Cílem této bakalářské práce je analýza externího personálního marketingu vybraného podniku s důrazem na zhodnocení silných stránek a rezerv podniku, a dále vytvoření návrhu na zlepšení strategie podniku. Teoretická část, členěná do čtyřech hlavních kapitol pojednává o personálním marketingu. Shrnuje jeho historii a budování dobrého jména zaměstnavatele jakožto klíčovou úlohu personálního marketingu. Zabývá se též externím personálním marketingem a problematikou marketingového mixu. Popsány jsou také základní činnosti interního personálního marketingu. V druhé části práce dochází k představení společnosti ŽS REAL a.s. - provozovatele areálu Aqualand Moravia. Empirické zkoumání se zabývá náborem zaměstnanců do společnosti v rámci letních brigád. Použitou výzkumnou metodou je dotazníkové šetření.
V závěru práce jsou shrnuty a zhodnoceny získané informace z vybrané literatury i praktické části. Dále jsou obsaženy doporučení pro stanovení ideálního marketingového mixu pro dosažení lepších výsledků v náborech.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is analysis of external personal marketing of the selected company, with emphasis to valorization its strenghts and reserves of company, and further made a proposal for improvement strategy of the company. The theoretical part divided into four chapters is about personal marketing. It summarizes its history and employer branding like main purpose in personal marketing. It also deals with external personal markting and concept of marketing mix. In the second part of the work is introduced the company ŽS REAL a.s., which is the operator of Aqualand Moravia. Empirical research deals with recruitment of employees to the company as part of a summer jobs. The used research method is survey.
In the conclusion of this thesis are summary and reviewed gained informations from selected literature and practical part. Furhter there is recommendations to determine the ideal marketing mix for better recruitment results.
Klíčová slova
personální marketing, externí personální marketing, interní personální marketing, marketingový mix v personálním marketingu, budování dobrého jména zaměstnavatele
Klíčová slova v angličtině
personal marketing, external personal marketing, internal personal marketing, marketing mix in personal marketing, employer brand
Rozsah průvodní práce
63 s. (71 286 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je analýza externího personálního marketingu vybraného podniku s důrazem na zhodnocení silných stránek a rezerv podniku, a dále vytvoření návrhu na zlepšení strategie podniku. Teoretická část, členěná do čtyřech hlavních kapitol pojednává o personálním marketingu. Shrnuje jeho historii a budování dobrého jména zaměstnavatele jakožto klíčovou úlohu personálního marketingu. Zabývá se též externím personálním marketingem a problematikou marketingového mixu. Popsány jsou také základní činnosti interního personálního marketingu. V druhé části práce dochází k představení společnosti ŽS REAL a.s. - provozovatele areálu Aqualand Moravia. Empirické zkoumání se zabývá náborem zaměstnanců do společnosti v rámci letních brigád. Použitou výzkumnou metodou je dotazníkové šetření.
V závěru práce jsou shrnuty a zhodnoceny získané informace z vybrané literatury i praktické části. Dále jsou obsaženy doporučení pro stanovení ideálního marketingového mixu pro dosažení lepších výsledků v náborech.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is analysis of external personal marketing of the selected company, with emphasis to valorization its strenghts and reserves of company, and further made a proposal for improvement strategy of the company. The theoretical part divided into four chapters is about personal marketing. It summarizes its history and employer branding like main purpose in personal marketing. It also deals with external personal markting and concept of marketing mix. In the second part of the work is introduced the company ŽS REAL a.s., which is the operator of Aqualand Moravia. Empirical research deals with recruitment of employees to the company as part of a summer jobs. The used research method is survey.
In the conclusion of this thesis are summary and reviewed gained informations from selected literature and practical part. Furhter there is recommendations to determine the ideal marketing mix for better recruitment results.
Klíčová slova
personální marketing, externí personální marketing, interní personální marketing, marketingový mix v personálním marketingu, budování dobrého jména zaměstnavatele
Klíčová slova v angličtině
personal marketing, external personal marketing, internal personal marketing, marketing mix in personal marketing, employer brand
Zásady pro vypracování
1. Stanovení cílů bakalářské práce.
2. Charakteristika vybraného podniku.
3. Teoretická východiska personálního marketingu.
4. Analýza personálního marketingu v daném podniku.
5. Formulace závěrů a doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Stanovení cílů bakalářské práce.
2. Charakteristika vybraného podniku.
3. Teoretická východiska personálního marketingu.
4. Analýza personálního marketingu v daném podniku.
5. Formulace závěrů a doporučení.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael a Stephen TAYLOR. 2017. Armstrong's handbook of human resource management practice. 14th edition. London: KoganPage. ISBN 978-0-7494-7411-9.
KOCIÁNOVÁ, Renata. 2010. Personální činnosti a metody personální práce. 1. vyd. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-2497-3
MARŠÍKOVÁ, Kateřina, Pavla ŠVERMOVÁ, Světlana MYSLIVCOVÁ a Vendula MACHÁČKOVÁ. 2017. Personální marketing a budování značky zaměstnavatele. 1. vyd. Liberec: Technická univerzita v Liberci. ISBN 978-80-7494-382-9.
MUŽÍK, Jaroslav a Pavel KRPÁLEK. 2017 Lidské zdroje a personální management. 1. vyd. Praha: Academia. ISBN 978-80-200-2773-3.
ŠIKÝŘ, Martin. 2016. Personalistika pro manažery a personalisty. 2. vyd. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-58701.
PROQUEST. 2018. Databáze článků ProQuest [online]. Ann Arbor, MI, USA: ProQuest. [cit. 2018-09-28]. Dostupné z: http://knihovna.tul.cz/
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael a Stephen TAYLOR. 2017. Armstrong's handbook of human resource management practice. 14th edition. London: KoganPage. ISBN 978-0-7494-7411-9.
KOCIÁNOVÁ, Renata. 2010. Personální činnosti a metody personální práce. 1. vyd. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-2497-3
MARŠÍKOVÁ, Kateřina, Pavla ŠVERMOVÁ, Světlana MYSLIVCOVÁ a Vendula MACHÁČKOVÁ. 2017. Personální marketing a budování značky zaměstnavatele. 1. vyd. Liberec: Technická univerzita v Liberci. ISBN 978-80-7494-382-9.
MUŽÍK, Jaroslav a Pavel KRPÁLEK. 2017 Lidské zdroje a personální management. 1. vyd. Praha: Academia. ISBN 978-80-200-2773-3.
ŠIKÝŘ, Martin. 2016. Personalistika pro manažery a personalisty. 2. vyd. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-58701.
PROQUEST. 2018. Databáze článků ProQuest [online]. Ann Arbor, MI, USA: ProQuest. [cit. 2018-09-28]. Dostupné z: http://knihovna.tul.cz/
Přílohy volně vložené
0
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy, schémata
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.