Hlavním cílem této práce je navržení marketingové online komunikace pro Rodný dům
Ferdinanda Porsche. V teoretické části práce nejprve představí základní předpoklad pro
návštěvu muzea, kterou je cestovní ruch, následně médium internet a marketingové
nástroje, které je na něm možné využít. Praktická část představuje firmu ŠKODA Muzeum
a její oddělenou část Rodný dům Ferdinanda Porsche. U nich práce rovněž ukáže základní
online komunikační nástroje, které tyto subjekty využívají. Následně autorka vyhodnocuje
anketu, dle které určí hlavní cílovou skupinu a akce, které motivují k návštěvě domu. Jako
zdroj informací byl využitý dotazník, který je v expozici Rodného domu. Na základě
zjištěných informací byl zvolený hlavní komunikační nástroj Facebook a pro tento nástroj
byl poté vytvořený návrh na marketingovou komunikaci.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to design marketing online communication for the Ferdinand
Porsche Birth House. The theoretical part of the thesis will first introduce the basic
prerequisite for visiting the museum, which is tourism, then the internet media and
marketing tools that can be used on it. The practical part introduces the ŠKODA Museum
and its separate part, the Ferdinand Porsche Birht House. It will also show the basic online
communication tools they already use. Subsequently, the author evaluates the survey
according to determine which is the main target group and actions which motivate visitor
to visit the house. The source of information was a questionnaire, which is in the
exposition of the Birth House. Based on the foundin formation, had been chosen the main
communication tool Facebook and for this tool had been creaited marketing
communication.
Hlavním cílem této práce je navržení marketingové online komunikace pro Rodný dům
Ferdinanda Porsche. V teoretické části práce nejprve představí základní předpoklad pro
návštěvu muzea, kterou je cestovní ruch, následně médium internet a marketingové
nástroje, které je na něm možné využít. Praktická část představuje firmu ŠKODA Muzeum
a její oddělenou část Rodný dům Ferdinanda Porsche. U nich práce rovněž ukáže základní
online komunikační nástroje, které tyto subjekty využívají. Následně autorka vyhodnocuje
anketu, dle které určí hlavní cílovou skupinu a akce, které motivují k návštěvě domu. Jako
zdroj informací byl využitý dotazník, který je v expozici Rodného domu. Na základě
zjištěných informací byl zvolený hlavní komunikační nástroj Facebook a pro tento nástroj
byl poté vytvořený návrh na marketingovou komunikaci.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to design marketing online communication for the Ferdinand
Porsche Birth House. The theoretical part of the thesis will first introduce the basic
prerequisite for visiting the museum, which is tourism, then the internet media and
marketing tools that can be used on it. The practical part introduces the ŠKODA Museum
and its separate part, the Ferdinand Porsche Birht House. It will also show the basic online
communication tools they already use. Subsequently, the author evaluates the survey
according to determine which is the main target group and actions which motivate visitor
to visit the house. The source of information was a questionnaire, which is in the
exposition of the Birth House. Based on the foundin formation, had been chosen the main
communication tool Facebook and for this tool had been creaited marketing
communication.