Bakalářská práce se zabývá problematikou globalizace a mezinárodních aktivit společnosti Eleven sportswear. Cílem práce je doporučení vhodného způsobu vstupu společnosti na nový zahraniční trh, analýza vybraného trhu a doporučení potencionálních kroků, které by vedly k úspěšnému působení na daném trhu. Teoretická část se zabývá internacionalizací podniku se zaměřením na Evropskou unii, a vybranými formami vstupu na zahraniční trhy. Praktická část přibližuje společnost Eleven sportswear se zaměřením na její zahraniční aktivity, a zkoumá potenciálně vhodné zahraniční trhy. Na závěr jsou popsána doporučení pro společnost Eleven sportswear, kterými by se mohla společnost řídit pro úspěšný vstup na konkrétní zahraniční trh.
Anotace v angličtině
This Bachelor thesis deals with the matters of globalization and international activities of the company, Eleven Sportswear. The aim of the thesis is to recommend a suitable way of entering the company into a new foreign market. Furthermore, studies of the selected market and potential recommendations will be analysed, which would lead to a successful operation on the market. The theoretical part deals with the internationalization of the company with a focus on the European Union and selected forms of entry to foreign markets. The practical part introduces Eleven Sportswear with a focus on its foreign activities and explores potentially suitable foreign markets. In conclusion, recommendations are described for Eleven Sportswear. These are suggested as a strategy to be used by the company to successfully enter a specific foreign market.
Klíčová slova
Evropská unie, globalizace, internacionalizace, PEST analýza, Rumunsko, sportovní oblečení.
Klíčová slova v angličtině
European Union, globalization, internationalization, PEST analysis, Romania, sportswear.
Rozsah průvodní práce
80 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá problematikou globalizace a mezinárodních aktivit společnosti Eleven sportswear. Cílem práce je doporučení vhodného způsobu vstupu společnosti na nový zahraniční trh, analýza vybraného trhu a doporučení potencionálních kroků, které by vedly k úspěšnému působení na daném trhu. Teoretická část se zabývá internacionalizací podniku se zaměřením na Evropskou unii, a vybranými formami vstupu na zahraniční trhy. Praktická část přibližuje společnost Eleven sportswear se zaměřením na její zahraniční aktivity, a zkoumá potenciálně vhodné zahraniční trhy. Na závěr jsou popsána doporučení pro společnost Eleven sportswear, kterými by se mohla společnost řídit pro úspěšný vstup na konkrétní zahraniční trh.
Anotace v angličtině
This Bachelor thesis deals with the matters of globalization and international activities of the company, Eleven Sportswear. The aim of the thesis is to recommend a suitable way of entering the company into a new foreign market. Furthermore, studies of the selected market and potential recommendations will be analysed, which would lead to a successful operation on the market. The theoretical part deals with the internationalization of the company with a focus on the European Union and selected forms of entry to foreign markets. The practical part introduces Eleven Sportswear with a focus on its foreign activities and explores potentially suitable foreign markets. In conclusion, recommendations are described for Eleven Sportswear. These are suggested as a strategy to be used by the company to successfully enter a specific foreign market.
Klíčová slova
Evropská unie, globalizace, internacionalizace, PEST analýza, Rumunsko, sportovní oblečení.
Klíčová slova v angličtině
European Union, globalization, internationalization, PEST analysis, Romania, sportswear.
Zásady pro vypracování
-
Zásady pro vypracování
-
Seznam doporučené literatury
-
Seznam doporučené literatury
-
Přílohy volně vložené
Nejsou
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.