. Praha: Grada, 1998. ISBN 80-7169-308-1.
OGILVY, David. O reklamě. Praha: MP, 2007. ISBN 978-80-7261-154-6.
Seznam doporučené literatury
ČMEJRKOVÁ, S. : Reklama v češtině, čeština v reklamě. Praha : LEDA, 2000. ISBN 80-85927-75-6.
ŠEBESTA, K. : Reklamní texty. Jejich funkce a výstavba. Praha : s. n., 1990.
CRHA, Ivan a KŘÍŽEK, Zdeněk. Jak psát reklamní text. Praha: Grada, 1998. ISBN 80-7169-308-1.
OGILVY, David. O reklamě. Praha: MP, 2007. ISBN 978-80-7261-154-6.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.