Tato bakalářská práce se zabývá využitím vybraných sociálních sítí v online marketingu klasického jednosálového kina. V teoretické částí je nejprve vysvětlena pozice klasických kin a multikin na trhu v České republice. Dále jsou popsány teoretické principy marketingu, online marketingu a sociálních sítí se zaměřením na sociální síť Facebook. V praktické části jsou poté na základě teoretických skutečností řešeny čtyři dílčí cíle na konkrétním příkladu jednosálového kina Sféra v Turnově. Prvním z nich je zajištění optimálního měření chování uživatelů a návratnosti investic pro efektivní práci na sociálních sítích. Poté se praktická část zabývá vytvořením vizuální identity pro sociální sítě a následně sestavením komunikační strategie pro sociální sítě, kterému předchází testování jednotlivých typů příspěvků. Poslední část se věnuje realizaci placených reklam a vyhodnocení jejich úspěšnosti.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on the application of specific social networks to online marketing of a single screen cinema. In the theoretical part, there is an explanation of the position of classical cinemas and multiplexes on the market in the Czech Republic. It is followed by a description of the principles of marketing, online marketing and social networks focused on Facebook. In the practical part, based on theoretical facts, four partial tasks are being solved for single screen cinema kino Sféra in Turnov. The first one is setting an appropriate measurement of user behavior and return on investments for effective work on social networks. Then the practical part is focused on creating a visual identity for social networks and creating a communicational strategy for social networks preceded by testing individual types of posts. The last part contains a realization of paid advertising campaigns on social networks and the evaluation of their success.
Klíčová slova
Online marketing, digitální marketing, sociální sítě, sociální média, komunikační strategie, reklama, kino, jednosálové kino
Klíčová slova v angličtině
Online marketing, Digital marketing, Social networks, Social media, Communication strategy, Advertisement, Cinema, Single screen cinema
Rozsah průvodní práce
67 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá využitím vybraných sociálních sítí v online marketingu klasického jednosálového kina. V teoretické částí je nejprve vysvětlena pozice klasických kin a multikin na trhu v České republice. Dále jsou popsány teoretické principy marketingu, online marketingu a sociálních sítí se zaměřením na sociální síť Facebook. V praktické části jsou poté na základě teoretických skutečností řešeny čtyři dílčí cíle na konkrétním příkladu jednosálového kina Sféra v Turnově. Prvním z nich je zajištění optimálního měření chování uživatelů a návratnosti investic pro efektivní práci na sociálních sítích. Poté se praktická část zabývá vytvořením vizuální identity pro sociální sítě a následně sestavením komunikační strategie pro sociální sítě, kterému předchází testování jednotlivých typů příspěvků. Poslední část se věnuje realizaci placených reklam a vyhodnocení jejich úspěšnosti.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on the application of specific social networks to online marketing of a single screen cinema. In the theoretical part, there is an explanation of the position of classical cinemas and multiplexes on the market in the Czech Republic. It is followed by a description of the principles of marketing, online marketing and social networks focused on Facebook. In the practical part, based on theoretical facts, four partial tasks are being solved for single screen cinema kino Sféra in Turnov. The first one is setting an appropriate measurement of user behavior and return on investments for effective work on social networks. Then the practical part is focused on creating a visual identity for social networks and creating a communicational strategy for social networks preceded by testing individual types of posts. The last part contains a realization of paid advertising campaigns on social networks and the evaluation of their success.
Klíčová slova
Online marketing, digitální marketing, sociální sítě, sociální média, komunikační strategie, reklama, kino, jednosálové kino
Klíčová slova v angličtině
Online marketing, Digital marketing, Social networks, Social media, Communication strategy, Advertisement, Cinema, Single screen cinema
Zásady pro vypracování
-
Zásady pro vypracování
-
Seznam doporučené literatury
-
Seznam doporučené literatury
-
Přílohy volně vložené
bez příloh
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.