Předmětem bakalářské práce je provedení analýzy podnikatelského prostředí společnosti MEDITERAN travel s. r. o. Cílem práce je komplexní zhodnocení kvality všech částí podnikatelského prostředí společnosti MEDITERAN travel s. r. o. a identifikace jeho klíčových faktorů. Bakalářská práce se věnuje každé z částí podnikatelského prostředí, přičemž k rozboru mikroprostředí je využita aplikace Porterova modelu 5 sil na vybranou společnost, makroprostředí je rozebráno pomocí faktorů analýzy PESTEL. Celkové zhodnocení podnikatelského prostředí je poté provedeno pomocí SWOT analýzy, ze které jsou identifikovány hlavní faktory podnikatelského prostředí a souhrnné výsledky výzkumu, na jejichž základě vyplývají následná doporučení a návrhy pro lepší konkurenční postavení vybrané společnosti na trhu.
Anotace v angličtině
The subject of this bachelor´s thesis is analysing business environment of the MEDITERAN travel s. r. o. company. The aim of this thesis is a complex evaluation of the business environment of the company MEDITERAN travel s. r. o. The bachelor thesis deals with each part of the business environment. For analysing microenvironment is used Porters´s model of 5 forces and for analysing macroenvironment is used PESTEL analysis. The overal evaluation of the business environment is carried out by SWOT analysis, from which the main factors of the business environment and the summary results of the research are identified.
Klíčová slova
cestovní kancelář, cestovní ruch, konkurence, PESTEL analýza, podnikatelské prostředí
Klíčová slova v angličtině
business environment, competition, PESTEL analysis, tourism, travel agency
Rozsah průvodní práce
59 s. (77 824 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem bakalářské práce je provedení analýzy podnikatelského prostředí společnosti MEDITERAN travel s. r. o. Cílem práce je komplexní zhodnocení kvality všech částí podnikatelského prostředí společnosti MEDITERAN travel s. r. o. a identifikace jeho klíčových faktorů. Bakalářská práce se věnuje každé z částí podnikatelského prostředí, přičemž k rozboru mikroprostředí je využita aplikace Porterova modelu 5 sil na vybranou společnost, makroprostředí je rozebráno pomocí faktorů analýzy PESTEL. Celkové zhodnocení podnikatelského prostředí je poté provedeno pomocí SWOT analýzy, ze které jsou identifikovány hlavní faktory podnikatelského prostředí a souhrnné výsledky výzkumu, na jejichž základě vyplývají následná doporučení a návrhy pro lepší konkurenční postavení vybrané společnosti na trhu.
Anotace v angličtině
The subject of this bachelor´s thesis is analysing business environment of the MEDITERAN travel s. r. o. company. The aim of this thesis is a complex evaluation of the business environment of the company MEDITERAN travel s. r. o. The bachelor thesis deals with each part of the business environment. For analysing microenvironment is used Porters´s model of 5 forces and for analysing macroenvironment is used PESTEL analysis. The overal evaluation of the business environment is carried out by SWOT analysis, from which the main factors of the business environment and the summary results of the research are identified.
Klíčová slova
cestovní kancelář, cestovní ruch, konkurence, PESTEL analýza, podnikatelské prostředí
Klíčová slova v angličtině
business environment, competition, PESTEL analysis, tourism, travel agency
Zásady pro vypracování
-
Zásady pro vypracování
-
Seznam doporučené literatury
-
Seznam doporučené literatury
-
Přílohy volně vložené
0
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.