Bakalářská práce se zaměřuje na konstrukci a částečnou realizaci volnočasového programu dramatické výchovy (herectví) pro děti staršího školního věku. Teoretická část práce je zaměřena na objasnění pojmů se vztahem k zážitkové pedagogice, psychologii, on-line vzdělávání a dramatické výchově. Praktická část se pak věnuje analýze potřeb, přípravě volnočasového programu dramatické výchovy a následně její částečné realizaci v on-line prostředí a vyhodnocení cílů, společně s evaluací.
Anotace v angličtině
This bachelor?s thesis focuses on designing and partial implementation of freetime program of dramatic education (acting) for adolescence kids. The theoretical part of thesis focuses on clarifying concepts related to experiental pedagogy, psychology, on-line education and drama education. In the practial part the author describes need analysis, preparation and realization of program in on-line environment. At the very end of the work you can find evaluation of the goals and the overal evaluation.
drama education, freetime program, experiental pedagogy, acting, on-line classes
Rozsah průvodní práce
60 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zaměřuje na konstrukci a částečnou realizaci volnočasového programu dramatické výchovy (herectví) pro děti staršího školního věku. Teoretická část práce je zaměřena na objasnění pojmů se vztahem k zážitkové pedagogice, psychologii, on-line vzdělávání a dramatické výchově. Praktická část se pak věnuje analýze potřeb, přípravě volnočasového programu dramatické výchovy a následně její částečné realizaci v on-line prostředí a vyhodnocení cílů, společně s evaluací.
Anotace v angličtině
This bachelor?s thesis focuses on designing and partial implementation of freetime program of dramatic education (acting) for adolescence kids. The theoretical part of thesis focuses on clarifying concepts related to experiental pedagogy, psychology, on-line education and drama education. In the practial part the author describes need analysis, preparation and realization of program in on-line environment. At the very end of the work you can find evaluation of the goals and the overal evaluation.
drama education, freetime program, experiental pedagogy, acting, on-line classes
Zásady pro vypracování
Cíl:
Na základě analýzy potřeb dětí (žáků) navrhnout, realizovat a evaluovat volnočasový program dramatické výchovy (herectví).
Požadavky:
1. Provést analýzu potřeb - děti, vedoucí, rodiče (dramatická výchova a herectví).
2. Návrh vlastního programu - scénáře dramatické výchovy,
práce s tématy, verbální projev, neverbální projev, tréma.
3. Vyhodnocení účinnosti programu - evaluace
Zásady pro vypracování
Cíl:
Na základě analýzy potřeb dětí (žáků) navrhnout, realizovat a evaluovat volnočasový program dramatické výchovy (herectví).
Požadavky:
1. Provést analýzu potřeb - děti, vedoucí, rodiče (dramatická výchova a herectví).
2. Návrh vlastního programu - scénáře dramatické výchovy,
práce s tématy, verbální projev, neverbální projev, tréma.
3. Vyhodnocení účinnosti programu - evaluace
Seznam doporučené literatury
ČINČERA, Jan. Práce s hrou: pro profesionály. Praha: Grada, 2007. Pedagogika (Grada). ISBN 978-80-247-1974-0.
HELUS, Zdeněk. Úvod do psychologie: učebnice pro střední školy a bakalářská studia na VŠ. Praha: Grada,2011. Psyché (Grada). ISBN 978-80-247-3037-0.
HELUS, Zdeněk. Sociální psychologie pro pedagogy. 2., přepracované a doplněné vydání. Praha: Grada,2015. Pedagogika (Grada). ISBN 978-80-247-4674-6.
KOŤÁTKOVÁ, Soňa. Vybrané kapitoly z dramatické výchovy. Praha: Karolinum, 1998. ISBN 80-7184-756-9.
MACHKOVÁ, Eva. Metodika dramatické výchovy: zásobník dramatických her a improvizací. 13. vydání.Praha: Národní informační a poradenské středisko pro kulturu, 2015. ISBN 978-80-7068-298-2.
Seznam doporučené literatury
ČINČERA, Jan. Práce s hrou: pro profesionály. Praha: Grada, 2007. Pedagogika (Grada). ISBN 978-80-247-1974-0.
HELUS, Zdeněk. Úvod do psychologie: učebnice pro střední školy a bakalářská studia na VŠ. Praha: Grada,2011. Psyché (Grada). ISBN 978-80-247-3037-0.
HELUS, Zdeněk. Sociální psychologie pro pedagogy. 2., přepracované a doplněné vydání. Praha: Grada,2015. Pedagogika (Grada). ISBN 978-80-247-4674-6.
KOŤÁTKOVÁ, Soňa. Vybrané kapitoly z dramatické výchovy. Praha: Karolinum, 1998. ISBN 80-7184-756-9.
MACHKOVÁ, Eva. Metodika dramatické výchovy: zásobník dramatických her a improvizací. 13. vydání.Praha: Národní informační a poradenské středisko pro kulturu, 2015. ISBN 978-80-7068-298-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.