Diplomová práce se zaměřuje na fenomén posledních let - vizuální sociální síť Instagram, která se stala účinným nástrojem pro marketingovou komunikaci. Cílem práce je pochopení tohoto dynamického a rychle měnícího se virtuálního prostředí a následné využití specifických komunikačních prvků v podnikatelských strategiích. Výzkum obsahuje nejnovější zdroje, které lépe přiblíží problematiku chování na sociálních sítí a technologických aspektů nezbytných pro fungování prostředí Instagramu. Autor navrhuje komunikační strategii třem vybraným firmám (Mindflow, DayByMe a Aktin), které budou využitelné pro nadcházející časový horizont. Tvorba příspěvků a názvy kampaní čerpají především z podnětů získaných prostřednictvím brainstormingu, který autor provedl s dalšími dvaceti uživateli. Výsledek poukazuje na důležitost uživatelů, kteří svým chováním dokáží ovlivnit nejenom své okolí, ale i komunikační strategii firmy prostřednictvím Instagramu.
Anotace v angličtině
This master's thesis is focused on the phenomenon of recent years - visual social site Instagram which approved that it could be effective tool for marketing communication. The aim of a thesis is understanding of this dynamic and fast changing virtual environment and then using of each elements in different company strategies. The research contains the latest data sources which better zoom in problematics of the behavior on social sites and technological influences which are necessary for environmental functioning. Author suggests the communication strategies for the three companies (Mindflow, DayByMe and Aktin) which will be usable for the next time horizon. The posts and campaign titles creation draws from initiative earned through the brainstorming which was created by the author together with another twenty users. The result points out the importance of the users who influence not only their surroundings but also communication strategies of companies by behavior on Instagram.
Klíčová slova
Social Media Marketing, Instagram, Online Marketing, Strategie, Komunita, Značka
Klíčová slova v angličtině
Social Media Marketing, Instagram, Online Marketing, Strategy, Community, Brand
Rozsah průvodní práce
105 s. (151 692 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zaměřuje na fenomén posledních let - vizuální sociální síť Instagram, která se stala účinným nástrojem pro marketingovou komunikaci. Cílem práce je pochopení tohoto dynamického a rychle měnícího se virtuálního prostředí a následné využití specifických komunikačních prvků v podnikatelských strategiích. Výzkum obsahuje nejnovější zdroje, které lépe přiblíží problematiku chování na sociálních sítí a technologických aspektů nezbytných pro fungování prostředí Instagramu. Autor navrhuje komunikační strategii třem vybraným firmám (Mindflow, DayByMe a Aktin), které budou využitelné pro nadcházející časový horizont. Tvorba příspěvků a názvy kampaní čerpají především z podnětů získaných prostřednictvím brainstormingu, který autor provedl s dalšími dvaceti uživateli. Výsledek poukazuje na důležitost uživatelů, kteří svým chováním dokáží ovlivnit nejenom své okolí, ale i komunikační strategii firmy prostřednictvím Instagramu.
Anotace v angličtině
This master's thesis is focused on the phenomenon of recent years - visual social site Instagram which approved that it could be effective tool for marketing communication. The aim of a thesis is understanding of this dynamic and fast changing virtual environment and then using of each elements in different company strategies. The research contains the latest data sources which better zoom in problematics of the behavior on social sites and technological influences which are necessary for environmental functioning. Author suggests the communication strategies for the three companies (Mindflow, DayByMe and Aktin) which will be usable for the next time horizon. The posts and campaign titles creation draws from initiative earned through the brainstorming which was created by the author together with another twenty users. The result points out the importance of the users who influence not only their surroundings but also communication strategies of companies by behavior on Instagram.
Klíčová slova
Social Media Marketing, Instagram, Online Marketing, Strategie, Komunita, Značka
Klíčová slova v angličtině
Social Media Marketing, Instagram, Online Marketing, Strategy, Community, Brand
Zásady pro vypracování
-
Zásady pro vypracování
-
Seznam doporučené literatury
-
Seznam doporučené literatury
-
Přílohy volně vložené
Žádné volně vložené přílohy
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.