Diplomová práce se zabývá kvalitou služeb, jakožto nástrojem konkurenceschopnosti. Sektor služeb je jedním z nejkonkurenčnějších prostředí a je důležité se odlišit kvalitou poskytovaných služeb. Cílem závěrečné práce je zhodnotit kvalitu služeb a důležitost jednotlivých faktorů v programu Work and Travel USA agentury Czech-us a navrhnut doporučení, na jaké faktory se má agentura zaměřit. Výzkum hodnotí programu ve všech jeho fázích. Na základě výzkumu autor práce navrhl doporučení, na jaké faktory kvality je nutné upřít pozornost. Výsledky poukazují na velkou míru spokojenosti účastníků, ale také na několik zásadních faktorů, na které se agentura musí intenzivně zaměřit.
Anotace v angličtině
The master's thesis deals with the service quality as a tool of competitiveness. The service sector is one of the most competitive environments and it is important to become different in the service quality. The aim of the master's thesis is to evaluate the service quality and the importance of individual factors in the Work and Travel USA program of the Czech-us agency and to propose recommendations on which quality factors the agency should focus on. The research focuses on the evaluation of the program in all its phases. Based on the research, the author of the thesis proposed recommendations on what quality factors need to be focused on. The results point to a high level of participant's satisfaction, but also to several key quality factors on which the agency should focus intensively.
Klíčová slova
Work and Travel, kvalita služeb, loajalita, konkurenceschopnost, kvadrantová analýza
Klíčová slova v angličtině
Work and Travel, service quality, loyalty, competitiveness, quadrant analysis
Rozsah průvodní práce
101 s. (100 093 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá kvalitou služeb, jakožto nástrojem konkurenceschopnosti. Sektor služeb je jedním z nejkonkurenčnějších prostředí a je důležité se odlišit kvalitou poskytovaných služeb. Cílem závěrečné práce je zhodnotit kvalitu služeb a důležitost jednotlivých faktorů v programu Work and Travel USA agentury Czech-us a navrhnut doporučení, na jaké faktory se má agentura zaměřit. Výzkum hodnotí programu ve všech jeho fázích. Na základě výzkumu autor práce navrhl doporučení, na jaké faktory kvality je nutné upřít pozornost. Výsledky poukazují na velkou míru spokojenosti účastníků, ale také na několik zásadních faktorů, na které se agentura musí intenzivně zaměřit.
Anotace v angličtině
The master's thesis deals with the service quality as a tool of competitiveness. The service sector is one of the most competitive environments and it is important to become different in the service quality. The aim of the master's thesis is to evaluate the service quality and the importance of individual factors in the Work and Travel USA program of the Czech-us agency and to propose recommendations on which quality factors the agency should focus on. The research focuses on the evaluation of the program in all its phases. Based on the research, the author of the thesis proposed recommendations on what quality factors need to be focused on. The results point to a high level of participant's satisfaction, but also to several key quality factors on which the agency should focus intensively.
Klíčová slova
Work and Travel, kvalita služeb, loajalita, konkurenceschopnost, kvadrantová analýza
Klíčová slova v angličtině
Work and Travel, service quality, loyalty, competitiveness, quadrant analysis
Zásady pro vypracování
1. Stanovení cílů a formulace výzkumných otázek.
2. Teoretická východiska koncept kvality služeb, konkurenceschopnosti.
3. Charakteristika společnosti Czech-us a jejich služeb.
4. Analýza kvality služeb v kontextu konkurenceschopnosti.
5. Formulace závěrů a zhodnocení výzkumných otázek.
Zásady pro vypracování
1. Stanovení cílů a formulace výzkumných otázek.
2. Teoretická východiska koncept kvality služeb, konkurenceschopnosti.
3. Charakteristika společnosti Czech-us a jejich služeb.
4. Analýza kvality služeb v kontextu konkurenceschopnosti.
5. Formulace závěrů a zhodnocení výzkumných otázek.
Seznam doporučené literatury
KAPLAN, Robert. S. 2010. Efektivní systém řízení strategie: nový nástroj zvyšování výkonnosti a vytváření konkurenční výhody. Praha: Management Press, ISBN 978-80-7261-203-1.
VIZJAK, Andrej & tým A.T. Kearney. 2009. Žraloci a malé ryby. Praha: Grada Publishing a.s,. ISBN 978-80-247-3189-6.
WIMMER, Wolfgang, Kun Mo LEE, John POLAK a Ferdinand QUELLA. 2010. ECODESIGN: The Competitive Advantage. Germany: Springer Science & Business Media,. ISBN 978-90-4819-127-7.
ZUZÁK, Roman. 2011. Strategické řízení podniku. Praha: Grada Publishing a.s, ISBN 978-80-247-4008-9.
PROQUEST. 2018. Databáze článků ProQuest [online]. Ann Arbor, MI, USA: ProQuest. [cit. 2018-09-25]. Dostupné z: http://knihovna.tul.cz/
Seznam doporučené literatury
KAPLAN, Robert. S. 2010. Efektivní systém řízení strategie: nový nástroj zvyšování výkonnosti a vytváření konkurenční výhody. Praha: Management Press, ISBN 978-80-7261-203-1.
VIZJAK, Andrej & tým A.T. Kearney. 2009. Žraloci a malé ryby. Praha: Grada Publishing a.s,. ISBN 978-80-247-3189-6.
WIMMER, Wolfgang, Kun Mo LEE, John POLAK a Ferdinand QUELLA. 2010. ECODESIGN: The Competitive Advantage. Germany: Springer Science & Business Media,. ISBN 978-90-4819-127-7.
ZUZÁK, Roman. 2011. Strategické řízení podniku. Praha: Grada Publishing a.s, ISBN 978-80-247-4008-9.
PROQUEST. 2018. Databáze článků ProQuest [online]. Ann Arbor, MI, USA: ProQuest. [cit. 2018-09-25]. Dostupné z: http://knihovna.tul.cz/
Přílohy volně vložené
0
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.